בשמחה.
באופן כללי, ללכת על בטוח יהיה להחליף עכשיו בוכנה ומשאבה. אצלי בחנתי את הדברים גם בעקבות קריאה בפורומים והמלצות מומחים, ובנוגע למוזרקים של ק.ט.מ - קשה לי להכווין אותך בנוגע למשאבה ומתי יהיה נכון להחליף.
דעתי האישית היא שהחלפת המשאבה בק.ט.מ היא עוד אמצעי להגברת הכנסות החברה (כפי שכבר ציינתי, המשאבה זהה לאלו שקיימות בבטא) ולאו דווקא עקב הסיכוי לכשל.
מנגד, אם היה בבעלותי כלי מוזרק, אני לא יודע אם הייתי דוחה את החלפת המשאבה, לכן משאיר את הבמה לעוד אנשים להציע ולייעץ מניסיון.
אינני מומחה ולא מתיימר להיות אחד.
גם מה שדוטש כתב עושה שכל, אם אתה רוכב בשנה כ- 80-100 שעות, וגם ככה עלות האחזקה בכלים הללו יקרה, החלפת הבוכנה והמשאבה לא אמורות להקפיץ את העלות באופן משמעותי.


 
			
			 נכתב במקור על ידי Ziv4
 נכתב במקור על ידי Ziv4
					
 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה