באמת מעניין למה אבל תעשה גוגל ותראה שהמספר הגבוה מיצג את צמיגות השמן בטמפרטורת העבודה של המנוע כך שאם מדובר ב90 מעלות ה40 מעלות בחוץ לא אמורים להשפיע.
בקירור אוויר אפשר להבין למה זה קשור כי טמפרטורת העבודה היא בטווח גדול יותר שמושפע גם מהסביבה לכן מנועי קירור אוויר לרוב מקבלים 50 או 60.
הטבלה הזאת קיימת 30 שנה אם לא יותר בספרי הרכב בתקופה שקירור אוויר שלט ויכול להיות שהגיע הזמן לעדכן.
אגב הטבלה הזאת התחילה להעלם מספרי הרכב החדשים ולא תמצא אותה בכל ספר.



ציטוט ההודעה בתגובה