עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 26

אשכול: המלצה לאופנוע בסגנון אדוונצ'ר

  1. #1

    המלצה לאופנוע בסגנון אדוונצ'ר

    בשעה טובה נמכרה האוגוסטה (למרות הרצון למכור נמכרה עם הרבה רגשות מעורבים).
    מחפש אופנוע בסגנון אדוונצ'ר, אני רוכב חזק, לא רוכב בשטח, אוהב סגנון בהמתי וכמובן אופנוע חזק ומהיר, במשך כל התקופה שחושב להחליף לסגנון אדוונצ'ר הקטמ 1190 יושב לי בראש, הוא מתאים לסגנון הבהמתי, הוא חזק, מהיר אבל לא ספורטיבי, אפריליה קפנורד אופנוע יפיפה, יחסית ספורטיבי אבל 125 כ"ס לא יודע אם ידגדגו את בלוטות החשק והוא רחוק מלהיות מגודל.
    האופציה השלישית זה ההונדה vfr1200x גדול אבל לא נראה מגודל, מנוע חזק, התנהגות טובה, החיסרון מבחינתי שהוא לא יפה בעיני.
    יש כמובלן גם עאת הסופר טנרה שלדעתי חלש מידי, לא יפה ודי אנמי.
    התקציב גמיש מאוד, האופנועים יד שניה וכולם פחות או יותר באותו סדר גודל של מחיר.
    עזרתכם,

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    המפלץ של קטמ נשמע כמו מועמד טבעי, אולי גם המולטיסטרדה של דוקאטי.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Shasha127
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    Usa
    הודעות
    1,365
    אם תצליח למתוח קצת ולהגיע עם התקציב ל1290S או R (מה שיותר מדבר אליך נטיית כביש או שטח - לדעתי הR זה חיה אחרת לגמרי לצד החיובי), זה כבר הבריון של הקטגוריה - מנוע פסיכי (160 סוסים ממנוע V טווין), מכונה לא נורמלית
    אם הם לא באיזור התקציב (לא זולים כמשומשים עדין) , ה1190 גם לא רחוק משם עם ה150 סוסים שלו
    אל תוותר על רכיבה על אחד מאלו לפני שאתה ממשיך להתלבט, כנ"ל לגביי הדגמים האחרים

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    המפלץ של קטמ נשמע כמו מועמד טבעי, אולי גם המולטיסטרדה של דוקאטי.
    👍
    ה950 מראה שקטן יותר הוא לא בהכרח פחות טוב.
    נראה לי מתאים בול למה שהוא מחפש במיוחד אם הוא מגיע מMV

  5. #5
    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    המפלץ של קטמ נשמע כמו מועמד טבעי, אולי גם המולטיסטרדה של דוקאטי.
    לא אגע בדוקאטי אפילו עם מקל

    ציטוט נכתב במקור על ידי Shasha127 צפיה בהודעה
    אם תצליח למתוח קצת ולהגיע עם התקציב ל1290S או R (מה שיותר מדבר אליך נטיית כביש או שטח - לדעתי הR זה חיה אחרת לגמרי לצד החיובי), זה כבר הבריון של הקטגוריה - מנוע פסיכי (160 סוסים ממנוע V טווין), מכונה לא נורמלית
    אם הם לא באיזור התקציב (לא זולים כמשומשים עדין) , ה1190 גם לא רחוק משם עם ה150 סוסים שלו
    אל תוותר על רכיבה על אחד מאלו לפני שאתה ממשיך להתלבט, כנ"ל לגביי הדגמים האחרים
    התקציב גמיש אבל לא עד כדי כך, האוגוסטה נקנתה חדשה מהחברה ונמכרה במחיר זנות, אופנוע מדהים שהפסדתי עליו הרבה כסף ולא מוכן להפסיד שוב וגם לא רואה צורך, הכוונה לקנות משהו באיזור 60K ואם צריך אז למתוח אותו עד 70K, מעדיף לא לעבור את זה.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי Guccii800 צפיה בהודעה
    האופציה השלישית זה ההונדה vfr1200x גדול אבל לא נראה מגודל, מנוע חזק, התנהגות טובה, החיסרון מבחינתי שהוא לא יפה בעיני.
    יש כמובלן גם עאת הסופר טנרה שלדעתי חלש מידי, לא יפה ודי אנמי.
    לפני שהחלפתי את הסופר טנרה שלי בוורסיס 1000 הנוכחי לקחתי רכיבת מבחן על ההונדה הזה. ההבדל בינו לבין הסופר טנרה היה זניח. לעומת זאת, הוורסיס הראה הרבה יותר פלפל, והיחיד שעליתי אתו את כביש בית אורן בלי להחליף הילוכים - הילוך 3 לוקח אותך מ-25-30 קמ"ש (בעלייה) ועד למהירות תלת ספרתית ללא שום בעיה. נכון שהוא בנוי יותר פשוט מהשניים האחרים (כגון שרשרת במקום דרייב שאפט, קלץ' עם כבל ולא הדראולי, אין שקע מצית מקורי וכו') אבל מבחינת חווית הרכיבה הוא היה הרבה מעל השניים האחרים.
    בקיצור, מציע לך לנסות אותו ואולי להכניס אותו לרשימה שלך.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Guccii800 צפיה בהודעה
    לא אגע בדוקאטי אפילו עם מקל



    התקציב גמיש אבל לא עד כדי כך, האוגוסטה נקנתה חדשה מהחברה ונמכרה במחיר זנות, אופנוע מדהים שהפסדתי עליו הרבה כסף ולא מוכן להפסיד שוב וגם לא רואה צורך, הכוונה לקנות משהו באיזור 60K ואם צריך אז למתוח אותו עד 70K, מעדיף לא לעבור את זה.
    טרייסר 900 אם אין דרישה לשבילים.

  8. #8
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    טרייסר 900 אם אין דרישה לשבילים.
    גם אופנועי תקציב לא באים בחשבון, מנסה להתמקרד בשלושת הכלים שרשמתי, אופציה נוספת זה הקפנורד ראלי.

  9. #9
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    לפני שהחלפתי את הסופר טנרה שלי בוורסיס 1000 הנוכחי לקחתי רכיבת מבחן על ההונדה הזה. ההבדל בינו לבין הסופר טנרה היה זניח. לעומת זאת, הוורסיס הראה הרבה יותר פלפל, והיחיד שעליתי אתו את כביש בית אורן בלי להחליף הילוכים - הילוך 3 לוקח אותך מ-25-30 קמ"ש (בעלייה) ועד למהירות תלת ספרתית ללא שום בעיה. נכון שהוא בנוי יותר פשוט מהשניים האחרים (כגון שרשרת במקום דרייב שאפט, קלץ' עם כבל ולא הדראולי, אין שקע מצית מקורי וכו') אבל מבחינת חווית הרכיבה הוא היה הרבה מעל השניים האחרים.
    בקיצור, מציע לך לנסות אותו ואולי להכניס אותו לרשימה שלך.
    הוא לא בדיוק אדוונצ'ר והכי חשוב, הוא ממש לא עושה לי את זה.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,083
    ורסיס 1000 הכי קרוב לדגם הספורטיבי לא יודע לרדת באמת לשטח, נוח כתיור מהיר
    נראה לי שתסתדרו מצוין.

    הקרוס ראנר גבוה וכבד יחסית, הטנרה חזק אבל יותר לכיוון שטח, הקטמ שייך לאדוקים
    שמאמנים שהוא אמין ויודע, אבל בפועל הוא ביבי...

    אתה מוזמן לבוא אלי ולהתרשם מהדבר האמתי.

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #11
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ורסיס 1000 הכי קרוב לדגם הספורטיבי לא יודע לרדת באמת לשטח, נוח כתיור מהיר
    נראה לי שתסתדרו מצוין.

    הקרוס ראנר גבוה וכבד יחסית, הטנרה חזק אבל יותר לכיוון שטח, הקטמ שייך לאדוקים
    שמאמנים שהוא אמין ויודע, אבל בפועל הוא ביבי...

    אתה מוזמן לבוא אלי ולהתרשם מהדבר האמתי.

    הרסת לי את הקטמ ברגע שהשוות לביבי.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי Guccii800 צפיה בהודעה
    הוא ממש לא עושה לי את זה.
    היה לי חבר שנפגש עם מישהי שלא עשתה לו את זה, אבל לא היה לו משהו טוב יותר לעשות אז הוא בילה אתה את הלילה. עכשיו הוא לא מסתכל על אף אחת אחרת.

    זהו זה.

    קח רכיבת מבחן.

  13. #13
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    היה לי חבר שנפגש עם מישהי שלא עשתה לו את זה, אבל לא היה לו משהו טוב יותר לעשות אז הוא בילה אתה את הלילה. עכשיו הוא לא מסתכל על אף אחת אחרת.

    זהו זה.

    קח רכיבת מבחן.
    אחרי המון מחשבה (היה לי שלוש שנים לחשוב עד שהצלחתי למכור את האופנוע) מעוניין רק בשלושת האופציות שרשמתי, קטמ אדוונצ'ר, אפריליה קפנורד והונדה קרוסטורר

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Feb 2016
    הודעות
    1,130
    מעניין ,יכל להסביר טיפה למה בחרת דווקא שלושה האלה?

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Guccii800 צפיה בהודעה
    גם אופנועי תקציב לא באים בחשבון, מנסה להתמקרד בשלושת הכלים שרשמתי, אופציה נוספת זה הקפנורד ראלי.
    לא יודע אם הייתי מגדיר אותו תקציב, המנוע בטוח לא.
    בכל מקרה נקודת התורפה שלו היא הבולמים ומי שבאמת רוצה להוציא ממנו את אופנוע הספורט שחבוי בו ישים קפיץ פרוגרסיבי מקדימה עם שמן סמיך יותר ומאחורה בולם תחליפי טוב ויקבל משהוא שמתקרב למוי טוריסמו רק יותר אמין.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 09-04-2018, 22:41
  2. המלצה למעיל אדוונצ'ר
    על ידי Busy בפורום פורום ציוד
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 30-12-2017, 18:49
  3. מבקש המלצה לאופנוע A
    על ידי guyg בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 18-07-2017, 15:26
  4. המרת אופנוע דו"ש לאופנוע בסגנון "ראלי"?
    על ידי BassOutcast בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 04-04-2016, 19:11
  5. המלצה לאופנוע
    על ידי moshehadar בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 27-08-2015, 19:57

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO