שלום לכולם,
כשקניתי, היה מצוין באתר של עופר אבניר בדגשים - תדירות טיפולים 12000... בעלי SV האם אתם מטפלים כל 6 או כל 12?
תודה על השיתוף
שלום לכולם,
כשקניתי, היה מצוין באתר של עופר אבניר בדגשים - תדירות טיפולים 12000... בעלי SV האם אתם מטפלים כל 6 או כל 12?
תודה על השיתוף
עם ויסטרום , אבל אותו מנוע.
בעבר ההמלצה למנוע הזה הייתה טיפולים כל 6. אח"כ היבואן העלה את זה לכל 12. המנוע לא השתנה.
מה שאני עושה זה טיפולים כל 12 , והחלפת שמן ופילטר כל 6 (אפשר בקלות עצמאית)
אני גם בגישה הזאת.
במיוחד לאור העובדה שהתנאים בארץ (לפי כמעט כל הוראות יצרן שקראתי, בעיקר של רכבים) נחשבים "תנאים קשים".
אבל,
יש כיוון אפשרי (סתם זורק רעיון), שהיצרן עבר להשתמש בשמן יותר מודרני, המאפשר הגדלת זמני הטיפול.
בספר המשתמש של הSV יש שתי טבלאות טיפולים - עמוד מול עמוד. אחת אירופאית ואחת אמריקאית.
בזו האירופאית הטיפולים הם כל 12K ובזו האמריקאית נדרשת החלפה של שמן ופילטר כל 6K.
כנעט כל הרכבים והאופנועים עושים יותר טיפולים בארצות הברית, תאוריית מזג האוויר לא תופסת כי מזג האוויר והתנאים שונים ממדינה למדינה בארצות הברית (בחלק תנאים קשים ובחלק לא).
זה ברור כשמש שזאת תעשיה שמגלגלת כסף ולדילרים בארצות הברית יש הרבה כח כדי לגרום ליצרנים להתישר לפי פילוסופיית השירות שלהם.
יש סידרה בארצות הברית כמו יצאת צדיק\ כלבוטק ובסידרה הזאת בדקו מוסכים מורשי יצרן (לא מוסכי מדרכה עלומי שם), כמעט בכולם גם שהגעת עם רכב שעבר רק 6000 ק"מ (עם 4000 ק"מ עד לטיפול) החליפו שמן מנוע פילטר ונוזל בלמים שלא לצורך.
מה שמתאר לגבי ארה"ב הוא נכון במידה רבה אבל מהצד השני, יש באירופה איזו מדיניות של תחרות בין יצרנים על מרווחי טיפולים ויש יצרנים שהרחיבו מאוד את הטווח בצורה מופקרת (כשפיאט, למשל, קבעו במשך כמה שנים מרווח טיפולים של שנתיים או 30K ק"מ ובסוף חזרו בהם). באירופה, יצרן הרכב לא כל כך מתאבל אם הכלי שהוא ייצר שפך מנוע אחרי 6-7 שנים בגלל שגרת טיפולים לקויה. זו גם הסיבה שVAG מוכרת מצוין באירופה אבל בארה"ב היא בגדר קוריוז בגלל האיכות הנמוכה מאוד של הרכבים שלה.
פלוקסוואגן ממש לא כוריוז בארצות הברית, מספיק לראות את כמות רכבי הדיזל שהיו בריקול שם כדי להבין זאת.
היו ברשותי 3 רכבים של VAG ושלושתם היו מצויינים, בנוסף אנשים מעבודה שאני מכיר שגרים מאד רחוק ומתניידים עם רכבי VAG על בסיס יומי חצו את ה200000 ק"מ ללא בעיה.
כנראה שצריך מוסכים שיודעים לעשות טיפולים.
חבר לרכיבה מאנגליה שאותו אני פוגש פעם בשנה ברכיבה משותפת עובד במארקטינג של רנו UK ובוודאות וממקור ראשון רנו UK פנו לרנו צרפת כדי להקטין את מרווח הטיפולים אחרי שרנו הגדילה אותו בגלל מרד מוסכים שאיים על כל האופרציה של רנו שם.
תבדוק את נתוני המכירות שלהם בארה"ב, זה שום כלום בריבוע ובשביל להגיע לשם פולקסווגן צריכה להציע 6 שנות אחריות יצרן - באמפר לבאמפר.
תרשה לי לנחש שהיו לך רכבי דיזל עם תיבה ידנית. זה הקור האירופאי שלהם ושם הם יותר זהירים. מנועי הטורבו בנזין הקטנים שלהם והתיבות הדו-מצמדיות שלהם הן בדיחה על חשבון הלקוחות.
הכפלת אותם.
https://www.marklines.com/en/statist...esfig_usa_2018
353,064 מכוניות של פולקסווגן ו223,323 מכוניות של אאודי. סה"כ כ580,000 כלי רכב מתוך שוק פתוח לחלוטין ותחרותי של 17 מליון רכבים בשנה. פורד מכרה 2.5 מליון רכבים אבל למה ללכת לפורד? סובארו מכרה שם יותר...
בארה"ב, VAG היא קוריוז. אפילו ניסאן מבית רנו מכרה שם פי שלושה.
לגבי שאר העולם, 10 מליון זה יפה מאוד רק ש4.2 מליון מתוכם זה מכוניות שנמכרות בסין העממית, מפותחות עבור השוק ההוא ומיוצרות על ידי SAIC הממשלתית (שמוכרת בארץ כיצרן של רכבי MG הפושטיים שהופיעו כאן בשנים האחרונות). השוק הסיני הרי מפורסם בחופש, פתיחות צרכנית ואיכות גבוהה ולכן הייתי נזהר מאוד מלבסס את מוניטין האיכות של VAG על הגב של הסינים. איכות גבוהה אין שם.
זה מה שמופיעה באיור שבלינק ל2018
https://www.best-selling-cars.com/br...ales-by-brand/
##############Volkswagen-Group-Sales-2018 (1).jpg
אבל סימנת מטרה ועכשיו אתה מנסה לכנס את הנתונים.
קונצרן VAG בארצות הברית נלחם הפלח השוק היוקרתי ששם המחיר פחות חשוב לכן אין בכלל מה להשוות עם כמויות הזבל הזול והפשוט שניסן מוכרת שם שאגב נהגתי בהם והם זוועה אבל מבין את מי שקונה אותם כי הם פשוט כלי תחבורה זול להגיע מנקודה לנקודה.
אם תיכנס עמוק יותר לטבלאות תגלה שVAG נמצאת מבחינת מכירות ביחד עם וולבו, במוו ומרצדס בארצות הברית, האם גם הם קוריוז?
אני מבין שעבר בינך לבין איזה גולף או סקודה חתול שחור אבל מכאן ועד לגמד את אחת היצרניות הגדולות בעולם הדרך ארוכה.
נערך לאחרונה על ידי Dresdner; 10-04-2019 בשעה 16:57.
אגב ימאהה מכרה יותר אופנועים מבמוו בישראל, מה זה אומר על במוו?
אופנועי במוו הם חלום של הרבה רוכבים בישראל בדיוק כמו שהאודי Q5 או 7 לאמריקאים
כתבתי ארה"ב, התייחסתי לארה"ב, הבאתי נתוני מכירות מדויקים מארה"ב. בצפון אמריקה יש גם את קנדה וגם את מקסיקו.
אאודי מתחרה בב.מ.וו ומרצדס אבל מוכרת משמעותית פחות מהם ווולוו היא דוגמא למה? זה המותג שהקונסיומר ריפורט האמריקאי דירג במקום האחרון בשנה החולפת מבחינת אמינות : https://www.consumerreports.org/cars/volvo. המכירות שלה עומדות על שישית מהכלום של VAG. נתח שוק של חצי אחוז. קוריוז? ועוד איך.
זו פולקסווגן ארה"ב:
https://www.vw.com/models
וזו שברולט ארה"ב:
https://www.chevrolet.com
אותן קטגוריות ואותם מחירים. יוקרה אין שם ולמרות המחיר הנמוך והאחריות הארוכה להחריד, אנשים לא קונים את המכוניות האלה בגלל האיכות הנמוכה שלהן.
https://www.youtube.com/watch?v=BzzMxnMbFoY
אישית, החזקתי A4 ופולו. במשפחה בכלל, יש נסיון עשיר לאורך שנים ארוכות ולא מעט מכוניות של היצרן וגם של המתחרים הבולטים שלו. באופן די גורף, האיכות של המכוניות של VAG נמוכה.
אני מבין שאתה חי שם ומזדהה עם הכבוד המקומי שמכתיב את השליטה הכמעט מוחלטת של VAG בשוק הגרמני אבל אין לזה כיסוי במציאות וארה"ב, נטולת הסנטימנטים והפרוטקציות, מוכיחה את זה במפורש.