ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
המכונאי שלך מסתמך על סטיסטיקה.
כמו שכבר אמרתי לך בעבר למרות שהGS500 קיבל בישראל את מעמד סובארו DL הוא אף פעם לא היה אופנוע אמין כלכך ורבים לא זכו לראות את ה100000 ק"מ בלי שיפוץ מנוע כל שהוא (עליון, תחתון) חלק כבר ב60000 ק"מ.

כמו בכל סטיסטיקה יש סמנים עליונים ותחתונים האופנוע שלך הוא הסמן העליון.
מסכים איתך, אבל רק אחדד משהו - האמינות של האופנוע הזה היא יותר עניין של הנסיבות. כאופנוע, הוא בסדר, פשוט הייעוד שלו וקהל היעד שקנה אותו בארץ הם שילוב שהוא מתכון לאסון. זה commuter, ואנשים היו קונים אותו כמקפצה לקטגוריית הספורט הכבדה, דהינו - פול גז כל היום וכל הזמן, סל"ד גבוהה. למנוע הזה יש 2 דברים שצריך מאוד לשים לב אליהם - מרווח שסתומים שצריך לכוון לעתים יחסית קרובות, ושמן מנוע. גם עצם היותו מקורר אוויר משמע הוא רגיש לסגנון הרכיבה ורכיבה במצערת פתוחה, ללא חימום מתאים של המנוע לא תיטיב לו. (כמו לכל אופנוע).

לא מנסה פה לשבח יתר את האופנוע, it is what it is - אופנוע בסיסי עם מכלולים וגימור סבירים מינוס ומנוע ממוחזר משנות ה-70, פשוט שבארץ מצבם נובע יותר מהתחזוקה הישראלית מאשר מתכון האופנוע. בארץ דברים נמדדים ביכולתם לעבור אונס קבוצתי ללא וזלין ולהמשיך לנסוע.

ואסף - זו גם אופציה. אשקול גם את זה.