תוצאות 1 עד 15 מ 54

אשכול: החלפות שמן תכופות יותר - האם יש להן יתרון משמעותי?

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    אני מחליף שמן פעמים בשנה פעם לפני החורף מחליף את השמן שהתבשל בקיץ הישראלי וספג אבק,
    ופעם לפני הקיץ את השמן שספג את הלחות והקור בהבדלי הטמפ' של חורף. עושה לפחות 12000 בשנה
    היצרן ממליץ על החלפה כל 12, אני עושה בחצי.

    אבל אני דפוק ולא מבין כלום.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #2
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אני מחליף שמן פעמים בשנה פעם לפני החורף מחליף את השמן שהתבשל בקיץ הישראלי וספג אבק
    למה שהשמן יספוג אבק?
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    ציטוט נכתב במקור על ידי diesel צפיה בהודעה
    למה שהשמן יספוג אבק?
    תעביר פעם יד על שמן משומש ותרגיש את החספוס שלו אח"כ תנסה עם שמן חדש ותגיד לי אתה...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי diesel צפיה בהודעה
    למה שהשמן יספוג אבק?
    אבק נכנס עם האוויר שהמנוע יונק והוא מגיע לתאי שרפה ושם פוגש את השמן על השפות של הצילינדרים.
    המסנן אוויר לא סטרילי ב 100%

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אבק נכנס עם האוויר שהמנוע יונק והוא מגיע לתאי שרפה ושם פוגש את השמן על השפות של הצילינדרים.
    המסנן אוויר לא סטרילי ב 100%
    רק לחדד, סטרילי במסנן אוויר זה עניין יחסי, מגודל מסויים של פרטיקלים הכל עובר דרכו אבל אלו גדלים שמוגדרים כלא מזיקים לתא הבערה אבל בסופו של דבר הם מצטברים בשמן.

  6. #6
    Member הסמל האישי של diesel
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    496
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    אבק נכנס עם האוויר שהמנוע יונק והוא מגיע לתאי שרפה ושם פוגש את השמן על השפות של הצילינדרים.
    המסנן אוויר לא סטרילי ב 100%
    האבק שמצליח להגיע לתא השריפה, נשרף ונפלט החוצה. במנוע תקין ואטום לא אמור להיות שום מגע בין השמן לתא השריפה.
    החלקיקים שרואים/מרגישים בשמן ישן הם חלקיקי מתכת הנפלטים כתוצאה מהחיכוך ועוד אי אלו חלקים מתבלים במנוע (מיסבים, אטמים, חלקים ממכניזם הטיימינג וכו')
    (2017) BMW R1200GS

    (1979) BMW R100/T

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    ציטוט נכתב במקור על ידי diesel צפיה בהודעה
    האבק שמצליח להגיע לתא השריפה, נשרף ונפלט החוצה. במנוע תקין ואטום לא אמור להיות שום מגע בין השמן לתא השריפה.
    החלקיקים שרואים/מרגישים בשמן ישן הם חלקיקי מתכת הנפלטים כתוצאה מהחיכוך ועוד אי אלו חלקים מתבלים במנוע (מיסבים, אטמים, חלקים ממכניזם הטיימינג וכו')
    ביצעתי בחיי לפחות 1000 החלפות שמן מלאות, אחת מהסטיות שלי היא מישוש השמן המשומש
    בחיפוש אחר חלקי מתכת ותחושה של "סוג" השמן, (אני גם מריח אותו אבל שוב אני דפוק) אני
    יכול להעיד בשבועה שככול שהשמן ישן יותר וזמן השימוש בו ארוך יותר התחושה שהוא הרבה יותר
    מחוספס. יתרה מזאת, בפרוק אגן השמן וחפירה בבוצה, תמיד תראה רמזים לאבק שנראה כמו חול...
    אני ממליץ לך לנסות בעצמך ולראות.

    אגב גם אם אתה מחליט שזה באמת אבק מתכתי יש לך סיבה נוספת להחלפת שמן קצרה יותר.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי diesel צפיה בהודעה
    האבק שמצליח להגיע לתא השריפה, נשרף ונפלט החוצה. במנוע תקין ואטום לא אמור להיות שום מגע בין השמן לתא השריפה.
    החלקיקים שרואים/מרגישים בשמן ישן הם חלקיקי מתכת הנפלטים כתוצאה מהחיכוך ועוד אי אלו חלקים מתבלים במנוע (מיסבים, אטמים, חלקים ממכניזם הטיימינג וכו')
    קודם כל אף פעם לא תהיה הפרדה של 100% ותמיד תהיה זליגה דו כיוונית מבוקרת - גזים פנימה ושמן החוצה.
    בתא שרפה אידאלי ציפוי השמן יגיע עד לקצה התנועה של הטבעת העליונה ולא לתא השרפה בזה אתה צודק.

    אבל.
    כשהמנוע יונק הבוכנה יורדת וחושפת את הצילינדר שמצופה בשמן.
    אותו שמן יפגוש בעוד רגע את התערובת ואיתה גם את האבק שיכנס ביחד עם האוויר ומשם למעגל השימון.

אשכולות דומים

  1. שמן דליל יותר מהוראות היצרן? יש בזה יתרון?
    על ידי jkob.s בפורום פורום טכני
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 24-07-2017, 16:15
  2. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 19-03-2017, 11:22
  3. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 07-02-2017, 17:00
  4. לא ממש משמעותי אבל סתם סקרן לדעת
    על ידי Tsachi בפורום תמיכה טכנית באתר ובאפליקציה
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 11-11-2016, 15:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO