עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 29

אשכול: התלבטות למעבר ל פיאג'ו בוורלי 350 או אופנוע/קטנוע אחר

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330

    התלבטות למעבר ל פיאג'ו בוורלי 350 או אופנוע/קטנוע אחר

    כרגע אני רוכב על Z250SL ודיי נמאס לי מהמתלים הקשים וזה שאין לי תא מטען/ ארגז ושיוט בסל"ד גבוה יחסית.
    לכן חשבתי על לעבור לקטנוע בוורלי 350, איך הוא מבחינת אמינות?/ בכללי? (קראתי כבר את כל הכתבות רכיבה עליו) רוצה לשמוע ממכם.
    גם הבנתי שצריכת דלק שלו לא הכי טובה, שלי זה חשוב.

    חשבתי גם על Cb500X עם ארגז, לא יודע אם חדש או יד 2. גם אני לא יודע כמה אני רוצה ארגז ועד כמה זה משבש את הנסיעה?
    בכל מקרה הוא יהיה יקר יותר מהבוורלי
    שבוע הבא יהיה לי רכיבת מבחן על הבוורלי, אף פעם לא רכבתי על קטנוע.

    כמובן שיש לי רישיון A1 ולא מתכנן לשדרג בקרוב.

  2. #2
    מה התקציב שלך?

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    ציטוט נכתב במקור על ידי הקטנוען צפיה בהודעה
    מה התקציב שלך?
    התקציב שלי הוא התקציב של הפיאגו' 33,907 אבל עם העדפה לקנות אותו יד 2 עם קצת קילומטרים, שנת 2018-2019(תמיד יש את האנשים שמוכרים בחזרה לטרייד/ לסוכנות עם קילומטר נמוך).

    גם חשבתי על CB500X הקודם יד 2 עם ארגז שיספיק לקסדה ועוד קצת, אבל אני לא יודע איך זה ישפיע על הרוכב שלו ועל היציבות.
    גם הסיבי הקודם הוא בלי מד הילוכים וקלאץ מחליק(אם כבר לעבור אופנוע אז שיהיה שידרוג ממה שיש לי עכשיו, כי גם אין לאופנוע שלי מד הילוכים וקלאץ מחליק.
    אני פחות בטוח לגביו.

    הCB500X החדש נראה טוב אבל שוב פעם התלבטות איך הוא עם ארגז קטן, ראיתי גם באתר של הונדה שהצריכת דלק שלו פחות טובה משל הקודם.
    אם אני ממש יתלהב אולי אני אקנה חדש.


    בכל מקרה אני מתכוון לעשות נסיעת מבחן גם על ה CB500X, אם יש להם את הדגם הקודם עדין לעשות נסיעה זה יהיה טוב.

    לסיכום, אם קטנוע אז עד הסכום של הבוורלי ואם אופנוע אז עד הסכום של ה CB500X

  4. #4
    Member הסמל האישי של mor-t
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    58
    היה לי פיאג'יו בוורלי 300 במשך שבע שנים.
    קניתי אותו כחדש מהיבואן משנתון קודם ולכן קיבלתי הנחה מכובדת.
    כלי יפייפה נוח וחזק מאד (יחסית לקטנוע).
    צריכת דלק אמיתית 28 ק"מ לליטר וברכיבה עדינה אפשר גם להגיע ל30 ק"מ.
    מבחינת אמינות רכבתי איתו יחסית לא הרבה ובמשך שבע שנים של רכיבות לעבודה וחזרה היו רק שתי תקלות -
    הראשונה, אחרי שנה תקלה במשאבת הדלק - הוחלפה במסגרת האחריות בגלל פגם ביצור
    והשנייה כעבור שש שנים - סדק בתושבת הפלסטיק של מסנן האוויר, התיקון עלה כ250 ש"ח.

    מבחינת סחירות - פרסמתי אותו עם תמונות ב"יד2" ובמחיר מחירון. למחרת התקשר בחור נחמד וביקש שאבטיח לו שאני שומר לו את הקטנוע.
    כששאלתי מה לגבי בדיקה הוא ענה שהתמונות והשיחה איתי מספיקה לו....
    למחרת הוא אכן הגיע וקנה את הקטנוע במחיר מחירון פחות 100ש"ח (הנחת הרגשה טובה).

