רק דיברנו, אביעד וכפיר על הGS ושימו לב להעדפה של הR1250R שבאמת יכול להוות פיתרון בשבילי
https://m.youtube.com/watch?t=669s&v=BaHU8d_c4_8#menu
נו...על מה אני מדבר איתך כל הזמן?
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
הR1250R הוא היותר הגיוני מהם (בשבילי), שטח אפילו הקל ביותר אני לא מתכוון לעשות, רכיבה בזוג גם לא, ארזים רק אחד של 52 ליטר מספיק לי לשבוע לא צריך ארגזי צד, משקפים גבוהים אני מוריד בכל מקרה אז למה GS?
אגב הZ900RS עדיין מועמד, אופנוע מעולה עם הרבה אופי מפתיע שמקבלים ממנוע 4 בשורה.
מחר אני רוכב 3 שעות על אופנוע מעניין, תמונות בהמשך.
הr1250r לא סובל מבעיית מיגון רוח וישיבה פחות זקופה?
זה קצת שמנמן אבל חוויה מעניינת, לקחתי אותו ביחד עם חבר ל3 שעות היום![]()
יש מצב? זה כיף גדול רק מפריע לי המומנט, האופנוע הזה הוא דוגמא מעולה למה ההבדל בין כח סוס למומנט ולניקן חסר מומנט![]()
איך התרשמת מתחושת ההיגוי והאחיזה?
מהגודל?
דברים נראים אחרת שיושבים עליו, הוא עדיין רחב כמו במוו אדוונצ'ר (הגירסה עם המיכל המורחב) אבל הרבה פחות מאיים מבחינת שיווי משקל שיושבים עליו עם רגליים על הריצפה.
הסיכום שלי כמו הרבה אחרים שזה אופנוע לכל דבר אין שום תחושה של תלת בשום מצב, תוך חצי שעה אתה בכלל שוכח מכל המערכת הזאת מקדימה וזה מרגיש כמו שיש גלגל אחד מקדימה.
מרגישים שהוא אוחז יותר טוב ושאפשר באמצע הפניה להאיץ בקלות ובלי דרמות אבל שוב, לא הרגשה של 2 גלגלים מקדימה אלה יותר הרגשה של צמיג חדש וסופר אוחז.
עוד מפליא זה היכולת של הבולמים מקדימה, הם מגהצים הכל וזה מוריד הרבה לחץ מהידיים ונותן הרגשה נינוחה לאורך זמן, במשך 3 שעות לא הרגשתי שבא לי לרדת ולמתוח את הגוף.
זה הרגשה ממכרת ואני יכול לראות איך אני מתרגל לרכב בצורה מסויימת ואז עולה על אופנוע רגיל ועף בסיבוב הראשון כי אין את הסווטש הזה כמו שאתה על טרקטורון ואז עולה על אופנוע וישר מבין את ההבדל כי כאן אין הבדל.
הניקן נכשל! בגרמניה סוגר עכשיו שנה וחצי או שנתיים של מכירות וכל האופנועים בשוק המשומשים הם אופנועי המבחן, אין פרטי.
מה שדפק את הניקן זה לא האופנוע עצמו כי הוא מעולה אלה האופנוענים שמתגלים כקבוצה שמרנית, מספיק לראות תגובות ברשת מאנשים שמעולם לא רכבו על אחד כדי להבין את זה.
מעניין לראות עם ימאהה התעקשו להמשיך את היצור שלו, לפי דעתי הם לא הוציאו עדיין את הוצאות הפיתוח והשיווק שהיה מאד מסיבי בגרמניה ואירופה