כפי שציינו מעלי.
שמן טרי עדיף תמיד למרות שאם תמשוך מי שירגיש את זה זה אחד הרוכשים הבאים אחריך.
לגבי פילטר אנו חיים במדינה רוויה באבק ועוד כל מני פרזיטים שנלווים אליו.
לא הייתי מקל ראש עם הפילטר ומקפיד לנקות אחת ל6000 קילומטר ולהחליף לפי הצורך או 12000.
בגדול אני רוכב כ7000 קילומטר בשנה כך שאני מקפיד כל חצי שנה להחליף שמן ללא קשר לקילומטרים פילטר לבדוק בכל טיפול פלגים כל טיפול גדול וכן הלאה.
אופי מנוע האופנוע בהחלט מהווה מדד כך גם הרוכב לתכיפות החלפת השמן.
מנוע תאב סל"ד בהחלט עדיף לו החלפה תכופה יותר מאשר מנוע שעובד על סל" ד נמוך.
ההונדה nc מומלץ כל 12000 קילומטר מבחינתי יוחלף כל 6000 למרות שהוא עובד על סל"ד נמוך מבחינתי זה ישמור על המנוע והרוכש הבא אחרי יקבל כלי מתוקתק.
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk



ציטוט ההודעה בתגובה