    לדעתי מדובר באחד הקטנועים הטובים והמגניבים ביותר שאפשר לקנות בארץ כשהבונוס הגדול ביותר שלו הוא הגלגלים הגדולים.
    הם מקנים לו יתרון על כל קטנוע אחר, בזכותם הוא מרגיש נוח וזריז בעיר ובנסיעות בין-עירוניות הוא יציב וחזק כמו אופנוע קטן
    נערך לאחרונה על ידי mor-t; 03-04-2019 בשעה 18:53.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    יש לי cb500x בציר 2014 עם ארגז 48 ליטר (או 52,לא סגור על זה) ואני כמעט ולא מוריד את הארגז. לא הרגשתי בעיות יציבות כמעט בכלל (אולי קצת רעידות בכידון במהירות נמוכה, ורק כשעוזבים לגמרי את הכידון). המחסור בקלאץ' מחליק לא מורגש לי בכלל (אולי כי לא היה לי כזה מעולם), אבל המחסור בצג הילוכים יכול מעט להציק. אם אתה מגיע מכלי ללא צג הילוכים לא חושב שזה אמור להפריע לך. בכל מקרה אפשר לקנות אחד כזה שעושה עבודה טובה מעלי בכמה שקלים.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    ציטוט נכתב במקור על ידי mor-t צפיה בהודעה
    היה לי פיאג'יו בוורלי 300 במשך שבע שנים.
    קניתי אותו כחדש מהיבואן משנתון קודם ולכן קיבלתי הנחה מכובדת.
    כלי יפייפה נוח וחזק מאד (יחסית לקטנוע).
    צריכת דלק אמיתית 28 ק"מ לליטר וברכיבה עדינה אפשר גם להגיע ל30 ק"מ.
    מבחינת אמינות רכבתי איתו יחסית לא הרבה ובמשך שבע שנים של רכיבות לעבודה וחזרה היו רק שתי תקלות -
    הראשונה, אחרי שנה תקלה במשאבת הדלק - הוחלפה במסגרת האחריות בגלל פגם ביצור
    והשנייה כעבור שש שנים - סדק בתושבת הפלסטיק של מסנן האוויר, התיקון עלה כ250 ש"ח.


    מבחינת סחירות - פרסמתי אותו עם תמונות ב"יד2" ובמחיר מחירון. למחרת התקשר בחור נחמד וביקש שאבטיח לו שאני שומר לו את הקטנוע.
    כששאלתי מה לגבי בדיקה הוא ענה שהתמונות והשיחה איתי מספיקה לו....
    למחרת הוא אכן הגיע וקנה את הקטנוע במחיר מחירון פחות 100ש"ח (הנחת הרגשה טובה).

    לדעתי מדובר באחד הקטנועים הטובים והמגניבים ביותר שאפשר לקנות בארץ כשהבונוס הגדול ביותר שלו הוא הגלגלים הגדולים.
    הם מקנים לו יתרון על כל קטנוע אחר, בזכותם הוא מרגיש נוח וזריז בעיר ובנסיעות בין-עירוניות הוא יציב וחזק כמו אופנוע קטן
    תודה רבה.
    אני מניח שהבוורלי 350 יהיה עם צריכה קצת פחות טובה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי moonshield צפיה בהודעה
    יש לי cb500x בציר 2014 עם ארגז 48 ליטר (או 52,לא סגור על זה) ואני כמעט ולא מוריד את הארגז. לא הרגשתי בעיות יציבות כמעט בכלל (אולי קצת רעידות בכידון במהירות נמוכה, ורק כשעוזבים לגמרי את הכידון). המחסור בקלאץ' מחליק לא מורגש לי בכלל (אולי כי לא היה לי כזה מעולם), אבל המחסור בצג הילוכים יכול מעט להציק. אם אתה מגיע מכלי ללא צג הילוכים לא חושב שזה אמור להפריע לך. בכל מקרה אפשר לקנות אחד כזה שעושה עבודה טובה מעלי בכמה שקלים.
    ארגז 48 זה יחסית גדול לא?, כמה ליטרים זה המינימום בשביל קסדה סגורה מידה M?

