כמו שהכותרת אומרת , הסיבה היחידה שאני שוקל לקחת את 250R ולא אנדורו טהור זה המרחק מהשטח והצורך לנוע מדי פעם לכביש +
חוסר מקום לאחסן , הפשרה ממש גדולה ?
כמו שהכותרת אומרת , הסיבה היחידה שאני שוקל לקחת את 250R ולא אנדורו טהור זה המרחק מהשטח והצורך לנוע מדי פעם לכביש +
חוסר מקום לאחסן , הפשרה ממש גדולה ?
RSV4
נסיעה ארוכה על הכביש עם צמיגי שטח תהורים תגמור אותם מאוד מהר.
צמיגי דו"ש יקשו עליך בשטח קשה.
מעבר לזה, ה-WRR שביר יותר מהכלים המקצועיים, תצטרך למגן בו כל רכיב ורכיב - והוא כבד משמעותית (שוב - יקשה עליך מאוד בשטח טכני קשה).
בקיצור - זה מה שנקרא לנסות לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה![]()
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
בשטח - תלוי בסגנון הרכיבה שלך. שבילים וסינגלים זורמים הוא יעשה ללא בעיה. הארד אינדורו כבר לא.
בכביש - מהירות מקסימלית סביב 110-120.
אמינות מצויינת
טיפולים כל 5000 ק"מ ואם תעשה לבד המחיר יהיה ממש נמוך
בוא נשאל אחרת: איזו עוד ברירה יש לך בהתחשב בכך שאופנוע אנדורו טהור יצריך ממך אחזקת כלי נוסף ליומיום ו\או נגרר צמוד לרכב - על כל העלויות המשתמעות מכך?
אם אין את התקציב, אז אין לך עוד אפשרויות בכל מקרה... אז עדיף שתעשה אנדורו עם WR-R מאשר לא לעשות בכלל![]()
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
לי יש את ה wrr ואני באותו הדילמה כבר הרבה מאוד זמן.הwrr הוא אופנוע פצצה עושה הכל בלי שום בעיה גם בכביש וגם בשטח.כמובן שאין יותר טוב מלקחת כלי שנועד לשטח אבל צריך לקחת בחשבון את כל העלויות
אין ברירה: דו שימושי הוא פשרה.
לא רעה חלילה, אבל זו פשרה: זה לא 100% כביש וזה לא 100% שטח. לטוב, ולרע.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
הבחור עושה איתו הרבה יותר מאחרים על כלים מקצועיים
https://www.youtube.com/watch?v=hMnE-xlHSNo
עמי, כעיקרון אין בעיה לקחת כל כלי דו"ש ולבצע אתו את כל מה שהבחור עושה,
ויש כאלה שעושים את זה עם אופנוע כביש!
ויותר מזה, יותר קל לעשות עם כלי כזה את כל הפעלולים-תגובת מנוע לא מתפרצת ועוד..
השאלה ברכיבה טכנית או רכיבת שטח בפועל, כשאתה תקוע באמצע עליה וצריך להרים את האופנוע אחרי רכיבה איך המשקל שלו ישפיע עליך כרוכב,
כמו כן עבירות שאם אתה עם צמיגים בינוניים האופנוע יפרפר יותר ופחות אחיזה,
וכנ"ל מתלים שיסגרו לך מידי פגישה של סלע או דרופ!
אז שוב,
הכל אפשרי אבל כמו שרשמו למעלה זה עדיין פשרה
ולמי שלא יכול זה פשרה טובה מכלום ועדיף!
העיקר לרכב![]()
זה נכון אבל יש לנו נטיה לרכוש כלים שברור שרובנו לא נוכל לנצל את הפוטנציאל שלהם. קמפיינים שיווקיים משכנעים אותנו שעוד קצת בולמים, כוח, בלה בלה זה מה שיהפוך אותנו לרוכבי קצה. במקרה של WRR, הפער במחירי הרכישה והאחזקה הוא גדול מאוד בלי צורך בעגלה ומסלולים מעגליים יחד עם יכולות לא מבוטלות.
אין ספק,
כמובן גם תלוי ברוכב ובסגנון הרכיבה שלו,
רוכב איתנו חבר מתחיל עם AJP -5 שזה אומנם לא דו"ש אבל אופנוע שטח מצוין למתחילים,
ומידי פעם אנו מתחלפים (יש לי 300 דו"פ) וברור שאני לא מנצל את כל הפוטנציאל שלו,
אבל אין ספק שבהרבה מקרים בהם ה 300 מגהץ ועולה ללא שום מאמץ ה AJP מרגיש עצל,
אז זה לא רק קמפיינים שיווקיים אחי, לי נראה ומרגיש הרבה מעבר!
אודה שלפעמים בחזרה הבית לאחר רכיבה מאומצת,
יותר היה לי כייף לחזור על הכלי של החבר עם המתלים הרכים והמושב הנוח..
תראה תשמע
הכל תלוי ביכולת שלך.
ראיתי רוכב עם ה 250 המדובר שתופר דוכים בסלעים. (אני עם טריאל)
קצת כבד קצת רך. אבל סה"כ אופנוע מעולה. כ "פשרה" אין טוב ממנו..