עזוב אותך המקורי הכי טוב.
אני קראתי לא מזמן כמה זה שוק בולשיט והפילטרים מכניסים לכלוך למכלולים.
אני גם יודע שבקרבורטור צריך לכוון תערובת בהתאם לפילטר.(להגדיל דיזות)
בהזרקה זה מפוצה אוטמטית?
אני גם שואל ומצטרף לדיון.
אני מעוניין בטיפול הבא להחליף פילטר אוויר.
עכשיו אני מתלבט איזה פילטר לקנות, מקורי של הונדה עולה פה 550 שקל אז זה ירד מהפרק.
יש מקורי של הונדה עם משלוח בסביבות ה180 שקל.
מנגד יש פילטרים של bmc או k&n בסביבות 280 שקל.
הפחד שלי זה כוח הסינון של הפילטרים האלה, קראתי לא מעט על כך שהם לא מסננים טוב כמו המקורי.
האופנוע מודל 2010 עם 77 אלף ק"מ, אז עולה בי קצת חשש.
עזוב אותך המקורי הכי טוב.
אני קראתי לא מזמן כמה זה שוק בולשיט והפילטרים מכניסים לכלוך למכלולים.
אני גם יודע שבקרבורטור צריך לכוון תערובת בהתאם לפילטר.(להגדיל דיזות)
בהזרקה זה מפוצה אוטמטית?
אני גם שואל ומצטרף לדיון.
יש עשרות דיונים על זה ברשת וגם פה בפורום. אני חזרתי למקורי אחרי 5 שנים עם הפתוח.
הפתוח נושם יותר טוב, המקורי מסנן יותר טוב. תעדיף נזק לצילינדרים על פני מה?
יצרניות האופנועים יודעות מה הן עושות, שים מקורי.
העניין שבסיבי הפתוח גם לא נושם טוב יותר כי התיבת אוויר מגבילה. קראתי כמה דיונים באינטרנט בנושא אבל לא הצלחתי לגבש דעה.
הבעיה היא למצוא פילטר רגיל במחיר נורמלי ולא הזוי.
תיבת אוויר לא מגבילה שום דבר היא מייעלת ובפוטנציה גם יכולה להוסיף הרבה להספק.
הפילטר שאתה מדבר עליו כן נושם יותר טוב,גם עם התיבה הבעיה שהוא מלכלך את המנוע,זה לא נגמר בצילינדרים בגלל שיותר אבק חודר אותו אתה מזהם את השמן.
מעבר לזה הוא מעלה צריכת דלק (אבל מוסיף מעט להספק) ויכול לפגוע בכוח במנועים עם תיבה תהודתית (רזוננטית) אבל לרוב מדובר באופנועי ספורט.