עמוד 4 מתוך 5 ראשוןראשון ... 2345 אחרוןאחרון
תוצאות 46 עד 60 מ 75

אשכול: שושנים בהרפתקה נוספת.

  1. #46
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,098




    ערוץ היוטיוב שלי יש עוד המון:

    https://www.youtube.com/user/bigrans..._as=subscriber
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #47
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,098
    תיור, נגד ספורט תיור, מול אדוונצ'ר: אוף טופיק

    הגדרות היצרנים לכלים שלהם נועדו בעיקר לעודד מכירות, אם נקבל את הנחת העבודה שאין באמת אופנוע שעושה הכל מושלם הרי שכל חבילה תתן
    מוצר של 100% כשבתוכו תהיה חלוקה למשימות, 80 אחוז ספורט 20 תיור או 60 אחוז שטח 40 אחוז כביש וכד'.

    עכשיו צריך להתאים אופנוע למשימה, רכיבה בכבישים טכניים של האלפים או אוטובאן בגרמניה? רכיבה בזוג/בדד או שטח/כביש וציוד?

    הוסף על זה את כישורי הרוכב גובהו משקלו כוחו, הגדר זמן רכיבה 10 שעות על האוכף או רכיבה לבית הקפה הסמוך?

    עכשיו, גחמות חלומות משאלות לב סיפורי אגדות מיתוסים הם חלק מהמשוואה כמו בדת.

    מכיר בחורות שחצו חצי עולם על אופנועים בינונים, בחור מאיטליה שעשה את זה עם וספה 125, וכאלה שמתלוננים על ב-BMW.

    בקיצור אופנוע לא יכול להתאים 100 לכל התנאים כל הזמן, ותצטרך פשרה.

    בנוסף גם לאופנוע הספציפי שאתה רוכב עליו יש משמעות. רכבתי על ה- MT טרייסר 09 בסלובניה קוראטיה ללא בעיות לא היה מושלם
    אבל לא היה נורא. הטריסר שקיבלתי בתחילת הטיול הזה היה זוועה.

    רכבתי על הבימר 1200 CL מודל 2014 כחדש בטיול בספרד והיה בסדר לא עפתי.

    האפריקה כלי חביב למדי והוא ברשימת האולי שלי, להגיד שהוא היה מושלם לטיול שלי בהקשר לכל הצרכים, לא ממש.

    עד היום הורסיס היה בחירה הכי מוצלחת שלי, הוא עושה הכל בלי דרמה ובלי להרגיש שאני מוותר על משהו, רק אולי על
    ירידה לשטח, שזה תחום שמדגדג לי, אבל עד היום לא מצאתי אופנוע שירד לשטח מבלי לוותר על מה שאני מקבל בכביש
    איתו, אולי האפריקה החדש ה-1100 ייתן עוד צעד בכיוון.

    אני אגע בסוף השרשור בהבדלים בין הכלים בגדול אחרי שחזרתי לארץ הבנתי כמה טוב הורסיס למשימות שלי, זה לא עושה
    אותו האופנוע הכי טוב בעולם רק הכי טוב בשבילי.

    אופנוע צריך להתאים לרוכב כמו כפפה ליד, אחרת הוא לא יממש את החלום.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #48
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה




    ערוץ היוטיוב שלי יש עוד המון:

    https://www.youtube.com/user/bigrans..._as=subscriber
    איפה הדרך ההררית בוידיאו השני?

  4. #49
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,098
    הדרך היא הדרך לגרוסגלוקנר הכביש האלפיני 107.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #50
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,098
    צרפת בחבל האלזס החלק הגובל עם שוויץ ידועה בביקורי החסידה שם, לא מדובר באגדות האורבניות של הבאת ילדים לעולם אלה קינון עונתי של החסידות
    באזור, המקומיים מתגאים ומכגנים על החסידות שם וקיימים פארקים שהם שמורות טבע שלהם, את כל זאת אני יודע בזכות הג'ינג'ית שהתעקשה
    לחקור למה בכל חניות המזכרות יש המון מזכרות ודגמים של חסידות. מצאנו פארק כזה ממש בקרבתנו:








    היופי בטיול הזה שאנחנו גמישים בבחירות ויכולים להוסיף או לגרוע מהתכנון המקורי ויש לנו קו התקדמות ברור שלא מסיט אותנו מהמסלול.

    עכשיו אחרי בוקר קסום המשכנו לכיוון המון בלאן.

    בדרך עוברת בין בתים קסומים וכרמים והבחירה שלנו בדרכים משניות הכניסה אותנו ממש לתוך המקומות בהם חיים האנשים.






    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #51
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,098
    למון בלאן מטפסים ברכבל מהעיר שאמוני עיר קיט של חורף וקיץ כשמסביב הכל ירוק ומלא מים, עצרנו בתחנת הרכבת המיוחדת של המקום
    ועלינו להר ברכבל.





    את הלילה חתמנו במלון פאנקי מטורף שזה הנוף מהחלון:


    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #52
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    הדרך היא הדרך לגרוסגלוקנר הכביש האלפיני 107.
    לא זיהיתי המפקד, היה ערפל בקיטבג. מזל שיש תמונה, חה!

  8. #53
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,098
    הבוקר היה קצת מעורפל ואני הבטתי לעננים באפור של הקצוות, הג'ינג'ית עוד ישנה ואני יוצא כהרגלי לסיבוב הבוקר, בעיירה עצמה
    מעבר למלונות והאטרקציות לתיירים (כפר נופש/סקי) אין הרבה מה לראות אבל ממש מעבר לכביש מתחילים ההרים ואני ראיתי מפל
    באופק ולשם התחלתי ללכת, החלטה מצוינת שהוציאה אותי למסע רגלי קשה ומטורף כמעט עד למפל, ברגע שעוזבים את הכביש
    הראשי והמלונות סביבו בשורות אח"כ גרים אנשים מהסביבה אח"כ קצת שטח חקלאי ומיד אחריו היער וההרים, דברים שלא רואים
    מיד:





    בקיצור הטיול של הבוקר הפך למסע, למפל לא הגעתי חסרו לי 300 מטר של טיפוס על צוק עד לאגן הניקוז שלו אני הסתפקתי בנחל שזרם למטה
    גם ככה הייתי באיחור וגשם החל לטפטף...

    על סדר היום בתכנון להגיע למעבר ההרים הרכוב הראשון שלנו, מעבר סנט ברנארד, למי שהשם נשמע מוכר אכן לא טועה הכלבים המפורסמים
    נקראים על שמו, הג'ינג'ית שתחום עיסוקה ואהבתה כלבים, ידעה לכוון אותנו למוזיאון ולמעבר העתיק השייך רובו ככולו לכלב המופלא הזה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #54
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,098
    קצת היסטוריה ברשותכם מעבר "סנט ברנארד" נקרא כבר לפני כאלף שנה והוא בין המעברים העתיקים באזור הדרך עצמה עברה שינויים
    בהתאם לתקופות אבל אז קם מיסיונר ובנה ממש בקצה ההר מנזר ובית הארחה לעוברים בו, המנזר הזה סיפק מקום לינה בטוח ושימש
    כבית חולים מאולתר לכל אלה שנפגעו בדרך, כיוון שהדרך אליו וממנו הייתה קשה ובחורף המנזר היה במצור, המנזר נאלץ לכלכל את עצמו
    בעזרת תרומות, מסי מעבר, ותשלום של האנשים שהתגוררו בו, באחד הגילולים קנה מפעיל המעבר כמה כלבים ענקיים מעוברי דרך איטלקיים
    והכלבים האלה היו ראשית הגזע המפורסם, הכלבים האלה היו כלבי עבודה שעזרו בגרירת מזחלות שמירה ואחד מהם ניחן בחוש ריח יוצא דופן
    לאתר נעדרים שאבדו בסופות, מטבע הדברים בגלל המקום הקשוח היו להם המון משימות הצלה וקו הדם של הכלבים המרשימים האלה הלך
    והתחזק במשך השנים. היום ניתן להגיע לשני מקומות הקשורים אחד בשני, מוזיאון הכלבים בעיר מרטיני צרפת, ולמנזר עצמו במעבר באיטליה
    שניהם קשורים והכלבים נמצאים בשתי המקומות.
    הגשם שיטפטף עלי בטיול התחזק והיה ליום הרכיבה הראשון הרטוב שלנו בטיול הזה, אבל מכיוון שצפינו זאת מראש יצאנו ממוגנים היטב וככה
    למרות רכיבה בגשם שוטף במשך כמעט שעתיים לא נרטבנו בכלל.