    לגבי הקלאץ' מחליק והצג הילוכים, אני יכול בלי אבל אם כבר אופנוע חדש אז להשתדרג גם בקטע הזה.
    תודה.

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    מעולם לא היה לי קלאץ' מחליק,
    חוץ מבשטח, אני לא מבין למה צריך את זה. בטח ובטח באופנוע כמו הcb

  8. #8
    יכול להמליץ (מניסיון..) על שני קטנועים: דאון טאון 350 וכן x max300
    בגדול באופן כללי הx max טוב יותר, והוא גם ספורטיבי יותר. בסה"כ כלי מעולה עם תא מטען גדול מאוד. לטעמי קצת יקר כ37000 לחדש.
    הדאון טאון 350, סה"כ קטנוע מוצלח, נוח מאוד ועם ת"א מטען גדול (קצת יותר קטן מהmax). המחיר שלו הרבה יותר זול בכ6000. מההכרות שלי אבניר קצת יותר מצ'פרים בקניה (טיפולים חינם וכד'), אבל זה כבר תלוי ברגע המכירה.
    אם יש לך שאלות נוספות, אתה מוזמן...

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    ציטוט נכתב במקור על ידי הקטנוען צפיה בהודעה
    יכול להמליץ (מניסיון..) על שני קטנועים: דאון טאון 350 וכן x max300
    בגדול באופן כללי הx max טוב יותר, והוא גם ספורטיבי יותר. בסה"כ כלי מעולה עם תא מטען גדול מאוד. לטעמי קצת יקר כ37000 לחדש.
    הדאון טאון 350, סה"כ קטנוע מוצלח, נוח מאוד ועם ת"א מטען גדול (קצת יותר קטן מהmax). המחיר שלו הרבה יותר זול בכ6000. מההכרות שלי אבניר קצת יותר מצ'פרים בקניה (טיפולים חינם וכד'), אבל זה כבר תלוי ברגע המכירה.
    אם יש לך שאלות נוספות, אתה מוזמן...
    ה xmax 300 יקר יחסית וגם בערך הכוח כמו האופנוע שלי עכשיו, חוץ מזה הטיפולים שלו יקרים וכל 5000 ק"מ.
    דאון טאון 350 פחות מתחבר למראה והגודל, אבל אולי זה ישתנה שאני יראה אותו באולם תצוגה.

    אולי אחרי הנסיעת מבחן ביום ראשון יצוצו לי שאלות

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    לא מכיר את הקטנוע, אבל מנוע גדול יותר (כלמר 500) ישייט בסל"ד נמוך יותר ובמהירות שיוט גבוהה יותר.
    לגבי הארגז - אני רוכב עם אחד על GS500, ומצליח לדחוף קסדה שלמה (מידה 3XL, כפפות, מעיל וכלי עבודה), לא זוכר כמה ליטרים. כן, עם רוח צד הוא טיפה מורגש, אבל בגדול אני עם הארגז מאז שקניתי את האופנוע (כמעט 3 שנים) וממש רגיל להיגוי ולתחושה, זה כבר לא מורגש (אולי רק ברכיבת קצה בהרים אם יש די הרבה משקל מאחורה, מה שאני ממעיט לעשות, או שפשוט משאיר את הארגז בבית).

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    ציטוט נכתב במקור על ידי FoxLight צפיה בהודעה
    ארגז 48 זה יחסית גדול לא?, כמה ליטרים זה המינימום בשביל קסדה סגורה מידה M?
    למען האמת, אין לי מושג. אני לא משאיר את הקסדה בארגז אף פעם. הארגז הוא givi simply 450 nero או משהו בסגנון (אז אולי הוא בכלל 45 ל'...). אני מאכסן בארגז בוסטר להתענה, סט כלי עבודה, שתי ביטנות (למעיל ולמכנסיים) ועוד כמה סמרטוטים אחרים, כיסוי ועוד אי אלו דברים, לפעמים גם קניות (צירפתי לך תמונה עם הקשקושים הרגילים שנמצאים בו ותמונה כללית להבנת הגודל על האופנוע). הייתי שמח לצרף אליו גם ארגזי צד, רק בשביל הנוחיות של עוד נפח אחסון, למרות שאני לא באת חייב אותו.

