עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 59

אשכול: חוות דעת CB650R החדש

צפייה משולבת

  1. #1
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    איך אומרים בארץ נהדרת? "בוא.."
    קודם תחליט לאיזו קטגוריה הוא שייך, אח"כ נראה שבאותה קטגוריה יש אופנועים עם מכלולים טובים עוד יותר ובאופן משמעותי.
    אני מביא אותו כרגע כ-A1 אז מבחינתי הוא נכנס לקטגוריית הנייקדים של A1.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    אני מביא אותו כרגע כ-A1 אז מבחינתי הוא נכנס לקטגוריית הנייקדים של A1.
    לפיכך, אם על מוגבל A1 אפשריים בלבד אנחנו מדברים, הרי שמבחינת המכלולים והמפרט הטכני הוא עומד מול האפריליה דורוסודורו 900 והשיבר 900.
    עולים עליו מבחינת המפרט והמכלולים:
    ה-KTM DUKE 690, ההוסקוורנה 701 ויטפילן, הוסקוורנה 701 סווארטפילן, דוקאטי מונסטר 821, ב.מ.וו F800R וה-790 של KTM
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי John צפיה בהודעה
    מה שאתה מפספס זה מה שמתחולל בפורום הזה.... פימפום מידע שיקרי לגבי יצרניות מסוימות לטובת יצרניות אחרות .
    או במילה אחרת יבואנים שמטיילים פה בפורום ומפיצים מידע שיקרי ועצות אחיתופל.

    ה CB650 הוא נייקיד רטורו יש לו יותר מערכות מלשאר המתחרים.
    יש אנשים מסוימים שטוענים שלאופנוע הזה או לאחרים אין קטגוריה , ולבתי שימוש שלהם יש קטגוריה .
    זה הבל הבלים .

    CB650R:
    אופנוע נייקיד רטרו
    מנוע 4 צילנדר .
    כ"ס סוס במקור על 120 כ"ס [הוגבל ל 95 כ"ס מבחינת תקנות אירופה למען שיוכל להיות מוגבל ל 47 כ"ס ]
    מרווח טיפולים של 12 קילומטר .
    צריכת דלק נמוכה .
    אמינות גבוהה מאוד.

    ההגבלה היא לא פיזית אלא מפה שצורבה במחשב .
    2 המפות צרובות מראש בדגם .
    או סוף סוף תגובה לעניין באשכול שפתחתי.
    תשמע לגבי צריכת הדלק אני חייב לתקן אותך, בכל זאת מנוע 4 צילינדר שחובב סלד גבוה הוא לא כל כך חסכוני
    הונדה טוענים 20 קמ לליטר, בנסיעות יותר אגרסיביות הצריכה תרד גם ל16-17 לליטר.
    אבל באמת שהאופנוע מושלם בשבילי, הוא כל מה שחיפשתי וחלמתי עליו באופנוע.
    רק הבעיה הוא שהוא מפוצץ לי את התקציב ואצטרך לפרוס לתשלומים.
    לפי דעתך שווה את זה?
    כשארצה למכור אותו בעוד שנתיים-שלוש, הוא יאבד המון מערכו או שנחשב יחסית שומר על הערך?

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    לפיכך, אם על מוגבל A1 אפשריים בלבד אנחנו מדברים, הרי שמבחינת המכלולים והמפרט הטכני הוא עומד מול האפריליה דורוסודורו 900 והשיבר 900.
    עולים עליו מבחינת המפרט והמכלולים:
    ה-KTM DUKE 690, ההוסקוורנה 701 ויטפילן, הוסקוורנה 701 סווארטפילן, דוקאטי מונסטר 821, ב.מ.וו F800R וה-790 של KTM
    כן אבל לא בתקציב..
    60K זה כבר חריגה גדולה מהתקציב ההתחלתי שחשבתי עליו.
    נתת לי פה כלים שחורגים הרבה מהחריגה.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    כן אבל לא בתקציב..
    60K זה כבר חריגה גדולה מהתקציב ההתחלתי שחשבתי עליו.
    נתת לי פה כלים שחורגים הרבה מהחריגה.
    המחיר של ה-CBR650R הוא 67,000 שקלים. הק.ט.מ, ההוסקוורנות והאפריליות עומדים בתוך התקציב שלך.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tamir159 צפיה בהודעה
    אם כך טוב שאני מפספס ..
    לפחות אסכם את ההתרשמות שלי. ערכתי נסיעת מבחן על ה cb. ראשית שאפו לצוות ביג בויז, מאיר ושות. אחלה שירות, אדיב ומקצועי. אם ארכוש הונדה זה שם בלי ספק.
    לגבי האופנוע.. אחלה ומעלה. לא הרגשתי עודף כוח, לא כבד, זריז. משרה הרבה בטחון גם לנסיעות בתוך העיר. ביחד עם כל האלקטרוניקה, בהחלט בחירה מעולה.
    ועדיין, יש לי איזה נטיית רגש לשני הכלים האחרים שהזכרתי. הרי הסכמנו שהרבה מההחלטות ה״ראציונאליות״ שלנו אנחנו מונעים רגש.
    לפותח השרשור.. אני מתחיל בעצמי כאן ויחד עם זאת מרגיש שיכול להגיד שתבחר מצויין אם תלך על ההונדה. בהצלחה,
    תודה על התגובה, באיזה סניף בוצעה הנסיעת מבחן?

  7. #7
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2019
    הודעות
    48
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תודה על התגובה, באיזה סניף בוצעה הנסיעת מבחן?
    סניף הרצל בתא. וכמו שאמרתי, אני חדש כאן. לא ידעתי שיש סניפים נוספים

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    להונדה יש נטיה לפתח כלים בקטגוריות ביניים וזה גם המקרה כאן. התמורה למחיר של הCB650R היא גבוהה ויש לו את ה"אלמנט" (שהיה חסר בF שהוא מחליף).
    לגבי החוכמה שבלקנות כלי כזה ע"ב מימון - אני קצת קרוע. מצד אחד אני חושב שזה לא נכון לקנות דברים על חשבון כסף שאין אבל מהצד השני הנוכחות של בקרת משיכה יכולה להצדיק את התוספת... זו החלטה אינדיבידואלית של פות"ש. אני רק חוזר על זה שאם פות"ש מתכוון בזמן הקרוב לשדרג את הרשיון ולפתוח את ההגבלה אז יהיה חכם הרבה יותר לקחת את ה2000 שקל האלה שעולה הסרת ההגבלה, להשקיע אותם ברשיון ורק אז לקנות את הכלי. אם כבר חורגים מהתקציב אז לפחות לנסות ולמזער את הנזק.
    לגבי השמירה על הערך, כל ניחוש יהיה ניחוש. זה כלי חדש.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    הוא דיבר על הCB650R הנייקדי שעולה 59,900.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    100
    המלצה שלי , אם אתה יורד מה CB650R [למרות שאין שום סיבה]
    תפזול לכיוון ימאהה או קוואסקי .

    אפריליה שיבר זה אופנוע מיותר שאתה יכול לרכוש בשליש מחיר ביד 2 .
    ואם לא מצאת כאלה ביד 2 זה בגלל שהסיכוי למצוא שם כזה ..
    זהה לסיכוי של האנשים שנגשים לרכוש אחד .


    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    הוא דיבר על הCB650R הנייקדי שעולה 59,900.
    אל תבלבל אותם עם עובדות .
    עדיין מחפשים לגלות באיזה קטגוריה זה..
    MB Vito 3.2L V6
    Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
    אין לי אופנוע גוועלאד

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    להונדה יש נטיה לפתח כלים בקטגוריות ביניים וזה גם המקרה כאן. התמורה למחיר של הCB650R היא גבוהה ויש לו את ה"אלמנט" (שהיה חסר בF שהוא מחליף).
    לגבי החוכמה שבלקנות כלי כזה ע"ב מימון - אני קצת קרוע. מצד אחד אני חושב שזה לא נכון לקנות דברים על חשבון כסף שאין אבל מהצד השני הנוכחות של בקרת משיכה יכולה להצדיק את התוספת... זו החלטה אינדיבידואלית של פות"ש. אני רק חוזר על זה שאם פות"ש מתכוון בזמן הקרוב לשדרג את הרשיון ולפתוח את ההגבלה אז יהיה חכם הרבה יותר לקחת את ה2000 שקל האלה שעולה הסרת ההגבלה, להשקיע אותם ברשיון ורק אז לקנות את הכלי. אם כבר חורגים מהתקציב אז לפחות לנסות ולמזער את הנזק.
    לגבי השמירה על הערך, כל ניחוש יהיה ניחוש. זה כלי חדש.
    תודה, תראה לגבי הרישיון אני מעדיף כרגע לרכוב עליו מוגבל לפחות בשנה הקרובה על מנת לצבור מספיק ניסיון ושארגיש מספיק בטוח להוריד לו את ההגבלה.
    רוב הניסיון שלי הוא על קטנועי 125 סמק ואופנועי 250-300 סמק.
    ובנוסף עבדתי כשליח סביב השנתיים מה שנתן לי המון יכולת "לצפות" מה יעשו הפחיות..
    כמובן שזה לא הרבה ואני מתכנן בעתיד לעשות קורסי רכיבה שונים על מנת להמשיך לצבור ידע.
    לגבי המימון, סך הכל אני שם במזומן 30-35K והשאר בפריסה.
    ככה שההחזר לא גדול מידי ולא להרבה שנים, אוכל לעמוד בכך בנוסף לעלויות הביטוח והתחזוקה.
    תודה על תגובתך.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תודה, תראה לגבי הרישיון אני מעדיף כרגע לרכוב עליו מוגבל לפחות בשנה הקרובה על מנת לצבור מספיק ניסיון ושארגיש מספיק בטוח להוריד לו את ההגבלה.
    רוב הניסיון שלי הוא על קטנועי 125 סמק ואופנועי 250-300 סמק.
    ובנוסף עבדתי כשליח סביב השנתיים מה שנתן לי המון יכולת "לצפות" מה יעשו הפחיות..
    כמובן שזה לא הרבה ואני מתכנן בעתיד לעשות קורסי רכיבה שונים על מנת להמשיך לצבור ידע.
    לגבי המימון, סך הכל אני שם במזומן 30-35K והשאר בפריסה.
    ככה שההחזר לא גדול מידי ולא להרבה שנים, אוכל לעמוד בכך בנוסף לעלויות הביטוח והתחזוקה.
    תודה על תגובתך.
    אני לא בטוח שהחשש שלך במקום אבל סבבה, זו בהחלט תלוי בך ובאיך שאתה מרגיש.
    עשיתי שלושה קורסים (גם באופנוען מאומן וגם בפרוריידינג) והם לגמרי שווים את הכסף, גם בלימוד של טכניקה וגם בזה שבעלי מקצוע מסתכלים עליך ועל האופנוע שלך ונותנים פידבקים רלוונטיים. בהקשר הזה, היבואנים מארגנים אחת לכמה חודשים קורסים מסובסדים ככה ששווה לבדוק אותם/להצטרף לרשימות התפוצה.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי John צפיה בהודעה
    המלצה שלי , אם אתה יורד מה CB650R [למרות שאין שום סיבה]
    תפזול לכיוון ימאהה או קוואסקי .

    אפריליה שיבר זה אופנוע מיותר שאתה יכול לרכוש בשליש מחיר ביד 2 .
    ואם לא מצאת כאלה ביד 2 זה בגלל שהסיכוי למצוא שם כזה ..
    זהה לסיכוי של האנשים שנגשים לרכוש אחד .



    אל תבלבל אותם עם עובדות .
    עדיין מחפשים לגלות באיזה קטגוריה זה..
    אופנוע שאין לו שוק (נניח) הוא אופנוע מיותר?
    אתה מסמן מטרה ומקבל tunnel vision ועם זה אתה רץ כמעט בכל שירשור.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אתה מסמן מטרה ומקבל tunnel vision ועם זה אתה רץ כמעט בכל שירשור.
    והקטע הוא, שהוא משוכנע שהוא "עוזר" לגולשים אחרים עם הגישה הזו.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    100
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אתה מסמן מטרה ומקבל tunnel vision ועם זה אתה רץ כמעט בכל שירשור.
    אני לא סימנתי מטרה .
    הבנאדם לבד התעניין באופנוע מסוים ובמחירים אחזקה / הסרת הגבלה.
    הבאתי לו את דעתי .

    לסמן מטרה זה להציע לבנאדם הסוואקנה או שיבר או סוזקי כי אתה מוכר כאלה .
    למרות שזה לא מדבר אל הבחור , למרות שזה ברור שלא מתאים לו .
    למרות שהוא יספוג הפסדים כספים עצומים .

    זה מסריח , זה פתאטי .

    בנאדם מחפש נייקיד שהוא יכול לצמוח איתו .
    כיום יש לו אופציה מוגבלת
    Z650/Z900 - שאין להם מערכות ועם עלויות אחזקה גבוהות ומכלולים פשוטים [אבל הם זולים].
    MT07 - שיכול להיות שלא מומלץ לו כי אין לו נסיון גדול [אין דרך להסיר הגבלה חוקית בדגם זה]
    CB650R - שהוא יקר , אבל עם מנוע סלחני , מערכות שיצילו לו את החיים ואופציה להסיר הגבלה אחרי שנה בעלות זנות.

    אה וסליחה .
    איזה הסקוורנה מסריחה או שיבר 900 שאפשר לרכוש ביד 2 בשלישי מחיר.

    זה התקציב של הבנאדם , זה הנסיון שלו.
    אני ממליץ לו לרכוש אופנוע שקודם כל הוא ישמור על עצמו עליו כי זה הכי חשוב .
    אחר כך שיכאב לו בכיס הכי פחות.

    בניגוד לגולשים מסוימים אני לא נעול על חברות או דגמי רק בגלל שאני היבואן
    MB Vito 3.2L V6
    Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
    אין לי אופנוע גוועלאד

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: הונדה CB650R בהשקה עולמית
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-02-2019, 10:26
  2. תמונות של הR6 החדש
    על ידי Lestoren בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 19-04-2017, 21:45
  3. ה-yamaha R6 החדש
    על ידי מצמץ בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 17-10-2016, 22:57
  4. הרכש החדש שלי - קסדה
    על ידי ktm690smc בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 30-11-2015, 20:57
  5. Ninja 300 או r3 החדש
    על ידי Gabikanner בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 13-07-2015, 00:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO