עמוד 8 מתוך 13 ראשוןראשון ... 678910 ... אחרוןאחרון
תוצאות 106 עד 120 מ 189

אשכול: התחדשתי באופנוע שפתח תת קטגוריה חדשה: מוטו גוצי V85 TT

  1. #106
    מה שאותי הכי מפתיע בסיפור של האמינות של האופנוע זה התגובה שלך.
    מוטו גוצי כנראה הוציאו לשוק אופנוע שלא תוכנן היטב ויותר חמור - לא נבדק. כלומר למרות שזו כנראה תופעה נפוצה היא לא התגלתה ע"י היצרן לפני הוצאת האופנוע לשוק.
    ואתה מבזבז זמן על גרירות וטלפונים ואולי על בתי משפט.
    לדעתי חברה כזו ב-2019 לא צריכה להתקיים.

    בוודאי שאופנוע צריך להיות מהנה אבל האמינות היא דרישה בסיסית כי אחרת כל טיול עשוי להפוך לסיוט.
    אני מצפה מהאופנוע שיעבוד ורק אחר כך מצפה לעוד דברים.

  2. #107
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי אלעד הירדני צפיה בהודעה
    מה שאותי הכי מפתיע בסיפור של האמינות של האופנוע זה התגובה שלך.
    מוטו גוצי כנראה הוציאו לשוק אופנוע שלא תוכנן היטב ויותר חמור - לא נבדק. כלומר למרות שזו כנראה תופעה נפוצה היא לא התגלתה ע"י היצרן לפני הוצאת האופנוע לשוק.
    ואתה מבזבז זמן על גרירות וטלפונים ואולי על בתי משפט.
    לדעתי חברה כזו ב-2019 לא צריכה להתקיים.

    בוודאי שאופנוע צריך להיות מהנה אבל האמינות היא דרישה בסיסית כי אחרת כל טיול עשוי להפוך לסיוט.
    אני מצפה מהאופנוע שיעבוד ורק אחר כך מצפה לעוד דברים.
    מי ירוויח אם מוטו גוצי תיסגר?
    אתה בכל מקרה לא תהיה לקוח שלהם, אתה תקנה הונדה או ימאהה.
    מי שכן רוכש מוטו גוצי, לצערי מודע לעובדה שהוא רוכש אופנוע מחברה שידועה במחלות כאלה ואחרות באופנועים שלה.
    האופנוע של דרזדנר זה דגם חדש שרק יצא לשוק. זה מתכון לחטוף מחלות ילדות, ולא רק במוטו-גוצי (היו גם דגמים יפנים שבשנתון הראשון סבלו ממחלות כואבות).
    אם ליצרן איכפת, הוא ימצא פתרון ויסדר את הבעיה ללא עלות.
    אני לא מבין מהיכן בדיוק הנזילה (מחז"ש? עליית לחץ שגורמת לזריקת שמן משסתום/מעבר עודפים?) אבל גל הינע זה דבר די פשוט, ואני מאמין שהפתרון יימצא בקרוב.
    נורא חבל שדבר כזה יוצא לשוק ומכתים רקורד של אופנוע מעולה סה"כ, אבל כאמור - אם חברת מוטו-גוצי תיעלם, אף אחד לא ירוויח מזה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #108
    "
    מי ירוויח אם מוטו גוצי תיסגר?"

    הנה דוגמא - חמישה רוכבים בסטלביו בצד החיצוני של הפניה כאשר רוכב עם מוטוגוצי בתוך הפניה משפריץ שמן על הגלגל שלו, מאבד אחיזה ועף למסלול הנגדי ומשכיב חמישה רוכבים.
    החמישה האלה ירוויחו אם מוטוגוצי תיסגר.

  4. #109
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    רק מוסיף שאחד מדגמי האבטיבפוס הסתובב באירופה כגירסה מוגמרת שנתיים לפני שיצא לשוק בנוסף הקרביים של גל ההנע הם של הV9, האלקטרוניקה לקוחה מדגמים קיימים של אפריליה ככה שעל הנייר הסיכון של דגם חדש היה אמור להיות נמוך.

    לגבי ריקול או TSB מוקדם עדיין, האופנוע התחיל להימכר באפריל ככה שיש עוד הרבה זמן עד שנראה משהוא אם נראה משהוא.

