לפיכך, אם על מוגבל A1 אפשריים בלבד אנחנו מדברים, הרי שמבחינת המכלולים והמפרט הטכני הוא עומד מול האפריליה דורוסודורו 900 והשיבר 900.
עולים עליו מבחינת המפרט והמכלולים:
ה-KTM DUKE 690, ההוסקוורנה 701 ויטפילן, הוסקוורנה 701 סווארטפילן, דוקאטי מונסטר 821, ב.מ.וו F800R וה-790 של KTM
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
או סוף סוף תגובה לעניין באשכול שפתחתי.
תשמע לגבי צריכת הדלק אני חייב לתקן אותך, בכל זאת מנוע 4 צילינדר שחובב סלד גבוה הוא לא כל כך חסכוני
הונדה טוענים 20 קמ לליטר, בנסיעות יותר אגרסיביות הצריכה תרד גם ל16-17 לליטר.
אבל באמת שהאופנוע מושלם בשבילי, הוא כל מה שחיפשתי וחלמתי עליו באופנוע.
רק הבעיה הוא שהוא מפוצץ לי את התקציב ואצטרך לפרוס לתשלומים.
לפי דעתך שווה את זה?
כשארצה למכור אותו בעוד שנתיים-שלוש, הוא יאבד המון מערכו או שנחשב יחסית שומר על הערך?
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
להונדה יש נטיה לפתח כלים בקטגוריות ביניים וזה גם המקרה כאן. התמורה למחיר של הCB650R היא גבוהה ויש לו את ה"אלמנט" (שהיה חסר בF שהוא מחליף).
לגבי החוכמה שבלקנות כלי כזה ע"ב מימון - אני קצת קרוע. מצד אחד אני חושב שזה לא נכון לקנות דברים על חשבון כסף שאין אבל מהצד השני הנוכחות של בקרת משיכה יכולה להצדיק את התוספת... זו החלטה אינדיבידואלית של פות"ש. אני רק חוזר על זה שאם פות"ש מתכוון בזמן הקרוב לשדרג את הרשיון ולפתוח את ההגבלה אז יהיה חכם הרבה יותר לקחת את ה2000 שקל האלה שעולה הסרת ההגבלה, להשקיע אותם ברשיון ורק אז לקנות את הכלי. אם כבר חורגים מהתקציב אז לפחות לנסות ולמזער את הנזק.
לגבי השמירה על הערך, כל ניחוש יהיה ניחוש. זה כלי חדש.
הוא דיבר על הCB650R הנייקדי שעולה 59,900.
המלצה שלי , אם אתה יורד מה CB650R [למרות שאין שום סיבה]
תפזול לכיוון ימאהה או קוואסקי .
אפריליה שיבר זה אופנוע מיותר שאתה יכול לרכוש בשליש מחיר ביד 2 .
ואם לא מצאת כאלה ביד 2 זה בגלל שהסיכוי למצוא שם כזה ..
זהה לסיכוי של האנשים שנגשים לרכוש אחד .
אל תבלבל אותם עם עובדות .
עדיין מחפשים לגלות באיזה קטגוריה זה..
MB Vito 3.2L V6
Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
אין לי אופנוע גוועלאד
תודה, תראה לגבי הרישיון אני מעדיף כרגע לרכוב עליו מוגבל לפחות בשנה הקרובה על מנת לצבור מספיק ניסיון ושארגיש מספיק בטוח להוריד לו את ההגבלה.
רוב הניסיון שלי הוא על קטנועי 125 סמק ואופנועי 250-300 סמק.
ובנוסף עבדתי כשליח סביב השנתיים מה שנתן לי המון יכולת "לצפות" מה יעשו הפחיות..
כמובן שזה לא הרבה ואני מתכנן בעתיד לעשות קורסי רכיבה שונים על מנת להמשיך לצבור ידע.
לגבי המימון, סך הכל אני שם במזומן 30-35K והשאר בפריסה.
ככה שההחזר לא גדול מידי ולא להרבה שנים, אוכל לעמוד בכך בנוסף לעלויות הביטוח והתחזוקה.
תודה על תגובתך.
אני לא בטוח שהחשש שלך במקום אבל סבבה, זו בהחלט תלוי בך ובאיך שאתה מרגיש.
עשיתי שלושה קורסים (גם באופנוען מאומן וגם בפרוריידינג) והם לגמרי שווים את הכסף, גם בלימוד של טכניקה וגם בזה שבעלי מקצוע מסתכלים עליך ועל האופנוע שלך ונותנים פידבקים רלוונטיים. בהקשר הזה, היבואנים מארגנים אחת לכמה חודשים קורסים מסובסדים ככה ששווה לבדוק אותם/להצטרף לרשימות התפוצה.
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
אני לא סימנתי מטרה .
הבנאדם לבד התעניין באופנוע מסוים ובמחירים אחזקה / הסרת הגבלה.
הבאתי לו את דעתי .
לסמן מטרה זה להציע לבנאדם הסוואקנה או שיבר או סוזקי כי אתה מוכר כאלה .
למרות שזה לא מדבר אל הבחור , למרות שזה ברור שלא מתאים לו .
למרות שהוא יספוג הפסדים כספים עצומים .
זה מסריח , זה פתאטי .
בנאדם מחפש נייקיד שהוא יכול לצמוח איתו .
כיום יש לו אופציה מוגבלת
Z650/Z900 - שאין להם מערכות ועם עלויות אחזקה גבוהות ומכלולים פשוטים [אבל הם זולים].
MT07 - שיכול להיות שלא מומלץ לו כי אין לו נסיון גדול [אין דרך להסיר הגבלה חוקית בדגם זה]
CB650R - שהוא יקר , אבל עם מנוע סלחני , מערכות שיצילו לו את החיים ואופציה להסיר הגבלה אחרי שנה בעלות זנות.
אה וסליחה .
איזה הסקוורנה מסריחה או שיבר 900 שאפשר לרכוש ביד 2 בשלישי מחיר.
זה התקציב של הבנאדם , זה הנסיון שלו.
אני ממליץ לו לרכוש אופנוע שקודם כל הוא ישמור על עצמו עליו כי זה הכי חשוב .
אחר כך שיכאב לו בכיס הכי פחות.
בניגוד לגולשים מסוימים אני לא נעול על חברות או דגמי רק בגלל שאני היבואן
MB Vito 3.2L V6
Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
אין לי אופנוע גוועלאד