מילה אחת, 6 אותיות:
ט ו ז ט ו ז
נפל הפור, ומתוך אידאה שאדם צריך תמיד לעזוב כל עוד הוא רצוי אני עוזב את אילת ועובר לירושלים.
בפעם האחרונה שהתרוצצתי שמה עם הטנרה זה לא עשה לו טוב במיוחד, התחמם מאוד והקלאץ שמה לא מרגיש כאילו הוא תוכנן עבור פקקים עירוניים, ולך תחזיק אופנוע ב200 קילו בפקק בעלייה - ואני בכלל לא מתחיל לדבר על החיבה היתרה של החברה ממזרח העיר לאופנועי שטח, וככל שהזמן מאז ועד היום עבר הדחקתי את השאלה מה עושים עם הגמל הזקן כי מי עוד משוגע כדי לקנות אופנוע בן 20 ואיך עוברים לאופנוע קטן או קטנוע גדול אחריי זה.
ניסיתי לרכב על הcbx והוא הרגיש לי פצפון אחרי הxt.
נטיית הלב אומרת לחזור להונדה עם הכנף הכסופה אבל הראש אומר שבעיר יותר מ250 זו מותרות.
אין לי מושג מה לעשות.
why not both? אבל רק DCT.
![]()
יצא לי קצת לרכב בחיפה עם הוארדרו שכבד יותר + מורכבת, לא נורא מתרגלים. הבעיה הייתה יותר בתכנון איפה חונים מבחינת תמרון ע"מ לצאת בקלות.
עם 230 ק״ג והיגוי פחות טוב מסתדר גם בעיר הקודש כולל הפקקים....עכשיו לך תדע לאיזה עיר קודש התכוונתי !?
שיהיה בהצלחה !
מסתדר פה עם 50 ק"ג יותר ובאותו הגובה
הוא מבשל לי את הרגלים (ועוד לא התחיל הקיץ) אבל סביר+
עיר... נייקד?
Tracer 900
קטנוע עם גלגלים גדולים. סאניאנג HD, אינובה, בוורלי, HONDA SH125/300, יאמהה X-CITY וכו'... איכות חיים ללא תחרות.
אם זה רק לתוך העיר לך על חשמלי.
ירושלים זה לא "שמה" מקסימום שם.
הקרנף על 140 סוסיו ו380 ק"ג לא כולל התרנגול שעליו
לא מדווח על בעיות בתנועה בי-ם.
כל אופנוע מודרני ייתן לך יכולת התניידות מצוינת.
ברוך הבא לגיהינום.
צור קשר שאתה פה.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
NC750x 2014/15 יש מצב שתמצא אחד שמור, עם אוטומט באזור 41.. כשחיפשתי היו כאלה, רק זה לא היה הטווח שלי..
אגב, אין באמת הרבה משחק עם ההילוכים בעיר, גם בעליות (ההונדה בכלל גמיש בנושא הילוך לא תואם..)
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
אתה אוהב את הטנרה? תרכב עליו.
אם אתה מחפש להחליף כי בא לך, זה כבר דיבור אחר.
אני יכול להמליץ על מולטיסטראדה 1100. ממש לא מתאים לדרישות שלך, אבל למי אכפת![]()
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
אני לא מאמין שטנרה 660 הוא כ-ז-ה סבל בעיר.
סה"כ - מתלים מפנקים, ראות מעולה, מנוע עם בשר באמצע. אני מניח שגם הצידוד בסדר גמור.
למשקל מתרגלים מהר, ובחירה נבונה של הדרך שבה אתה נוסע לעבודה חוסכת את רוב הסבל עם הקלאץ'. אחרי חודש בעיר גם תשתפר בתכנון הקו בין רכבים, ותמצא את עצמך משתחל בתנועה מהר וחלק יותר.
אם חסר כוח בסל"ד נמוך - אפשר לשחק קצת ביחס ההינע. פחות שן בגלגל"ש הקדמי, למשל.
הייתה תקופה שרכבתי על בנדיט 1200 מיפו לחולון על בסיס כמעט יומי.
לא בדיוק הדבר שהוא נועד לעשות, אבל גם ממש לא סוף העולם.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual