עמוד 10 מתוך 13 ראשוןראשון ... 89101112 ... אחרוןאחרון
תוצאות 136 עד 150 מ 189

אשכול: התחדשתי באופנוע שפתח תת קטגוריה חדשה: מוטו גוצי V85 TT

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בתמונה מספר 11 הוא מחזיר השמן הבעייתי ועליו נסגרים 12,13,14 ש14 הוא מייסב.
    לפי מה שהבנתי אין מדרגה ביציקה שעוצרת את המתקין לדפוק את המיסב והטבעות בכל הכח על המחזיר

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    182
    וואו. תודה על הפירוט.

    זה ממש מוזר כי חברה שיש לה ככ הרבה ניסיון עם גלי הינע אמורה בתיאוריה לתכנן משהו שעובד.

    Sent from my Mi A1 using Tapatalk
    It's not about the speed. It's about the ride!

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי zoharrad צפיה בהודעה
    וואו. תודה על הפירוט.

    זה ממש מוזר כי חברה שיש לה ככ הרבה ניסיון עם גלי הינע אמורה בתיאוריה לתכנן משהו שעובד.

    Sent from my Mi A1 using Tapatalk
    זה בדיוק מה שנאמר באינטרנט, מוטוגוצי עושה גלי הנע עשרות שנים והיא אמורה להיות מובילה בתחום עם אמינות גבוהה של המכלול הזה.

    מאמין שהדילר סידר את זה עכשיו כי הוא היה מודע לעניין הלחץ על המחזיר ובנוסף קיבל הוראות ממוטו גוצי.
    כרגע ידוע לי על אחד שקיבל טיפול דומה והוא נכון להיום כבר עשה 14000 קילומטר על המחזיר החדש.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    זה בדיוק מה שנאמר באינטרנט, מוטוגוצי עושה גלי הנע עשרות שנים והיא אמורה להיות מובילה בתחום עם אמינות גבוהה של המכלול הזה.

    מאמין שהדילר סידר את זה עכשיו כי הוא היה מודע לעניין הלחץ על המחזיר ובנוסף קיבל הוראות ממוטו גוצי.
    כרגע ידוע לי על אחד שקיבל טיפול דומה והוא נכון להיום כבר עשה 14000 קילומטר על המחזיר החדש.
    אכן לא ברור למה צריכה להיות הנדסה לקויה או תכנון שמזמין טעויות הרכבה ברכיב פשוט כמו גל הינע...
    אם זאת, חבר שהיה לו בעברו V7 RACER קיבל 2 תיקוני אחריות (מעופר אבניר) לגל ההינע.
    פעם ראשונה, הייתה נזילה עקב משטח לקוי - היציקה של הגוף הייתה פגומה. החליפו לו את היציקה (מאופנוע אחר), ולאחר כמה אלפי קילומטרים הגג"ש של גל ההינע נטחן למוות (ואז כל המנגנון הוחלף באחריות).
    יכול להיות שזה קרה בגלל טעות בהרכבה הראשונה.
    יכול להיות שזה קרה עקב חלק פגום.
    בשני המקרים זה לא כיף... מצד שני, הוא קנה הוסקווארנה 701 חדשה, והספיק כבר לקבל פאשלות מוסך ותיקוני אחריות, כך שלהימנע מגוצי זה לא פתרון)
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אחרי 7200 קילומטר ממאי השנה האופנוע נמכר.
    לא זוכר אי פעם שהחזקתי אופנוע לתקופה קצרה כזאת, חוץ מהיסורים שמוטו גוצי האכילו אותי (מוטו גוצי אירופה לא אבניר) זה באמת אופנוע טוב ומהנה וכרגע אני בבעיה למצוא לו מחליף אומנם בכח המנוע יש חזקים ממנו (בתכלס כמעט כולם) אבל הוא מעל כולם בכל הקשור בחדוות רכיבה.

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אחרי 7200 קילומטר ממאי השנה האופנוע נמכר.
    לא זוכר אי פעם שהחזקתי אופנוע לתקופה קצרה כזאת, חוץ מהיסורים שמוטו גוצי האכילו אותי (מוטו גוצי אירופה לא אבניר) זה באמת אופנוע טוב ומהנה וכרגע אני בבעיה למצוא לו מחליף אומנם בכח המנוע יש חזקים ממנו (בתכלס כמעט כולם) אבל הוא מעל כולם בכל הקשור בחדוות רכיבה.
    למה מכרת אם אפשר לשאול? בגלל הבעיה במחז"ש?

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    למה מכרת אם אפשר לשאול? בגלל הבעיה במחז"ש?
    יותר בגלל איך שזה טופל ע"י מוטו גוצי, איבדתי אמון במכונה.
    האופנוע במצטבר היה חודש וחצי במוסך ורוב הזמן בגלל שהוא חיכה לאישורים או חלקים ממוטו גוצי איטליה בזמן שאיטליה לא ממש רחוקה ממני ומשלוח בקלות יכול להגיע ב48 שעות אם רוצים.

