מה לרתך?יותר פשוט תנסה לשים לו סליידרים כמו שיש לאופנועי כביש אם זה ניתן בכלל
הי
כניראה מחר אני מתחדש בGAS GAS 300EC.
אני מתכנן להתרסק מלא, ולעלות מדרגות (ורוב הסיכויים ליפול) ולקפוץ מסלעים וליפול מווילים.
בקיצור אני חושב שאני חייב לרתך איזה מגן רציני לאופנוע. יש לי רתכת יש איזשהם מדריכים איך להכין?
ושאלה 2
הבנתי שטיפולים (דופ) זה כל רכיבה שימון שרשרת.
להחליף כל 20 שעות שמן גיר. פלאג. פילטר אוויר.
אחרי זה כל 100 שעות בוכנה ורינג.
וכל 300-400 שעות מנוע תחתון
וברקסים ונוזל קירור וגלגלש מה איתם?
נכון? זה כל ההוצאות? נשמע ממש זול
מה לרתך?יותר פשוט תנסה לשים לו סליידרים כמו שיש לאופנועי כביש אם זה ניתן בכלל
KIMCO MOVE קטנוע עם מוסר עבודה
תנשום עמוק, שתה כוס מים.
אופנוע שטח ראשון שלך, עוד לא קיבלת אותו ואתה כבר מתכנן איך לבנות לו כלוב?
אופנוע אינדורו זה לא סופרספורט עם פיירינג. כשנופלים לא מזמינים גרר- מרימים, מסדירים נשימה וממשיכים.
לפעמים נשברת איזו ידית, רגלית, או שנשבר מכסה קלאץ והשמן נוזל החוצה.
לא צריך כלוב לאופנוע.
תתחדש. לך לרכב ולהבין מה זה אופנוע שטח/אנדורו.
לאט לאט. בדר"כ מי שכ"כ ממהר להגיע לקצה עם אופנועים מגיע לקצה שהוא לא תכנן.
תוריד אביזרי רישוי (מחרשה, וינקרים וכדומה). ושים מגני ידיים. זה המקסימום להתחלה.
לקחתי את האופנוע הזה רישוי אפור במיוחד לא רציתי רישוי צהוב כי זה סתם עוד משקל ואני רוצה שטח "טהור" אפילו מצבר אין לי ואני אניע עם קיק.
וגם אם אני מתכנן לעלות עכשיו מדרגות ואני יודע שרוב הסיכויים שאני אפול. וגם אני מאמין שאין מצב שאני אלמד ווילי בלי ליפול. אין בעיה? אני פשוט מדמיין בראש את הנפילה ואיך כל הפלסטיקה מתפרקת ועפה באוויר
פלסטיקה לא מתפרקת ועפה באויר מווילי.
על איזה מדרגות אתה מדבר? "מדרגות" בשטח, של סלעים? או מדרגות רגילות?
סתם מדרגות רגילות זה הדבר הכי קל לעשות עם אופנוע דוש/שטח. אין בזנ שום אתגר.
חבר, אני אחזור על ההעצה הקודמת שלי:
ואין שום תוספת משקל בין רישוי צהוב לאפור. מה הקשר?
וואו, כמה הזיות בשרשור אחד...
טילבליסטי, מציע לך (כמו שכבר פחות או יותר כתבו) לעצור שנייה, לקורא קצת ולהבין על מה אתה מדבר.
א. מלבד הרישוי, אין שום הבדל בין אופנוע ברישוי צהוב לאותו האופנוע ברישוי אפור. לא במשקל ולא בשום דבר אחר. אמצעי רישוי (מראות, איתותים וכו') גם ככה כולם מפרקים.
ב. לגבי התרסקויות ומיגון האופנוע - יש מיגונים ייעודיים לאופנוע שטח - מגן גחון, מגיני ידיים, מגן סעפת (יש אומרים שזה עוזר ויש אומרים שזה פוגע), אין שום צורך לרתך שום כלום. מבטיח לך שאתה תשבר הרבה לפני שהאופנוע שלך ישבר.
ג. אם אתה כבר עכשיו בגישה של ליפול מלא ולהתרסק, אני ממש ממש ממש ממליץ לך לשקול שוב את עניין האפור והביטוח, כי כאמור אנחנו הרבה יותר שבירים מהאופנוע ואי אפשר לרתך לנו כלוב הגנה, ויש לי תחושה שמהר מאד אתה תזדקק לשירותיו של הביטוח.
אני מדבר נגיד על מצבר, מה הוא לא תוספת משקל?
גם אם תפרק הכל עדיין יש הבדל לא ?
לגבי התוספת משקל כמו שרשמתי למעלה
ודיברתי על מדרגות רגילות אני 1.65 ואני מאמין שזה יהיה לי קשה בפעמים הראשונות
ואם הוא יפול אחורה את כל המדרגות אז לא יודע חשבתי זה יהיה מסוכן..
מה?
עדיף עבורך לקנות אופנוע עם רישוי צהוב ונפח 125/200.
גדול... תגיד ירושלמי, את הטיול הזה אתה זוכר?
IMG_0028.jpgIMG_0026.jpgIMG_0019.jpg
וזה מה שאני מנסה לשכנע את 600 לקנות שוב פעם XR600