ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
לגבי ההבדלים בין הדגם הערום לדגם עם הפיירינג בנפחי ה-400: נראה לי כמו טעות.
אדוני לא הבין את כוונתי.
ואין טעות בהבדל בין הפרינג ל Z400 , זה מופיע באתר מטרו באותיות ענק .
וכמו כן ליד האופנוע בחנות תצוגה.

ציטוט נכתב במקור על ידי diesel צפיה בהודעה
קיצר, הייתי חושב 1000 פעם לפני שאני טוחן את אותו השמן ואותו הפילטר, במיוחד במנוע 650 סמ"ק, למשך 12,000 ק"מ, כך שתצטרך לפחות כל 6000 ק"מ להחליף שמן ופילטר. תוסיף את זה לסיכום עלויות.
זה לא מלחיץ אותי .
אם בהונדה הדרישה לבוא למוסך כל 12 אלף קילומטר .
אז במקרה ואני רכבתי אגריסיבי אני יודע שאני יכול לבצע טיפול של החלפת שמן בעצמי מבלי לחשוש שהאחריות תפגע.
"להחליף בשושו כל 6 אלף".
זה עולה גרושים אם עושים את זה בבית .. לעומת 1000 שקל אצל היבואן.

ציטוט נכתב במקור על ידי fleetfoot צפיה בהודעה
nnj.JPG
אם הם שונים, אז השוני במרווחי הטיפולים שמטרו פרסמו מובן. אבל אם הם זהים, זה בהחלט תמוה.
במיוחד כשההבדל בפירוק ובהרכבה מסתכם במעט חלקים שונים וכמה ברגים לפיירינג.
אז זהו שהספר רכב של ה z400 ל Ninja 400 זהה כמעט לחלוטין.
ההבדל היחיד שראיתי זה בטבלת גלגלים .
לנינג'ה יש מאחורה 140 רוחב , לZ יש 150 רוחב.

ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
זה נקרא ״תחרות״. וזה סיבה שיצרנים שואפים להשתפר. ככה זה עובד.
ואני הייתי חושב 1000 פעם לפני שאני מחליט שאני מבין יותר טוב ממהנדסי הונדה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני גם לא נוטה להאמין שיש בעיה עם להחליף שמן כל 12 אלף קילומטר .
לא לשכוח שכשיצרן טוען שנית להחליף באופן בטוח שמן כל 12 אלף קילומטר , זה אומר שלפני מבחנים שלהם ..
השמן החזיק בלי בעיה הרבה יותר מ 12 אלף קילומטר.
אפילו 20 אלף קילומטר.
לכן "בטוח" לקבוע שהחלפה כל 12 אלף קילומטר לא תפגע במנוע.


ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
רק הקידמה בשמנים של היום מצדיקה הארכת מרווח הטיפולים.
היצרנים דווקא נלחצים ע"י המוסכים להשאיר את המרווחים הישנים.
אדוני צודק לחלוטין , בכל הקשור לשמן מנוע היצרנים סתם "נלחצים".
השמנים של היום עומדים בתנאי קשים 20 אלף קילומטר.
בסופו של דבר השמן נבדק עד כמה הוא שומר על "צורתו".

אני מחליף למשל שמן במסחרית שלי כל 20-40 אלף קילומטר לפי היצרן [לרוב כל 20].
כשהוא נשפך החוצה יש לו את אותו הצבע שיצא מהמיכל כשהיה חדש.
ואיננו גושי בכללל ...

אפילו המכונאים בכלמוביל אומרים כל פעם שהיה מיותר להחליף שמן.

על פי מרצדס יש להחליף כל 40 , או בתנאי נוקשים כל 20 .
מאחר ואנחנו בישראל אני מחליף כל 20-25.

ציטוט נכתב במקור על ידי Tilbalisti צפיה בהודעה
כרובי זה אתה לא הבנת אותו הוא לא השווה בין 900 ל400 הוא רק נתן דוגמא מה400 שיראו שמטרו יעני קובעים טיפולים לפי מה שבא להם
למרות שהזד והנינגה זה אותו דבר בכלל.
בדיוק ... לזה התכוונתי.
הבאתי את ה Z400 וה NINJA 400 כדוגמה.
זה לא נגמר שם , זה בנוגע לכל האופנועים שלהם .
למשל כל סדרת המנועי 650 ... לכל מנוע דרושת טיפול שונה לחלוטין אם מחירון שונה לחלוטין.
למרות שמבחינת ספר היצרן הדרישות למנוע זהות.