תוצאות 1 עד 11 מ 11

אשכול: WR250R Hard Enduro פשרה?

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    131

    WR250R Hard Enduro פשרה?

    כמו שהכותרת אומרת , הסיבה היחידה שאני שוקל לקחת את 250R ולא אנדורו טהור זה המרחק מהשטח והצורך לנוע מדי פעם לכביש +
    חוסר מקום לאחסן , הפשרה ממש גדולה ?
    RSV4

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    נסיעה ארוכה על הכביש עם צמיגי שטח תהורים תגמור אותם מאוד מהר.
    צמיגי דו"ש יקשו עליך בשטח קשה.
    מעבר לזה, ה-WRR שביר יותר מהכלים המקצועיים, תצטרך למגן בו כל רכיב ורכיב - והוא כבד משמעותית (שוב - יקשה עליך מאוד בשטח טכני קשה).
    בקיצור - זה מה שנקרא לנסות לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    בשטח - תלוי בסגנון הרכיבה שלך. שבילים וסינגלים זורמים הוא יעשה ללא בעיה. הארד אינדורו כבר לא.
    בכביש - מהירות מקסימלית סביב 110-120.
    אמינות מצויינת
    טיפולים כל 5000 ק"מ ואם תעשה לבד המחיר יהיה ממש נמוך

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    בוא נשאל אחרת: איזו עוד ברירה יש לך בהתחשב בכך שאופנוע אנדורו טהור יצריך ממך אחזקת כלי נוסף ליומיום ו\או נגרר צמוד לרכב - על כל העלויות המשתמעות מכך?
    אם אין את התקציב, אז אין לך עוד אפשרויות בכל מקרה... אז עדיף שתעשה אנדורו עם WR-R מאשר לא לעשות בכלל
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2018
    הודעות
    63
    לי יש את ה wrr ואני באותו הדילמה כבר הרבה מאוד זמן.הwrr הוא אופנוע פצצה עושה הכל בלי שום בעיה גם בכביש וגם בשטח.כמובן שאין יותר טוב מלקחת כלי שנועד לשטח אבל צריך לקחת בחשבון את כל העלויות

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    אין ברירה: דו שימושי הוא פשרה.
    לא רעה חלילה, אבל זו פשרה: זה לא 100% כביש וזה לא 100% שטח. לטוב, ולרע.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    הבחור עושה איתו הרבה יותר מאחרים על כלים מקצועיים
    https://www.youtube.com/watch?v=hMnE-xlHSNo

  8. #8
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218
    עמי, כעיקרון אין בעיה לקחת כל כלי דו"ש ולבצע אתו את כל מה שהבחור עושה,
    ויש כאלה שעושים את זה עם אופנוע כביש!
    ויותר מזה, יותר קל לעשות עם כלי כזה את כל הפעלולים-תגובת מנוע לא מתפרצת ועוד..
    השאלה ברכיבה טכנית או רכיבת שטח בפועל, כשאתה תקוע באמצע עליה וצריך להרים את האופנוע אחרי רכיבה איך המשקל שלו ישפיע עליך כרוכב,
    כמו כן עבירות שאם אתה עם צמיגים בינוניים האופנוע יפרפר יותר ופחות אחיזה,
    וכנ"ל מתלים שיסגרו לך מידי פגישה של סלע או דרופ!
    אז שוב,
    הכל אפשרי אבל כמו שרשמו למעלה זה עדיין פשרה
    ולמי שלא יכול זה פשרה טובה מכלום ועדיף!
    העיקר לרכב

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    ציטוט נכתב במקור על ידי idan300 צפיה בהודעה
    עמי, כעיקרון אין בעיה לקחת כל כלי דו"ש ולבצע אתו את כל מה שהבחור עושה,
    ויש כאלה שעושים את זה עם אופנוע כביש!
    ויותר מזה, יותר קל לעשות עם כלי כזה את כל הפעלולים-תגובת מנוע לא מתפרצת ועוד..
    השאלה ברכיבה טכנית או רכיבת שטח בפועל, כשאתה תקוע באמצע עליה וצריך להרים את האופנוע אחרי רכיבה איך המשקל שלו ישפיע עליך כרוכב,
    כמו כן עבירות שאם אתה עם צמיגים בינוניים האופנוע יפרפר יותר ופחות אחיזה,
    וכנ"ל מתלים שיסגרו לך מידי פגישה של סלע או דרופ!
    אז שוב,
    הכל אפשרי אבל כמו שרשמו למעלה זה עדיין פשרה
    ולמי שלא יכול זה פשרה טובה מכלום ועדיף!
    העיקר לרכב
    זה נכון אבל יש לנו נטיה לרכוש כלים שברור שרובנו לא נוכל לנצל את הפוטנציאל שלהם. קמפיינים שיווקיים משכנעים אותנו שעוד קצת בולמים, כוח, בלה בלה זה מה שיהפוך אותנו לרוכבי קצה. במקרה של WRR, הפער במחירי הרכישה והאחזקה הוא גדול מאוד בלי צורך בעגלה ומסלולים מעגליים יחד עם יכולות לא מבוטלות.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218
    אין ספק,
    כמובן גם תלוי ברוכב ובסגנון הרכיבה שלו,
    רוכב איתנו חבר מתחיל עם AJP -5 שזה אומנם לא דו"ש אבל אופנוע שטח מצוין למתחילים,
    ומידי פעם אנו מתחלפים (יש לי 300 דו"פ) וברור שאני לא מנצל את כל הפוטנציאל שלו,
    אבל אין ספק שבהרבה מקרים בהם ה 300 מגהץ ועולה ללא שום מאמץ ה AJP מרגיש עצל,
    אז זה לא רק קמפיינים שיווקיים אחי, לי נראה ומרגיש הרבה מעבר!
    אודה שלפעמים בחזרה הבית לאחר רכיבה מאומצת,
    יותר היה לי כייף לחזור על הכלי של החבר עם המתלים הרכים והמושב הנוח..

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    תראה תשמע
    הכל תלוי ביכולת שלך.
    ראיתי רוכב עם ה 250 המדובר שתופר דוכים בסלעים. (אני עם טריאל)
    קצת כבד קצת רך. אבל סה"כ אופנוע מעולה. כ "פשרה" אין טוב ממנו..

אשכולות דומים

  1. KTM ENDURO 690 תקוע על טורים
    על ידי PushTheThrottle בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-07-2017, 11:40
  2. חו"ד על Fantic Enduro 250
    על ידי shauliav בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 29-01-2017, 15:16
  3. איזור בית גוברין-לוזית סגור היום לתנועה בין שבע לשתיים עשרה
    על ידי קשיש עם טוסטוס ושפם בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 13-02-2016, 11:56
  4. AJP PR3 125 Enduro Pro
    על ידי BenZvi בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 07-08-2015, 19:46

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO