ציטוט נכתב במקור על ידי John צפיה בהודעה
מה שאתה מפספס זה מה שמתחולל בפורום הזה.... פימפום מידע שיקרי לגבי יצרניות מסוימות לטובת יצרניות אחרות .
או במילה אחרת יבואנים שמטיילים פה בפורום ומפיצים מידע שיקרי ועצות אחיתופל.

ה CB650 הוא נייקיד רטורו יש לו יותר מערכות מלשאר המתחרים.
יש אנשים מסוימים שטוענים שלאופנוע הזה או לאחרים אין קטגוריה , ולבתי שימוש שלהם יש קטגוריה .
זה הבל הבלים .

CB650R:
אופנוע נייקיד רטרו
מנוע 4 צילנדר .
כ"ס סוס במקור על 120 כ"ס [הוגבל ל 95 כ"ס מבחינת תקנות אירופה למען שיוכל להיות מוגבל ל 47 כ"ס ]
מרווח טיפולים של 12 קילומטר .
צריכת דלק נמוכה .
אמינות גבוהה מאוד.

ההגבלה היא לא פיזית אלא מפה שצורבה במחשב .
2 המפות צרובות מראש בדגם .
או סוף סוף תגובה לעניין באשכול שפתחתי.
תשמע לגבי צריכת הדלק אני חייב לתקן אותך, בכל זאת מנוע 4 צילינדר שחובב סלד גבוה הוא לא כל כך חסכוני
הונדה טוענים 20 קמ לליטר, בנסיעות יותר אגרסיביות הצריכה תרד גם ל16-17 לליטר.
אבל באמת שהאופנוע מושלם בשבילי, הוא כל מה שחיפשתי וחלמתי עליו באופנוע.
רק הבעיה הוא שהוא מפוצץ לי את התקציב ואצטרך לפרוס לתשלומים.
לפי דעתך שווה את זה?
כשארצה למכור אותו בעוד שנתיים-שלוש, הוא יאבד המון מערכו או שנחשב יחסית שומר על הערך?