ה-MT - לא רכבתי, אבל מכיר מספיק בעלים שרק משבחים את הכלי. אחד מהם עם אופנוע שעומד על 80 אלף ק"מ ועובד קשה (סטאנטים, רכיבה אגרסיבית) ואין לו תקלות מיוחדות. מאוד אמין וחוליגן לא קטן.
ה-CB650 - רכבתי על האח בעל הפיירינג. יציב מאוד, מנוע לינארי. אסכים עם הנאמר מעליי - מרגיש די מסורס ואין לו "פיק כח" מורגש, לעומת כלים אחרים בסגמנט כמו אפילו היוסאנג GT650 שבעל אופי מנוע מאוד כיפי. החבר שמחזיק את ההונדה נתקע לא פעם בצד הדרך בגלל תקלות חשמל כאלה ואחרות (נפתר במסגרת האחריות, אבל קח לתשומת ליבך).
ובלי קשר - אתה בן 21 ואמרת שרכבת כבר על 250 בעבר, משמע יש לך ותק. למה לא לעלות ל-A ולהינות מכל מה שיש לאופנוע להציע? המוגבל ירגיש לך מסורס ולא ממומש (אלא אם הכיוון זה מוגבל ברשיון בלבד, ואז זה כבר על אחריותך)