ציטוט נכתב במקור על ידי FoxLight צפיה בהודעה
היום אחרי הנסיעת מבחן על ה CB500X החדש, החלטי ללכת על הדגם היוצא.
שהייתי בתל אביב אמרו לי שנשאר אחרון בצבע כסוף(הצבע שממש אהבתי לאופנוע הזה ושחור לא) אז מיד שחזרתי הביתה היום אחרי הנסיעת מבחן שהייתה בנתניה התקשרתי אליהם לשאול אם נשאר, אמרו שכן ושמתי מקדמה כדי שישמר לי האופנוע.

נעדכן אותכם שיגיע.

למתעניינים הCB500X החדש אכן מרגיש יותר אדוונצ'רי וזה כנראה פחות מה שחיפשתי.
דברים מהותיים שהיו לי שונים מאוד זה הכידון הרחב יותר, הקלאץ' המחליק ממש לא היה לי נוח(אולי בגלל שהידית הרגישה לי רחוק מידי או שנקודת חיבור של הקלאץ ממש ממש בסוף שזה מוזר, כנראה שלזה אפשר להתרגל.
הוא גבוה יותר.
מרגישים פחות את האספלט(שיכוך מיתלים אדוונצר'י אני מניח) שזה פחות אהבתי כי אז מרגישים פחות את החיבור של הצמיג לכביש אם הגלגל מאבד אחיזה(אני מניח שזה גם עוד משהו שמתרגלים אליו). בכלל באופנוע שלי אפשר להרגיש לפעמים מתי האחיזה יורדת מרוב שהמתלים קשיחים יחסית.
רק הערה קטנה - "קלאץ' מחליק" זה לא משהו שאתה מרגיש בתפעול ידית הקלאץ'. זו בסה"כ מערכת, בעלת ערך בטיחותי גבוה, שמונעת נעילת גלגל אחורי בזמן הורדת הילוכים אגרסיבית. נכנסת לפעולה כשהמנוע עדיין בסל"ד גבוה ומנסה לכפות על הגלגל האחורי מהירות נמוכה. דבר, שבהעדר סליפר קלאץ', יכול להביא די בקלות לנעילת הגלגל האחורי והחלקתו על פני האספלט.