ציטוט נכתב במקור על ידי Samichan צפיה בהודעה
אני טיפלתי במוסך המרכזי של הונדה והטיפול לא היה זול.
זה כבר האופנוע הונה הרביעי שלי. אני מקפיד לטפל במועד ובמוסך המרכזי של הונדה.

התשובה שלהם עוד יותר מקוממת.

מסרו לי שאכן לפי הוראות היצרן יש להחליף נוזל בלמים כל 24 חודשים, וכי להערכת היועץ במוסך נוזל הבלמים לא איבד את תכונותיו – ולא היה צורך להכניס אותך להוצאה כספית מיותרת....

הזוי שהמוסך המרכזי של הונדה לא מבצע הנחיות כתובות של היצרן ומחליט שהנוזל לא איבד מתכונותיו ללא כל אפשרות לבדיקה של הנוזל.

כמו כן הם החליטו שהם חוסכים לי הוצאה כספית מיותרת בלי לשאול אותי...

אם לא הייתי בודק - מי יודע מתי הנוזל בלמים היה מוחלף.

עצוב שמשחקים בבטיחות של רוכבים!

בשיחה מהבוקר עם היועץ במוסך של הונדה הוא מסר לי שיכין הצעה כספית לטיפול בהתאם להוראות היצרן!

תמוה בעיני מאוד - זה לא מה שאמור בדיוק להיות מבוצע שמכניסים אופנוע לטיפול גדול במוסך המרכזי - טיפול בהתאם להגדרות של היצרן.

חובבנים.

מאוד מאכזב.





Sent from my iPhone using Tapatalk
אם הם היו חושפים את עלויות כל הטיפולים כולל בלאי סביר, היו להם הרבה פחות לקוחות.
בהתחשב בזה שרפידת בלם בודדת עולה אצלם כמעט 400 ש״ח, היית רואה טבלת טיפולים שלא מביישת רכבי יוקרה בחו״ל.

זו שיטת מצליח, רוב האנשים לא מכירים את ספר הטיפולים ולא ישאלו שאלות מיותרות.
הטיפולים יוצאים יותר זולים, הלקוחות יותר שמחים ויש סיכוי יותר טוב שיחזרו.

אני גם חושב שאתה מעט מגזים, 99% מכל האופנועים שאתה רואה על הכביש מעולם לא החליפו צינורות בלמים ועד עכשיו לא שמעתי על מקרים שבהם מערכת הבלימה כשלה בגלל צינורות ישנים. כנראה שיש משהו בהחלטה הזו שלהם.