אדוני לא הבין את כוונתי.
ואין טעות בהבדל בין הפרינג ל Z400 , זה מופיע באתר מטרו באותיות ענק .
וכמו כן ליד האופנוע בחנות תצוגה.
זה לא מלחיץ אותי .
אם בהונדה הדרישה לבוא למוסך כל 12 אלף קילומטר .
אז במקרה ואני רכבתי אגריסיבי אני יודע שאני יכול לבצע טיפול של החלפת שמן בעצמי מבלי לחשוש שהאחריות תפגע.
"להחליף בשושו כל 6 אלף".
זה עולה גרושים אם עושים את זה בבית .. לעומת 1000 שקל אצל היבואן.
אז זהו שהספר רכב של ה z400 ל Ninja 400 זהה כמעט לחלוטין.
ההבדל היחיד שראיתי זה בטבלת גלגלים .
לנינג'ה יש מאחורה 140 רוחב , לZ יש 150 רוחב.
אני גם לא נוטה להאמין שיש בעיה עם להחליף שמן כל 12 אלף קילומטר .
לא לשכוח שכשיצרן טוען שנית להחליף באופן בטוח שמן כל 12 אלף קילומטר , זה אומר שלפני מבחנים שלהם ..
השמן החזיק בלי בעיה הרבה יותר מ 12 אלף קילומטר.
אפילו 20 אלף קילומטר.
לכן "בטוח" לקבוע שהחלפה כל 12 אלף קילומטר לא תפגע במנוע.
אדוני צודק לחלוטין , בכל הקשור לשמן מנוע היצרנים סתם "נלחצים".
השמנים של היום עומדים בתנאי קשים 20 אלף קילומטר.
בסופו של דבר השמן נבדק עד כמה הוא שומר על "צורתו".
אני מחליף למשל שמן במסחרית שלי כל 20-40 אלף קילומטר לפי היצרן [לרוב כל 20].
כשהוא נשפך החוצה יש לו את אותו הצבע שיצא מהמיכל כשהיה חדש.
ואיננו גושי בכללל ...
אפילו המכונאים בכלמוביל אומרים כל פעם שהיה מיותר להחליף שמן.
על פי מרצדס יש להחליף כל 40 , או בתנאי נוקשים כל 20 .
מאחר ואנחנו בישראל אני מחליף כל 20-25.
בדיוק ... לזה התכוונתי.
הבאתי את ה Z400 וה NINJA 400 כדוגמה.
זה לא נגמר שם , זה בנוגע לכל האופנועים שלהם .
למשל כל סדרת המנועי 650 ... לכל מנוע דרושת טיפול שונה לחלוטין אם מחירון שונה לחלוטין.
למרות שמבחינת ספר היצרן הדרישות למנוע זהות.




ציטוט ההודעה בתגובה