עידכון: אכזבה טוטאלית ממוטו גוצי! האופנוע לא מאכזב אבל מוטו גוצי נכון להיום לא מסוגלים לפתור את הבעיה.
נכון להיום (כמעט 7000 ק"מ) גל ההנע נזל 3 פעמים.
פעם ראשונה- הוחלף גל ההנע (כנראה שלא לצורך)
פעם שניה- מוטו גוצי הוציאו הנחיה סודית שלא כל הדילים קיבלו להוריד את כמות השמן מ180 מ"ל ל160 מ"ל מה שלא פתר את הבעיה.
פעם שלישית- ביום שבת האחרון, עדיין לא טופל.
יש כבר קבוצה לא קטנה עם אותה בעיה, בגדול זאת אמורה להיות בעיה סופר פשוטה לפיתרון כי בקצה גל ההנע אין כמעט חלקים והטכנולוגיה שם פשוטה מאד אבל מוטו גוצי שכבר עשרות שנים מייצרת גלי הנע נראה שמסתבכת עם זה.
מכוון ששמן על הצמיג האחורי הוא סכנה אמיתית אני ועוד רוכבים בגרמניה הגשנו למשרד התחבורה הגרמני שמתעסק בריקולים בקשה לחקור את העניין ונראה שהם כבר התחילו לעבוד על זה למרות שזה כנראה יהיה תהליך ארוך.
בנתיים גיליתי שבשקט בשקט מוטו גוצי החליפה את המק"ט של האטם, קשור או לא אני לא יודע אבל חשוד.
האופנוע יחזור לדילר לסיבוב אחרון שאחריו זה ילך לבית משפט ששם אני לא ידרוש תיקון אלה את כספי חזרה.
אני חייב לציין שמוטו גוצי גרמניה ואיטליה תמיד ענו למיילים שלי וגם לשיחות הטלפון וניסו לעשות הכל כדי לפתור את התקלה אבל בסופו של יום זה מבחן התוצאה שחשוב.