שלום ותתחדש,
אני לא בטוח שהייתי משקיע בצמיגים לקטנוע כזה. ייתכן מאוד שבמצבים מסוימים צמיגים איכותיים ירגישו לך בעלי אחיזה טובה יותר אבל מדובר בקטנוע שאינו נדחק לביצועים שלדעתי דורשים החלפת צמיג (רק דעתי).
לגבי הרצה - יש מאמר כאן בפול גז על זה, תעשה חיפוש. יש הרבה דעות בנושא אז מה שאני כותב כאן זו הדעה השמרנית. תקרא בספר הרכב מה ההוראות הממולצות להרצה ויישם אותם. ברמה העקרונית והכללית: אין לעבור סלד מסויים למשך 1000 קמ (כאמור ראה ספר רכב), לא לנסוע במהירות נמוכה מאוד לאורך זמן ארוך מאוד, ומצד שני גם לא לעלות על כביש מהיר לנסיעה ארוכה מאוד במהירות קבועה. לתת לקטנוע להאיץ בהדרגה ולא במכות גז עד לסלד המותר. אם מסכמים את הגישה הזו: צריך להאיץ בהדרגה ונינוחות עד לסלסד המותר לפרקי זמן קצרים ושוב לרדת חזרה במהירות - שלא יהיה אחיד. הקטנוע צריך לעבוד בכול טווח ההילוכים וגם לאפשר זמן לחלקים להתקרר בנסיעה.
מקווה שעזרתי.