תוצאות 1 עד 9 מ 9

אשכול: התלבטות ברכישת אופנוע A1

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131

    התלבטות ברכישת אופנוע A1

    שלום לכולם, קצת על עצמי אני רוכב מספר שנים על כלים 125 ו250 סמק בעיקר נייקדים ושטח ומעוניין לעלות מדרגה ומרגיש מוכן.
    אני בן 21 משוחרר מהצבא ותמיד חלמתי על MT07 כאופנוע רציני ראשון, תמיד משך אותי היופי שלו והסאונד.
    מצד שני הרבה המליצו לי גם על CB650 שעומד איתו כמעט בכל הפרמטרים ויתרון בשבילי הוא שהוא 4 צילינדר ויחסית יותר מתון וסלחן לרוכב די מתחיל.
    אבל החיסרון שלו הוא מחיר יותר יקר ושוק פחות טוב משל האמטי לכן מפחד שיהיה לי קשה למכור אותו.
    מישהו יכול לתת לי חוות דעת על שני הכלים?
    מה עדיף ומה החסרונות של כל אחד מהם.
    *נ.ב מוגבלים לרישיון A1

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    היופי של ה-MT?! איפה מצאת בו כזה, אני רוצה גם

    שני הכלים טובים כאופנוע כבד ראשון.
    הימאהה מרגיש חי וכיפי יותר, בעוד שההונדה הרגיש (לי אישית) מסורס, רופס ומשעמם. ולאור זה שגם המחיר של הימאהה יותר נגיש - אני חושב שהוא בחירה מוצלחת יותר. בגרסת ה-XSR אפילו לא אגיד שהוא מכוער (ענייני טעם וריח)...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ה-MT - לא רכבתי, אבל מכיר מספיק בעלים שרק משבחים את הכלי. אחד מהם עם אופנוע שעומד על 80 אלף ק"מ ועובד קשה (סטאנטים, רכיבה אגרסיבית) ואין לו תקלות מיוחדות. מאוד אמין וחוליגן לא קטן.

    ה-CB650 - רכבתי על האח בעל הפיירינג. יציב מאוד, מנוע לינארי. אסכים עם הנאמר מעליי - מרגיש די מסורס ואין לו "פיק כח" מורגש, לעומת כלים אחרים בסגמנט כמו אפילו היוסאנג GT650 שבעל אופי מנוע מאוד כיפי. החבר שמחזיק את ההונדה נתקע לא פעם בצד הדרך בגלל תקלות חשמל כאלה ואחרות (נפתר במסגרת האחריות, אבל קח לתשומת ליבך).

    ובלי קשר - אתה בן 21 ואמרת שרכבת כבר על 250 בעבר, משמע יש לך ותק. למה לא לעלות ל-A ולהינות מכל מה שיש לאופנוע להציע? המוגבל ירגיש לך מסורס ולא ממומש (אלא אם הכיוון זה מוגבל ברשיון בלבד, ואז זה כבר על אחריותך)

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    תודה על התגובה,
    האמטי אכן קורץ לי יותר מבחינת מראה חיצוני והרבה תגובות טובות של אנשים על הכלי הזה.
    מבחינת אמינות ותפקוד יום יומי, להונדה יש מוניטין יותר חזק בעולם הדו"ג ומרווחי הטיפולים ומחירם פחות רוצחים מימאהה, זאת עוד סיבה שחשבתי עליו אך בגלל המחיר ושוק יותר חלש כנראה שזה כבר מתגמד.
    מבחינת הרישיון אני מעדיף לחכות עוד שנה-שנתיים ואז לעשות ללא הגבלה על מנת לצבור מספיק ניסיון וביטחון עם כלים בדרגה הבינונית.

    אשמח לעוד תגובות וחוות דעת של אנשים על 2 הכלים.

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    ה-MT - לא רכבתי, אבל מכיר מספיק בעלים שרק משבחים את הכלי. אחד מהם עם אופנוע שעומד על 80 אלף ק"מ ועובד קשה (סטאנטים, רכיבה אגרסיבית) ואין לו תקלות מיוחדות. מאוד אמין וחוליגן לא קטן.

    ה-CB650 - רכבתי על האח בעל הפיירינג. יציב מאוד, מנוע לינארי. אסכים עם הנאמר מעליי - מרגיש די מסורס ואין לו "פיק כח" מורגש, לעומת כלים אחרים בסגמנט כמו אפילו היוסאנג GT650 שבעל אופי מנוע מאוד כיפי. החבר שמחזיק את ההונדה נתקע לא פעם בצד הדרך בגלל תקלות חשמל כאלה ואחרות (נפתר במסגרת האחריות, אבל קח לתשומת ליבך).

    ובלי קשר - אתה בן 21 ואמרת שרכבת כבר על 250 בעבר, משמע יש לך ותק. למה לא לעלות ל-A ולהינות מכל מה שיש לאופנוע להציע? המוגבל ירגיש לך מסורס ולא ממומש (אלא אם הכיוון זה מוגבל ברשיון בלבד, ואז זה כבר על אחריותך)
    שכחתי לצטט

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    אם המטרה היא לצבור נסיון - עדיף לך לעשות אותו על כלי "שלם" ולא מוגבל, דהיינו MT03 או CB500F.
    תוכל למתוח את הגבולות שלהם, באמת להכיר את האופנוע ולשפר את הרכיבה שלך, ואז כשתהיה מוכן תוכל לעלות בנפח לאותו ה-07 או אופנוע דומה ולהינות מכל מה שיש לו להציע.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    אם המטרה היא לצבור נסיון - עדיף לך לעשות אותו על כלי "שלם" ולא מוגבל, דהיינו MT03 או CB500F.
    תוכל למתוח את הגבולות שלהם, באמת להכיר את האופנוע ולשפר את הרכיבה שלך, ואז כשתהיה מוכן תוכל לעלות בנפח לאותו ה-07 או אופנוע דומה ולהינות מכל מה שיש לו להציע.
    יצא לי לרכב על mt 03 של חבר, היה נחמד אבל לא התרגשתי יותר מידי, לא הרגיש לי וואו.
    אני גם בחור די גדול וכבד אז החשיבה שלי הייתה להביא את ה07 מוגבל, ללמוד אותו כתקופה ואז להרחיב את הרישיון ולפתוח לו את ההגבלות אצל מישהו שאני מכיר כבר הרבה זמן שעוסק בזה ומומחה בMT.

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    הודעות
    37
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    יצא לי לרכב על mt 03 של חבר, היה נחמד אבל לא התרגשתי יותר מידי, לא הרגיש לי וואו.
    אני גם בחור די גדול וכבד אז החשיבה שלי הייתה להביא את ה07 מוגבל, ללמוד אותו כתקופה ואז להרחיב את הרישיון ולפתוח לו את ההגבלות אצל מישהו שאני מכיר כבר הרבה זמן שעוסק בזה ומומחה בMT.
    אין אפשרות לפתוח הגבלה (בצורה חוקית) לכלי שיצא מוגבל מהחברה.
    רק לבמוו, דוקאטי, קטמ וסוזוקי יש את האפשרות בחברה לפתוח / להגביל כלי אחרי שעלה לכביש.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    The chicane
    הודעות
    879
    הייתי בודק את ה cb650 החדש. הישן סתם פרווה וכבר עדיף עליו ה Mt

אשכולות דומים

  1. תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 09-02-2019, 10:22
  2. התלבטות ברכישת אופנוע ראשון 125 סמק
    על ידי lokimonsterson בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 07-02-2019, 08:43
  3. התלבטות ברכישת אופנוע ראשון A1
    על ידי Odedo בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 21-10-2018, 18:01
  4. התלבטות ברכישת אופנוע ראשון A1
    על ידי Odedo בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-10-2018, 14:57
  5. תגובות: 36
    הודעה אחרונה: 30-09-2016, 15:46

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO