העניין יהיה לשים את זה במספרים, מה הממוצא טמפרטורת המנוע בחורף ומה בקיץ, המספרים לא יהיו זהים בין אופנוע לאופנוע כי מערכות הקירור לא זהות אבל המספרים לדעתי יהיו קטנים.
בקטמ שהיה לי כל עמידה ברמזור של כמה דקות ללא תלות בטמפרטורת הסביבה תגרום למאוורר לעבוד בנוסף שכתוב 40 למשל שזה הצמיגות בטמפרטורת העבודה של המנוע, טמפרטורת העבודה היא כבר מספר ממוצא אז הכל הוא בערך ונע סביב ממוצאים, לכן אין סיבה לשנות את צמיגות השמן מהמלצת יצרן שהחום הישראלי הוא לא ממש יוצא דופן ולא נחשב לקיצוני.