    למרות הנזילה הם בקלות היו יכולים לשמור עלי כלקוח שלהם כי האופנוע מהנה מעוד ובין הטובים שהיו לי והיו לי הרבה.

    דוגמא קלאסית לאיך תרבות ארגונית יכולה לדפוק עסק שלם.

    אגב הם נכנסו חזק בחודשים הראשונים של הדגם לטבלת ה20 הנמכרים בגרמניה ועכשיו נעלמו משם

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    כשקנית אותו אמרתי לך שאתה אמיץ, הוכחת את זה, אז דרך פרעה לים, ויאללה בלאגן, בימר בימר בימר........
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    כשקנית אותו אמרתי לך שאתה אמיץ, הוכחת את זה, אז דרך פרעה לים, ויאללה בלאגן, בימר בימר בימר........
    הבעיה שלי עם הבימר זה שזה המוני (בגרמניה) כמו לקנות סובארו DL בימים ההם ובנוסף אני לא אוהב ספינות מדבר, מעדיף אותם רזים יותר כמו הV85 TT, אני אוהב את הדזרט סלד של דוקאטי אבל עם מיכל הדלק הקטן שיש לו זה לא ממש אופנוע לטייל איתו

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הבעיה שלי עם הבימר זה שזה המוני (בגרמניה) כמו לקנות סובארו DL בימים ההם ובנוסף אני לא אוהב ספינות מדבר, מעדיף אותם רזים יותר כמו הV85 TT, אני אוהב את הדזרט סלד של דוקאטי אבל עם מיכל הדלק הקטן שיש לו זה לא ממש אופנוע לטייל איתו
    הGSים הגדולים שמנים אבל הם קטגוריה מעל הגוצי. הבינוניים, שנמצאים באותה קטגוריה, הם לא שמנים במיוחד.

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    הGSים הגדולים שמנים אבל הם קטגוריה מעל הגוצי. הבינוניים, שנמצאים באותה קטגוריה, הם לא שמנים במיוחד.
    עניין של טעם, הv85 TT יותר מהנה לרכיבה בגלל שהוא צר יותר והישיבה יותר על האופנוע לעומת הGS שיותר בתוך האופנוע.

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    "אם תלך בשביל שהלכת, תגיע בדיוק למקום שהיית"-סבתא ננה 1967
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    "אם תלך בשביל שהלכת, תגיע בדיוק למקום שהיית"-סבתא ננה 1967
    מצד שני יש מי שאמר שאם ירדת מהאופנוע ובזמן שהתרחקת ממנו לא הסתובבת לפחות פעם אחת להסתכל עליו שוב, כנראה שזה לא האופנוע בשבילך.

    אופנוע זה הרבה יותר משני גלגלים, אם הוא לא עושה לך את זה אז או שתסבול עליו בשקט או שתחליף אותו מהר מאד.

    אני לא מוכן להתפשר על משהוא רק בשביל אמינות, כל מי שמדבר על כמה אמין האופנוע שלו כנראה מתנחם בזה.

    מסתבר שאני לא היחיד שחושב ככה כי כל סדרת הMT של ימאהה בנוייה על זה, הם מנסים לתת את הערך המוסף שלא היה להם לפני, הדבר הזה שאי אפשר לקרוא עליו בדף הנתונים.

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    "כל פעם שתה כותב "כל מי ש...."
    אתה סוגר את עצמך בתוך קופסא מחשבתית שמגבילה את הבנת העולם והאחר, וגורמת לך לראות את העולם רק מנקודת מבט אחת- שלך". (סבא ג'ורג', 1932).

  15. #15
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    צר לי דרז.
    אבל לי מאוד מאוד חשובה האמינות.
    החל מהעוגמת נפש של תקיעה בדרך.
    דרך לך תחכה למוסך שיסיים
    ובתוך כל זה המחירים של החלפים והזמינות שלהם בארץ הקודש

    אמינות יכולה להשפפיעה על חווית המשתמש ראה ערך מוטוגוצי v85


    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

אשכולות דומים

  1. התחדשתי באופנוע bmw f700gs
    על ידי kondason בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 24-10-2017, 09:30
  2. ירידת לחץ של 40% באופנוע מוטוקרוס
    על ידי gaja בפורום פורום טכני
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 18-07-2017, 14:40
  3. התחדשתי באופנוע
    על ידי etz301 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 17-06-2017, 22:05
  4. קטגוריה חדשה בסופרבייק העולמי - סופרספורט 300 סמ"ק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 28-09-2016, 08:35
  5. התחדשתי. לא באופנוע, אבל....
    על ידי א הזקן בפורום אוף טופיק
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 23-09-2016, 14:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO