תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: 500 או 650 מוגבל או להשקיע ברישיון a

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2019
    הודעות
    5

    500 או 650 מוגבל או להשקיע ברישיון a

    שלום,
    אני מוכר את האינזומה ששירת אותי נאמנה והיה פשוט מצוין, לטובת עליה בנפח כי אני עושה מעל 60 קמ ביום, בינעירוני בעיקר.
    חשבתי על ה cb500x אבל סיפרו לי שהונדה יקרים מאוד בחלקים ושכדאי רק באחריות.
    650 מוגבלים ראיתי ויסטרום, SV, ורסיס ןכיו"ב. קוואסקי בגדול מרתיעים אותי מבחינת עלות אחזקה ומרווחי טיפולים. סוזוקי אופציה מובילה בעיני ב 650, מה דעתכם?

    חייב ארגז/אכסון כלשהו
    תקציב 35 אש"ח

    אני יכול בחודש הקרוב להשלים רישיון a ולסבול עם תחבורה ציבורית (חלופה רעה מאוד בעיני) כמה שבועות, אם באמת זה מצדיק כדי לקנות 650 לא מוגבל. מה דעתכם? כמה יש הבדל בביצועים ובביקוש בשוק?

    איזה דגם לדעתכם עדיף לרכיבה יומית לעבודה וטיול אחת לחודש.
    תודה למסייעים וסליחה על החפירה.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    בדגמים החדשים של הויסטרום והsv אפשר להסיר את ההגבלה.

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    עד כמה שהבנתי, הסרת ההגבלה עולה סדר גודל של 7000 שקל וזה סכום מופרך.
    לקנות אופנוע מוגבל זה חבל (ומהנסיון שלי עם SV650 מוגבל, זה גם יכול להיות מתסכל).
    אם יש לך עניין לשדרג את הרשיון אז תשדרג ותקנה כלי לא מוגבל אבל אם אין לך עניין לשדרג את הרשיון אז חבל לפסול את הCB500X. זה צריך להיות אופנוע אמין ואני לא בטוח שההפרש במחירי חלפים פוטנציאליים הוא שיקול מהותי או בכלל נכון.

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    תעלה ברשיון ולך על הויסטרום/SV. אני רוכב על 500 כבר תקופה של כמעט 3 שנים, מסתדר עם בין-עירוני בסדר גמור, אבל לגמרי יש רצון לעוד 20 סוסים ומעט יותר נפח בשביל לשייט בסל"ד נמוך יותר ולא בינוני.
    אה, ואין על סוזוקי

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2019
    הודעות
    5
    תודה למגיבים.
    לתומי חשבתי ששיוט בסלד נמוך בגלל יחסי ההעברה של אופנועי 650, תודות למומנט הגבוה שלהם, אפשרי גם באופנוע מוגבל. מומנט הוא הפקטור העיקרי כאן. אני טועה?
    אין לי כוונה לעבור את ה 140 בגדול, אני עולה בנפח כדי לשייט ב 120-140 בסלד ידידותי בידיעה שהאופנוע לא מתאמץ
    איך זה מרגיש ב 650 מוגבל?

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    363
    מנסיון של שנה וחצי על ויסטרום 650 מוגבל בנסיעות של 120 ק"מ כל צד יומי, אני יכול להגיד שהוא משייט במהירות הזאת בלי שום בעיה ושום מאמץ מיותר. אני הייתי משייט בערך על 150.
    לעניין מוגבל או לא, לדעתי אין שום הצדקה רצינית (אצלי זה היה עניין של שווי מס כי הכלי מוצהר עבודה) אז תקנה לא מוגבל. סתם חבל על העניין הפסיכולוגי של קיצוץ הסוסים..הוא אמנם לא פראייר אבל תמיד יהיה לך בראש שהוא יכול יותר...

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2015
    הודעות
    86
    מדוייק לחלוטין!
    בעלים של ויסטרום 650, אין מה להשוות לכלי 500
    והמוגבל לא נופל כמעט מהגרסה ה"רגילה" ( חוץ ממהירות סופית פלילית) , תעשה רכיבת מבחן ותבין בעצמך

אשכולות דומים

  1. לא רשום לי ברישיון רכב abs
    על ידי Start בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 19-03-2019, 23:42
  2. הגבלה במו מA ל A1 ברישיון
    על ידי naftalihkaufman בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 10-08-2017, 16:53
  3. Mt07 מוגבל מול לא מוגבל
    על ידי dudybou בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 03-05-2016, 20:33
  4. Gs500 ברישיון a1, שנת 98 מצב מעולה
    על ידי matanmalki בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 29-01-2016, 19:48
  5. רישום נפח ברישיון האופנוע
    על ידי roNiNinja636 בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 15-01-2016, 14:15

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO