עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 25 מ 25

אשכול: עצת המכונאי והאם להקשיב לה

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    רק כדי לסבר את האוזן...
    בעבודה הקודמת, היה בחור עם נינג'ה 250. יד לא גבוהה במיוחד (3-4), 67 אלף ק"מ, אופנוע מקורי לא מכופכף. שנת 2010 לדעתי. לא בהכרח "טופל בפדנטיות", אבל כנראה גם לא אחד שלא קיבל החלפות שמן בזמן. הבחור פרסם אותו ב-10 במטרה לקבל עליו 8.5-9.
    לא יודע מה המצב כרגע, אבל קודם - האופנוע עמד למכירה יותר מחודש. היו טלפונים, הייתה התעניינות (בעיקר מצד בני הדודים) - אבל רוב ההצעות היו מתחת ל-8.
    האופנוע הזה הוא במידה מסויימת מקבילה של ה-GS שלך. אופנוע מתחילים ישן אך שמור, עם ק"מ סביר אך לא נמוך, מרוכב בוגר שלא מתעלל בכלי. כלי שיודע לעשות הכל כולל כבישים מהירים, גם אם לא "בכיף" ולא במוד טייס קרב, דגם עם אמינות מוכחת שמזדקן יפה בידיים הנכונות.
    הביצועים שלהם דומים, רק שהנינג'ה עושה הכל בסל"ד הרבה יותר גבוה (וזה לא גורם לו להתפרק מהר). בקיצור, כלים דומים שפונים לאותו קהל תפרנים... אז אם את הנינג'ה קשה למכור, אני לא בטוח שה-GS שלך ימכר בקלות במחירים שדיברנו עליהם.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    לפי החתימה שלך, האופנוע הוא משנת 2002.
    אם זה נכון, מדובר על כלי בן 19 שנה עם 120 אלף קילומטר (זה לא המון אבל לפי מה שאתה מציין את רוב כמעט חצי מהק"מ עשית בתוך 3 שנים).
    אם זה נכון, החל מהשנה ה19 הכלי מוגדר כלי רכב מיושן מה שדורש אישור מוסך לפני טסט וגם:
    "בעליו של רכב מיושן חייב בתשלום אגרה, בקבלת אישור מוסך על תקינות רכבו ובביצוע בדיקה לרכבו במכון רישוי פעמיים בשנה".
    זה מהאתר של משרד התחבורה אבל אני לא בטוח בזה.
    אני לא מאמין שתקבל עליו 10, אפילו לא 8.
    בין 5-7 זה כנראה ריאלי יותר אבל גם זה לא בטוח בכלל.
    היום השוק שונה, ההיצע הכלים A1 יד שנייה גבוה משמעותית והכלי שלך לא "אטרקטיבי" בטח במצב הנתון.
    נערך לאחרונה על ידי matanbar26; 30-04-2019 בשעה 13:10.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    לפי החתימה שלך, האופנוע הוא משנת 2002.
    אם זה נכון, מדובר על כלי בן 19 שנה עם 120 אלף קילומטר (זה לא המון אבל לפי מה שאתה מציין את רוב כמעט חצי מהק"מ עשית בתוך 3 שנים).
    אם זה נכון, החל מהשנה ה19 הכלי מוגדר כלי רכב מיושן מה שדורש אישור מוסך לפני טסט וגם:
    "בעליו של רכב מיושן חייב בתשלום אגרה, בקבלת אישור מוסך על תקינות רכבו ובביצוע בדיקה לרכבו במכון רישוי פעמיים בשנה".
    זה מהאתר של משרד התחבורה אבל אני לא בטוח בזה.
    אני לא מאמין שתקבל עליו 10, אפילו לא 8.
    בין 5-7 זה כנראה ריאלי יותר אבל גם זה לא בטוח בכלל.
    היום השוק שונה, ההיצע הכלים A1 יד שנייה גבוה משמעותית והכלי שלך לא "אטרקטיבי" בטח במצב הנתון.
    1. הטעות שלך מתחילה בחשבון. אנחנו בשנת 2019, ולא בשנת 2021, ולכן לכלי ימלאו השנה 17 שנים. הבחור צריך אישור בלמים לפני הטסט (חרטא שכל מוסך יסדר לך, כל עוד הדיסק בערך מעל המינימום, יש רפידות ואין אוויר במערכת. סתם קנס של 150 שקל).
    אישור מיושן (לא בעיה, סתם קנס) עם טסט פעמיים בשנה (בעיה מעצבנת) האופנוע הנ"ל יצטרך רק בשנת 2022 (אחרי שימלאו לו 19 שנים).
    2. הטעות שלך ממשיכה בזה שאתה משווה תפוזים לבטטה. כלי ה-A1 החדשים והזולים מאוד אלה אופנועי 250 מארצות המזרח הרחוק. הביצועים שלהם גבוליים בעיניי לכבישים מהירים וטיולים ארוכים. אורך החיים של המכונות האלה לא ידוע, ואם אנחנו מדברים על הזולים שבהם (קרי - כאלה שעברו כמה בעלויות והרבה פול-גז) אז הקניה יכולה להיות יותר "חתול בשק" מאשר GS ישן.
    אם נדבר על אופנועי 500 - אז היחידים בקטגוריה הם הונדה (לא מזמן בנלי הצטרפו). הונדות 500 משומשות עולות לרוב 20K ומעלה, והזולים שבהם אלה אופנועים עם ק"מ שכבר לא כזה רחוק מה-GS המדובר. אמנם 10 שנים פחות על הכביש זה גם חשוב ובהחלט שווה את תוספת המחיר, אבל זה לא עוזר למי שהממון אינו מצוי בכיסו.
    יש גם את אופנועי ה-400 החדשים, חלקם (הקטומים בעיקר) קיימים בכמויות כמשומשים במחירים מפתים (אך עדיין כפולים מה-GS). גם כאן, מי שמחפש אופנוע בתחתית השוק, כנראה יפול על מכונה שנקרעה קשות ולא בהכרח תפגין אמינות ראויה בהמשך (מה גם, שרקורד האמינות של ה-390 לא מדהים, בעיקר בסדרות הראשונות. היו לא מעט תלונות).

    בקיצור - עדיין יש נישה לאופנועי ה-500 הישנים. שילוב של אופנוע שמור ומטופל ומחיר מפתה (בן 4 ספרות) כנראה בכל זאת יביא טלפונים ומכירה עם עוד איזה קווץ'.
    טונדרה, אם תחליט למכור - ספר לנו איך היה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    1. הטעות שלך מתחילה בחשבון. אנחנו בשנת 2019, ולא בשנת 2021, ולכן לכלי ימלאו השנה 17 שנים. הבחור צריך אישור בלמים לפני הטסט (חרטא שכל מוסך יסדר לך, כל עוד הדיסק בערך מעל המינימום, יש רפידות ואין אוויר במערכת. סתם קנס של 150 שקל).
    אישור מיושן (לא בעיה, סתם קנס) עם טסט פעמיים בשנה (בעיה מעצבנת) האופנוע הנ"ל יצטרך רק בשנת 2022 (אחרי שימלאו לו 19 שנים).
    2. הטעות שלך ממשיכה בזה שאתה משווה תפוזים לבטטה. כלי ה-A1 החדשים והזולים מאוד אלה אופנועי 250 מארצות המזרח הרחוק. הביצועים שלהם גבוליים בעיניי לכבישים מהירים וטיולים ארוכים. אורך החיים של המכונות האלה לא ידוע, ואם אנחנו מדברים על הזולים שבהם (קרי - כאלה שעברו כמה בעלויות והרבה פול-גז) אז הקניה יכולה להיות יותר "חתול בשק" מאשר GS ישן.
    אם נדבר על אופנועי 500 - אז היחידים בקטגוריה הם הונדה (לא מזמן בנלי הצטרפו). הונדות 500 משומשות עולות לרוב 20K ומעלה, והזולים שבהם אלה אופנועים עם ק"מ שכבר לא כזה רחוק מה-GS המדובר. אמנם 10 שנים פחות על הכביש זה גם חשוב ובהחלט שווה את תוספת המחיר, אבל זה לא עוזר למי שהממון אינו מצוי בכיסו.
    יש גם את אופנועי ה-400 החדשים, חלקם (הקטומים בעיקר) קיימים בכמויות כמשומשים במחירים מפתים (אך עדיין כפולים מה-GS). גם כאן, מי שמחפש אופנוע בתחתית השוק, כנראה יפול על מכונה שנקרעה קשות ולא בהכרח תפגין אמינות ראויה בהמשך (מה גם, שרקורד האמינות של ה-390 לא מדהים, בעיקר בסדרות הראשונות. היו לא מעט תלונות).

    בקיצור - עדיין יש נישה לאופנועי ה-500 הישנים. שילוב של אופנוע שמור ומטופל ומחיר מפתה (בן 4 ספרות) כנראה בכל זאת יביא טלפונים ומכירה עם עוד איזה קווץ'.
    טונדרה, אם תחליט למכור - ספר לנו איך היה.
    אמת, טעיתי בחשבון.
    אבל לגבי השוק הנוכחי, לא חושב שטעיתי.
    בסופו של דבר יש אלטרנטיבות טובות יותר בשוק מאשר GS בן 17 שנה עם 120 אלף ק"מ ולא משנה כמה שמור הוא.
    במחיר הנכון (5-7) כנראה שמישהו ייקנה, אבל אני לא מאמין שמעבר לזה.
    האם שווה לפות"ש למכור במחיר הזה? כנראה שלא, אבל זה כבר עניין שלו.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של dudybou
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    אי שם במערב בנימין..
    הודעות
    643
    כמו שכתבת וייעצו לך..
    סע אתו עד שימות, תחסוך בצד מה שתוכל.
    כשימות (אם..) תחפש כלי בתקציב הרלווונטי לאותו זמן..

    לי היה דילמה דומה קצת על ה-NC שלי, כשהגעתי לאזור 100 אק"מ. אם למכור ולשדרג לפני שיתחילו בעיות או לא.
    הירידת ערך הגדולה יחסית לכלי כבר עברה עליו, אז להחזיק אותו עכשיו יכול להיות מאוד משתלם (אא"כ כמובן יתחילו בעיות, אבל אז זה כבר סיפור אחר..)

    סע ותהנה.
    x-max 250 2013 -> nc700x 2012

    אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    אם מדובר על 5-7, יש סיכוי לא רע שגם אחרי רכישת אופנוע אחר אשמור את זה כפרוייקט שתמיד רציתי לעשות - פלאט טראקר.
    במצב כזה אני כנראה לא אמכור עכשיו, ואולי אפילו אאסוף בקיץ כמה אלפיות, אעשה אוברול מונע ואמשיך לרכב.

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    אם מדובר על 5-7, יש סיכוי לא רע שגם אחרי רכישת אופנוע אחר אשמור את זה כפרוייקט שתמיד רציתי לעשות - פלאט טראקר.
    במצב כזה אני כנראה לא אמכור עכשיו, ואולי אפילו אאסוף בקיץ כמה אלפיות, אעשה אוברול מונע ואמשיך לרכב.
    אתה לא בסדר בראש.
    יש לך מנוע עם קומפרסיה 170, כרגע לא דופק, לא מעשן, לא אוכל שמן בכמויות מסחריות (לפחות, כך הבנתי).
    למה אוברהול?
    את הביטוי "עובד - אל תיגע" אתה מכיר?
    רבים וטובים השביתו אופנוע שהיה יכול לנסוע עוד עשרות אלפי קילומטרים בגלל שהם התחילו לתקן דברים שלא דורשים תיקון.
    במצבך הכלכלי... פשוטו כמשמעו, אל תיגע.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    בקיצור... אין מה למכור ואין מה לגעת. ההבדל במחיר בין עכשיו לבין מנוע דופק קטן מאוד.
    נגיד עם המנוע הדופק תקבל 3-5 ועכשיו 5-8. זה זניח.
    לא הייתי נוגע בכלום, ממשיך לרכב עליו עד שימות או שיהיה לך כסף לשדרוג משמעותי ואז מעיף וקונה משהו מודרני יותר.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אתה לא בסדר בראש.
    יש לך מנוע עם קומפרסיה 170, כרגע לא דופק, לא מעשן, לא אוכל שמן בכמויות מסחריות (לפחות, כך הבנתי).
    למה אוברהול?
    את הביטוי "עובד - אל תיגע" אתה מכיר?
    רבים וטובים השביתו אופנוע שהיה יכול לנסוע עוד עשרות אלפי קילומטרים בגלל שהם התחילו לתקן דברים שלא דורשים תיקון.
    במצבך הכלכלי... פשוטו כמשמעו, אל תיגע.
    אם היה לי שקל על כל פעם ששמעתי את המשפט הראשון, סביר להניח שהיה עומד לי 09 מהניילון בחניה 😅.
    הבנתי חברים, ממשיכים בשגרה.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    עם 09 לא יעמוד לך כלום...#רקאומר
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. איך והאם לזגזג בפקקים
    על ידי stanly בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 15-01-2018, 09:16
  2. אורך חיים לקסדה והאם עדיפה יקרה?
    על ידי enegbi בפורום פורום ציוד
    תגובות: 50
    הודעה אחרונה: 21-02-2016, 08:57
  3. כפפנועים - המלצה והאם יש באיביי
    על ידי ktm690smc בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 05-01-2016, 11:23
  4. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 31-12-2015, 23:42
  5. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 11-07-2015, 16:11

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO