לגבי מרווח הטיפול של 12,000 נכון שהיצרן קיבץ את מיטב המוחות והשקיע המון כסף בפיתוח ובחינת המוצר, ולכאורה מגבה את הצהרתו על מרווח טיפולים של 12,000 ק"מ, אך יש לקחת בחשבון שהיצרנים נתונים ללחצים עצומים .
זה נקרא ״תחרות״. וזה סיבה שיצרנים שואפים להשתפר. ככה זה עובד.
נכתב במקור על ידי diesel
קיצר, הייתי חושב 1000 פעם לפני שאני טוחן את אותו השמן ואותו הפילטר, במיוחד במנוע 650 סמ"ק, למשך 12,000 ק"מ, כך שתצטרך לפחות כל 6000 ק"מ להחליף שמן ופילטר. תוסיף את זה לסיכום עלויות.
ואני הייתי חושב 1000 פעם לפני שאני מחליט שאני מבין יותר טוב ממהנדסי הונדה.