הייתי במצב שלך. בתקציב כזה - חשוב מאוד מאוד לחפש אופנוע שמור. יש, אבל צריך להיאזר בסבלנות.
ה-GN קפץ במחיר בגלל הביקוש לפרוייקטים קפה רייסר כאלה ואחרים, ובכל מקרה מדובר באופנוע משנות ה-90 שגם השמורים בהם סובלים ממחלות קשורות לגיל - חלודה, מערכת חשמל, צינורות יבשים וכו'.
אופנוע פשוט ויחסית מודרני יכול לבוא בדוגמאת ה-YBR250/CBF250. היה לי CBF כאופנוע ראשון, אמנם במצב זוועתי אבל נהנתי ממנו מאוד, כל עוד לא מושכים אותו מעל 100 קמ"ש הוא ישייט בלי בעיה מיוחדת בכביש מהיר לאורך זמן רב.
אבל, והנה האבל הגדול - זה לא זול. אם תמצא לך אופנוע שמור, עם ק"מ נמוך (באידיאל? 30-40 אלף ק"מ וגם פחות), לך תדע מה יכול להשתבש. בדיקה במוסך לא תחשוף את הכל, רק תיתן אינדיקציה כללית לגבי מצב המנוע וחלק מהמכלולים. במידה וכן תחליט ללכת במסלול הזה, תשאיר לך עוד 3000 ש"ח ליישור קו (זה יכול להיות בסיסי ברמת החלפת השמן והפילטרים, או ברמת שיפוץ הסלילים, החלפת צמיגים וכו'). תוודא שלאופנוע יש היסטוריית טיפולים מתועדת, וכמובן כמובן שלא היה אצל מורה נהיגה כיד ראשונה (אפשר לראות ברשיון הרכב של האופנוע).
מיגון - אפשר למצוא יחסית בזול. מעיל רב עונתי של Laret יעשה עבודה נפלאה, קסדה של HJC/Shark/LS2 עם דירוג בטיחות גבוהה, כפפות ב-200-250 שקל ואתה מסודר (המקפידים ימליצו על מגני ברכיים, שגם אותם אפשר למצוא ב-200 בערך).
אל תשכח ביטוח, שאינו זול בהתחשב בגיל שלך והיעדר הוותק.
אם תוכל להתמודד עם זה, ותטפל באופנוע עצמית - לך על זה. אם לא? אל.


ציטוט ההודעה בתגובה