    ראשון הגענו למוזיאון הפעיל במרטיני, מקום נפלא האוצר בתוכו היסטוריה מרשימה ותיעוד נהדר של החיים לפני אלף שנה והכל מתקשר לכלבים
    למעבר, ולהיסטוריה של המקום:
    הכלב שבתמונה בארי ה-3 הוא נכדו של בארי הכלב הראשון שאיתר וחילץ נעדרים אז, הכלב פוחלץ לאחר שמת כהוקרה על שירותו ונשמר מבמשך
    דורות ניתן לראות בברור את השינוי שחל במראה הגזע במשך השנים, עד היום ישנם כלבים מקו הדם הקדום של בארי.




    במקום ישנו בית גידול לכלבים הענקיים האלה ואנו זכינו גם ללטף אותם:





    לאחר שלמדנו היסטוריה יצאנו למעבר עצמו גבוה בהרים, הדרך מתחילה כמו כל דרך להרים עם הרבה פיתולים והרבה מכונית אבל חשוב לזכור לרדת
    מהדרך הראשית מיד במנהרה הראשונה לדרך משנית שממשיכה בצד החיצוני של ההר אחרת תגיעו עד איטליה במנהרה...

    הגשם נחלש ואבל בגללו לא צילמנו את הדרך כי המצלמה החבאה עמוק במקום יבש:




    במקום מוזיאון פעיל שמעביר שוב את רוח התקופה וכן גם שם ישנם כלבים.


    למזלנו הגשם פסק ואפשר היה להוציא מצלמה. את הלילה בילנו בצימר תלוי על האלפים האיטלקיים, מקום מדהים שבו עשרות בתים ועיירות נטושות
    עם נוף שלא מהעולם הזה והרבה שקט. בעלת המקום גם בישלה לנו ארוחה מסורתית טעימה להפליא:



    זאת הדרך למקום:





    חוות נטושות שקפאו בזמן:
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #55
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    4
    אחלה סקירה. תמונות יפות עושה חשק תודה.

  11. #56
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,098
    תודה וזאת בדיוק המטרה, כשחיפשתי מידע שיורד לרמת הפירוט האמתי של מה ואיך עושים בחו"ל לטיול הראשון שלי מצאתי מעט מאד חומר,
    זה נראה לי מעבר למסוגלות שלי, והכל נראה קר קשה ומנוכר, למזלי לא ויתרתי והצלחתי בטיולים האלה לציבור לא מעט ניסיון ותובנות.
    המטרה הבסיסית כאן היא לעורר את יצר ההרפתקנות ולשלב רכיבה מיוחדת בחו"ל.

    במהלך סוף השבוע אמשיך לעדכן את הפוסט.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #57
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2017
    הודעות
    9
    פעם הבאה שיוצא לך להיות בשוויץ באזור ציריך, אתה מוזמן לקפוץ לבירה / קפה, אני ממקום כ20 דקןת נסיעה מציריך עצמה (תלוי בשעות שאתה מגיעה).
    יש גם המון כבישים מעולים בסביבה (לצערי אני ללא אופנוע, בתקווה כשהילדות יהיו יותר גדולות לחזור לרכב).

  13. #58
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,098
    ציטוט נכתב במקור על ידי adixt צפיה בהודעה
    פעם הבאה שיוצא לך להיות בשוויץ באזור ציריך, אתה מוזמן לקפוץ לבירה / קפה, אני ממקום כ20 דקןת נסיעה מציריך עצמה (תלוי בשעות שאתה מגיעה).
    יש גם המון כבישים מעולים בסביבה (לצערי אני ללא אופנוע, בתקווה כשהילדות יהיו יותר גדולות לחזור לרכב).
    תודה, ניסיתי ואני מנסה כבר כמה טיולים לחבור עם חברים לפחות ליום או יומיים, אבל תמיד יש משהו שלא מצליח.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #59
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,098
    היום השמיני לטיול היה אמור להיות יום רכיבה על מנת להגיע למעברי ההרים המפורסמים ביותר באלפים, מראש ידעתי שמהמקום בו ישנו בלילה
    ועד למלון בו נישן לפני המעברים יש דרך לכסות, מטרת הטיול הזה הייתה מראש טיול אופנועים, אבל דווקא בקטע המקשר זה החלטתי שלא למלא
    באטרקציות אלה לרכוב בסגנון חופשי מדובר על כ 5.5 שעות רכיבה לא כולל הפסקות וכד'.

    היתרון של הדרך שבחרתי הייתה שהיא עוברת בין האגמים הגדולים באיטליה (אגם מג'ורה ואגם קומו) ההפסקה הראשונה שלנו הייתה
    ב
    אורטה סן ג'יוליו היא עיירה בנפת נובארה שבמחוז פיימונטה שבאיטליה. העיירה ממוקמת על שפת אגם אורטה, 100 ק"מ צפונית-מזרחית
    לטורינו ו-40 ק"מ צפונית מערבית לנובארה. העיירה עצמה בנויה על שפת אגם אורטה לא רחוק מהאי סן ג'וליו.