  5. #110
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי אלעד הירדני צפיה בהודעה
    מה שאותי הכי מפתיע בסיפור של האמינות של האופנוע זה התגובה שלך.
    מוטו גוצי כנראה הוציאו לשוק אופנוע שלא תוכנן היטב ויותר חמור - לא נבדק. כלומר למרות שזו כנראה תופעה נפוצה היא לא התגלתה ע"י היצרן לפני הוצאת האופנוע לשוק.
    ואתה מבזבז זמן על גרירות וטלפונים ואולי על בתי משפט.
    לדעתי חברה כזו ב-2019 לא צריכה להתקיים.

    בוודאי שאופנוע צריך להיות מהנה אבל האמינות היא דרישה בסיסית כי אחרת כל טיול עשוי להפוך לסיוט.
    אני מצפה מהאופנוע שיעבוד ורק אחר כך מצפה לעוד דברים.
    לצערי עוד הרבה יצרנים ב2019 לוקים בחסר כולל הונדה שמנועי ה300 סמ"ק התפרקו ברכיבה וכמובן במוו שכבר ראינו איך האופנוע מטיח את הרוכב על הריצפה בגלל שיפיצים שקרסו.

    חוששני שב2019 השאלה לא אצל מי זה קורה אלה מי הוא היצרן שהכי דואג ללקוחות שלו אם קורה משהוא.

    כדי להגיד שאני מרוצה ממוטוגוצי הייתי מצפה להרחבת האחריות על גל ההנע לעוד שנתיים מעל השנתיים אחריות הרגילה וכמובן אופנוע חלופי לתקופת התיקון, זה כנראה לא יקרה.

  6. #111
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לצערי עוד הרבה יצרנים ב2019 לוקים בחסר כולל הונדה שמנועי ה300 סמ"ק התפרקו ברכיבה וכמובן במוו שכבר ראינו איך האופנוע מטיח את הרוכב על הריצפה בגלל שיפיצים שקרסו.

    חוששני שב2019 השאלה לא אצל מי זה קורה אלה מי הוא היצרן שהכי דואג ללקוחות שלו אם קורה משהוא.

    כדי להגיד שאני מרוצה ממוטוגוצי הייתי מצפה להרחבת האחריות על גל ההנע לעוד שנתיים מעל השנתיים אחריות הרגילה וכמובן אופנוע חלופי לתקופת התיקון, זה כנראה לא יקרה.
    אתה צודק. לכולם יש בעיות. אבל מה שאתה מתאר כאן הוא חריג מאד.
    מאחל לך בהצלחה בטיפול באירוע הזה.

  7. #112
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי אלעד הירדני צפיה בהודעה
    אתה צודק. לכולם יש בעיות. אבל מה שאתה מתאר כאן הוא חריג מאד.
    מאחל לך בהצלחה בטיפול באירוע הזה.
    בהשוואה למנועים מתפוצצים או ג'נטים קורסים לא הייתי אומר שזה חריג.

  8. #113
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    מגזין מוטורד הגרמני קיבל את הTT למבחן של 50000 ק"מ שבסופו האופנוע מפורק לגורמים וכל חלק נמדד ונבדק.

    עכשיו בעמוד הראשי הכותרת "בעיה ראשונה ב11000 ק"מ" כמובן שהבעיה היא יריקת שמן מגל ההנע, מכה קשה לדגם, מעניין איך מוטו גוצי תגיב, הם עדיין יכולים להציל את המצב לפי דעתי בכמה פעולות יחסית פשוטות אבל יצרנים לפעמים לא עובדים לפי ההגיון (ע"ע במוו וחישוקיים הקורסים)

  9. #114
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    135
    אין ספק שיש כאן סיפור עיתונאי חשוב

  10. #115
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה

    עכשיו בעמוד הראשי הכותרת "בעיה ראשונה ב11000 ק"מ" כמובן שהבעיה היא יריקת שמן מגל ההנע, מכה קשה לדגם, מעניין איך מוטו גוצי תגיב, הם עדיין יכולים להציל את המצב לפי דעתי בכמה פעולות יחסית פשוטות אבל יצרנים לפעמים לא עובדים לפי ההגיון (ע"ע במוו וחישוקיים הקורסים)
    לא נראה לי שזה עניין של היגיון אלא יותר עניין של השלכות משפטיות. אם הם יודו אז אולי פתאום יקבלו 10 תביעות של אנשים שנפצעו בתאונות לא קשורות ולך תוכיח שאין לך אחות. מניח שיש עוד השלכות אולי רגלוטריות שלא חשבתי עליהם.

  11. #116
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    לא נראה לי שזה עניין של היגיון אלא יותר עניין של השלכות משפטיות. אם הם יודו אז אולי פתאום יקבלו 10 תביעות של אנשים שנפצעו בתאונות לא קשורות ולך תוכיח שאין לך אחות. מניח שיש עוד השלכות אולי רגלוטריות שלא חשבתי עליהם.
    זה לא משנה, אם תיהיה לי תאונה ומומחה יבדוק את האופנוע ויקבע שגל ההנע נזל הם בבעיה.
    להזכירך בטיוטה קודם היו התביעות ורק אחר כך הריקול

  12. #117
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    המגזין שהסכים לפרסם את הבעיה אחרי שפנינו אליו עשה זאת.
    https://www.motorrad.net/oelspur-mot...ardan-undicht/

    מוטוגוצי סירבו להגיב.

  13. #118
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    המגזין שהסכים לפרסם את הבעיה אחרי שפנינו אליו עשה זאת.
    https://www.motorrad.net/oelspur-mot...ardan-undicht/

    מוטוגוצי סירבו להגיב.
    תגובה של מוטוגוצי מתוך הכתבה:
    Update 17 September 2019: Moto Guzzi has commented on the matter for the first time after about three weeks. It is said that the leak on a sealing ring and a false oil level in the cardan, it says from the headquarters. Watch the problem through the dealership and have taken steps to solve the problem.

  14. #119
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    תגובה של מוטוגוצי מתוך הכתבה:
    Update 17 September 2019: Moto Guzzi has commented on the matter for the first time after about three weeks. It is said that the leak on a sealing ring and a false oil level in the cardan, it says from the headquarters. Watch the problem through the dealership and have taken steps to solve the problem.
    הגיבו ממש עכשיו, זה לא היה לפני שעה.
    בכל מקרה החלפת מחזיר השמן בחלק מהמקרים לא צלח והאופנוע "אוכל" גומיות

  15. #120
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    לאחר 3 שבועות האופנוע חזר, מכוון שפעם שעברה החליפו את כל החלק קומפלט וזה לא עזר מוטו גוצי הנחו את הדילר לפרק את הדרייב שאפט לעבור חלק חלק ולהחליף את כל הגומיות על הדרך, הזמן הארוך הוא כתוצאה מכלי עבודה מיוחד ומותאם לחלוץ מיסבים שחיכו לו מאיטליה, כנראה אני לא מספיק חשוב לשלוח את זה באקספרס.

    כמו שנאמר אני חושב שהאופנוע טוב אבל נותני השירות באיטליה לוקים בחסר, יש הרבה יחס וטלפונים אבל במבחן התוצאה נאדה!
    הTT נכנס לטבלאות המכירות בגרמניה בסערה, בהתחלה במקום ה20 אחר כך עלה ל17 ולפני כמה ימים התפרסמו כמות המכירות לאוגוסט והTT לא נכנס לTOP 20, אם הנזילה קשורה או לא אני לא יודע.

    בכל מקרה כמה מאות קילומטרים אחרי התיקון ונכון לעכשיו אין נזילה, מכוון ששיחקתי ברעיון להחליף אותו בבושת פנים עשיתי כמה רכיבות מבחן על אופנועים אחרים אבל הם אפילו לא היו קרובים לספק את מה שאני מחפש באופנוע כמו שהTT מספק, אולי נחכה לאדוונצ'ר של הארלי דווידסון ב2020 או נגשים את חלום הFAT BOB החדש או שאולי נשאר עם הTT אם יחליט לא להשפריץ שמן יותר.

    היום בביקור האחרון כנראה (לפני החורף) במפגש האופנועים בצ'כיה הידוע בשם BIKER CAVE
    IMG_20190929_130348.jpg

אשכולות דומים

  1. התחדשתי באופנוע bmw f700gs
    על ידי kondason בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 24-10-2017, 09:30
  2. ירידת לחץ של 40% באופנוע מוטוקרוס
    על ידי gaja בפורום פורום טכני
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 18-07-2017, 14:40
  3. התחדשתי באופנוע
    על ידי etz301 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 17-06-2017, 22:05
  4. קטגוריה חדשה בסופרבייק העולמי - סופרספורט 300 סמ"ק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 28-09-2016, 08:35
  5. התחדשתי. לא באופנוע, אבל....
    על ידי א הזקן בפורום אוף טופיק
    תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 23-09-2016, 14:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO