ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
בלי להיכנס להסברים מפורטים, אכילת השמן תלויה במספר הנמוך של שמן רב-דרגי. המספר הנמוך חשוב בהתנעה כדי ליצור לחץ שמן מהר יותר. בטמפרטורות של ישראל אין צורך בשמן דליל כל כך (אפילו בחורף, בטח ובטח בקיץ) ובעיקר אם המנוע צורך שמן עדיף להשתמש בשמן צמיג יותר בטמפרטורה נמוכה, משהו כמו 10W או אפילו 15W. המספר הגבוה עדיף 50 בארץ, אבל גם 40 הולך. במקומך הייתי עובר לשמן 15W50 ובודק אכילת שמן.
המספר הגבוה אינו קשור לטמפרטורת הסביבה לכן החום הישראלי לא קשור ל50 או 40 במיוחד במנועים עם קירור מים בהם טווח טמפרטורת העבודה צר.

לגבי המספר הנמוך אז אתה טוען צריכת השמן שהוא רואה באה ברובה בזמן עד שהמנוע מתחמם?