    שיטוט מנוחה אחרי כשעתיים רכיבה הביא אותנו לכיכר מרכזית על שפת האגם שמשם בתמורה ל-10 יורו ניתן לצאת לשייט לאי הסמוך
    שבו כנסיה עתיקה וכמה רחובות שקפאו בזמן.

    כמובן שהג'ינג'ית רצתה לבקר באי מה גם שלסירה הצטרף אורח נחמד ושעיר:






    בעל אופי חביב אוהב אדם וליטוף ומתפנק כמו גור.

    באי ישבנו במרפסת של מסעדה בגובה המים ופשוט ספגנו את השלווה



    השיטוט באי ובאזור עמו עלה לנו ב כמעט שלוש שעות לא מתוכננות כשעל סדר היום עוד ארבע שעות רכיבה.

    הקטע ברכיבה כזו שאתה בעצם לא מרגיש את הזמן שעובר המראות החדשים הנופים ומקומות העצירה כל כך מושכים שאתה בעצם שוכח מהכל





    המעבר בין הארצות לפעמים מסומן בדגל ולפעמים בתחנת מעבר ישנה ולא מאוישת וככה יצאנו וחזרנו בין שוויץ/איטליה מספר פעמים לפעמים בלי להרגיש.
    לדירה הקסומה שבחרנו ללון בה בלילה הגענו עם אור אחרון, הג'ינג'ית כבר הייתה גמורה ואנחנו רעבים מאד, בעלת הדירה הפנתה אותנו לגלידרייה מקומית
    ששם דאגו לנו כבני משפחה באווירה איטלקית חמימה ומרחיבה את הלב, זה הנוף שנשקף מהדירה שלנו:



    סגרנו את היום בקלות...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #60
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,098
    מעברי הרים

    כל הטיול הזה בראשיתו תוכנן לרכיבה במעברי הרים, אח"כ הוספנו הג'ינג'ית ואני גם קצת נק' עניין מסביב על מנת לגוון מסלול ולחוות עוד.

    למה מעברי הרים?

    הסיבות רבות ולמי שלא חווה מעבר כזה יהיה קצת קשה לדמיין אני מקווה שאצליח להעביר חלק מהחוויה.

    מעבר הרים הוא בעצם נק' הפסגה, לפעמים כביש לפעמים יותר נפגשים בנקודה הגבוהה ביותר עד כמעט שיא הגובה ומשם דרך
    חזרה, פעם לארץ חדשה ופעם לאותה הארץ עצמה, מעבר סאנט ברנרד קישר אותנו כזכור משוויץ לצרפת, מעברים אחרים הם פשוט
    דרך מדהימה לטפס על הרים עם האופנוע וללא מאמץ (כמעט) לנקודת השיא.

    הכבישים טכניים להחריד ומצרכים ריכוז מקסימלי ברכיבה, הנוף משגע, הרכבים והאופנועים מדהימים, נסו לדמיין "נס הרים" באלפים
    כפול 100.

    הבדלי הטמפרטורה יכולים להיות מדהימים, 30 מעלות למטה עד 8 מעלות ופחות למעלה ערפל ושלג, והגובה...דמינו 3 ק"מ למעלה.

    לא פלא שהמעברים האלה הפכו למוקד משיכה לאופנועים מכל העולם, וכל מה שנלווה עם התרבות. בקיצור חגיגה שלא נגמרת.

    יש מברים שנחשבים כגביע הקדוש של האופנוענים (הסטלביו/סלה/ ודומיו) ויש מעברים שהם שם אבל לא פחות יפים. אנחנו טיפסנו על רובם.

    זה מתחיל מעליות מתונות ונגמר בסיבובים בהילוך שני ולפעמים ראשון.







    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. תגובות: 113
    הודעה אחרונה: 09-11-2018, 08:09
  2. שושנים באלפים
    על ידי השושנים בפורום כללי
    תגובות: 115
    הודעה אחרונה: 08-08-2017, 13:00
  3. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 09-03-2016, 15:27
  4. שאלה נוספת בנושא ההפרדה.
    על ידי PushTheThrottle בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 20-07-2015, 12:22
  5. עדיין מתלבט. חפירה נוספת על 250
    על ידי shlukistos בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 05-06-2015, 01:28

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO