ציטוט נכתב במקור על ידי doutsh צפיה בהודעה
וואו, כמה הזיות בשרשור אחד...
טילבליסטי, מציע לך (כמו שכבר פחות או יותר כתבו) לעצור שנייה, לקורא קצת ולהבין על מה אתה מדבר.
א. מלבד הרישוי, אין שום הבדל בין אופנוע ברישוי צהוב לאותו האופנוע ברישוי אפור. לא במשקל ולא בשום דבר אחר. אמצעי רישוי (מראות, איתותים וכו') גם ככה כולם מפרקים.
ב. לגבי התרסקויות ומיגון האופנוע - יש מיגונים ייעודיים לאופנוע שטח - מגן גחון, מגיני ידיים, מגן סעפת (יש אומרים שזה עוזר ויש אומרים שזה פוגע), אין שום צורך לרתך שום כלום. מבטיח לך שאתה תשבר הרבה לפני שהאופנוע שלך ישבר.
ג. אם אתה כבר עכשיו בגישה של ליפול מלא ולהתרסק, אני ממש ממש ממש ממליץ לך לשקול שוב את עניין האפור והביטוח, כי כאמור אנחנו הרבה יותר שבירים מהאופנוע ואי אפשר לרתך לנו כלוב הגנה, ויש לי תחושה שמהר מאד אתה תזדקק לשירותיו של הביטוח.
אני מדבר נגיד על מצבר, מה הוא לא תוספת משקל?
גם אם תפרק הכל עדיין יש הבדל לא ?
ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
פלסטיקה לא מתפרקת ועפה באויר מווילי.

על איזה מדרגות אתה מדבר? "מדרגות" בשטח, של סלעים? או מדרגות רגילות?
סתם מדרגות רגילות זה הדבר הכי קל לעשות עם אופנוע דוש/שטח. אין בזנ שום אתגר.

חבר, אני אחזור על ההעצה הקודמת שלי:




ואין שום תוספת משקל בין רישוי צהוב לאפור. מה הקשר?
לגבי התוספת משקל כמו שרשמתי למעלה
ודיברתי על מדרגות רגילות אני 1.65 ואני מאמין שזה יהיה לי קשה בפעמים הראשונות
ואם הוא יפול אחורה את כל המדרגות אז לא יודע חשבתי זה יהיה מסוכן..
ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
Would y'all stop feeding it
!?
מה?