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    שים לב עם כל המשקל הזה בארגז.
    ראיתי לאחרונה ארגזים (לא ישנים) של ג'יבי בהם השיניים שננעצות בסבל ומעגנות את הארגז, התחילו להשבר.
    (בnc אין את הבעיות האלו ).

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של moonshield
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    1,877
    תודה על ההערה, אבל בפועל רוב הדברים בארגז תופסים הרבה נפח ומעט משקל (כיסוי לדוגמא) כך שאני די בטוח שאני רחוק מהמשקל הבעייתי.

  14. #14
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2016
    הודעות
    330
    טוב, אז היום עשיתי נסיעת בבחן על הבוורלי 350 ועוד הפתעה.
    מבחינת מקום מתחת למושב אין כלכך הרבה, בקושי לקסדה סגורה(ואני אצטרך להוציא ממנה את התושבת של המצלמה כל פעם, שזה מעצבן או למצוא פתרון אחר למצלמה), נחמד שיש מקום לטלפון בתא מקדימה ווו תליה.

    לפני שהתחלתי את הנסיעה חשבתי שאולי ארגיש חוסר בקלאץ' או שאני אתבלבל או משהו אבל לא, אף פעם לא מרגישים את הצורך לעלות הילוך אז לא מחפשים את הקלאץ' בכלל.
    הבוורלי משכך מהמורות טוב יותר מהאופנוע שלי אבל כל הפעולת היגוי מרגישה פחות מדוייקת, מרגישים פחות יציבות בפניות ובמהירות גבוה למרות הגלגל קידמי 16 אינצי שלו, בכללי לא התלהבתי כלכך.
    מרגיש קצת כמו סירה על מים כזה, לא בקטע טוב.

    בזמן הנסיעת מבחן על הבוורלי ראיתי את הסוכנות ביג בויז טויז של הונדה אז אמרתי שאחר כך נעבור שם ונשאל אולי יהיה אפשרות לנסיעת מבחן וכך היה.
    האופועה היה ה CB500X הדגם היוצא(שזה מה שרציתי גם לנסות), כבר על ההתחלה הכל מרגיש טבעי יותר ואינטואיטיבי, ההיגוי מדוייק השיכוך מהמורות טוב יותר מהבוורלי בקצת אבל עדין מרגישים את את הכביש כמו שצריך שזה היה חשוב לי.
    כל הקטע של המעבר בין מכוניות היה לי יותר קל עם הCB500X, הוא גם מרגיש לי בדיוק במידות שלי.

    מהCB500X נהנתי מאוד בעוד שהבוורלי היה יותר "meh"

    עכשיו אני רק לא יודע אם לקנות משומש, את הדגם היוצא בהנחה(נשאר אחרון בצבע כסף, כל השאר שחורים) או כבר לקנות את החדש וללכת עד הסוף.
    בכל מקרה אני מתכנן להישאר איתו להרבה שנים.

  15. #15
    חבר מערכת FullgaZ הסמל האישי של uriar
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,850
    אי לא מבין למה, ובעיקר אם חסר לך נפח מטען, אתה הולך דווקא על הבוורלי. ממליץ מאוד לנסות את השניים שהוזכרו פה כבר, האקסמקס 300 והדאון טאון 350 ויש גם את ההונדה פורצה 300. שלושתם טובים ואם המון המון מקום מתחת למושב. ואם כבר גלגלים גדולים, להונדה יד גם את ה-sh300 אבל שוב - בלי יותר מידי מקום מתחת למושב.

    וציפור קטנה לחשה לי שאם תתאפק עוד שבוע אחד - תוכל לקרוא מבחן השוואתי בין שלושתם יחד עם הג׳וימקס Z החדש שישאיר לך עודף מהתקציב שלך.



אשכולות דומים

  1. קטנוע או אופנוע - התלבטות ברכישה
    על ידי ofirk בפורום כללי
    תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 24-04-2018, 11:22
  2. רכיבה ראשונה: פיאג'ו בוורלי 350
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 20-06-2017, 01:20
  3. למכירה פיאג'ו בוורלי 300 2011
    על ידי 1cohen בפורום פורום מכירה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 20-02-2017, 12:37
  4. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 27-06-2016, 22:59
  5. המלצות למעבר לאופנוע מקטנוע
    על ידי pakapaka בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 10-01-2016, 16:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO