תריץ חיפוש. יש פה מישהו שרכש כזה לאחרונה וכנראה יכול לתת לך קצת יותר פרטים.
לגבי המחיר ובהמשך למה שאתה אומר, המכלולים של הCB הרבה יותר טובים והוא מגיע עם בקרת משיכה.
לגבי הסרת המגבלה, שאלת במקרה מה העלות שהם לוקחים על זה?
אתמול נורא התעניינתי בכלי הנ"ל, נראה פשוט מדהים חיצונית ועם מכלולים מעולים והרבה כתבות חיוביות עליו.
הונדה הבטיחו לי הסרת מגבלה חוקית לגמרי כשאגדיל את הרישיון מה שהופך את זה לעסקה מאוד משתלמת.
חיסרון רק המחיר הגבוה שלו, שאפשר להביא אמטי חדש ועוד לשים לו אגזוז פול סיסטם במחיר שלו.
בתכלס גם לא צריך לשים לו אגזוז (לסיבי) יש לו רעש מדהים מה-4 צילינדר והאגזוז החדש.
מה אומרים עדיף?
מצד אחד כלי מטורף חזק מאוד, מבית הונדה, מכלולים אולי הכי טובים בקטגוריה, נראה מדהים.
מצד שני האמטי, בין האופנועים הטובים גם בקטגוריה, במחיר יותר זול.
תריץ חיפוש. יש פה מישהו שרכש כזה לאחרונה וכנראה יכול לתת לך קצת יותר פרטים.
לגבי המחיר ובהמשך למה שאתה אומר, המכלולים של הCB הרבה יותר טובים והוא מגיע עם בקרת משיכה.
לגבי הסרת המגבלה, שאלת במקרה מה העלות שהם לוקחים על זה?
אופי קצת שונה לשני האופנועים.. (עד כמה שקראתי על ה-650)
תן רקע - מה אופי הרכיבה שלך, מה השימוש שהכלי צפוי לעבור..
x-max 250 2013 -> nc700x 2012
אל תתן לעולם לשנות את החיוך שלך, תגרום לחיוך שלך לשנות את העולם !
אם אתה הולך על חדש, מבחינתי בקרת ההחלקה שווה את כל ההפרש במחיר.
ה-CB הוא בקטגורית ביניים בין ה- z650, sv650 וה-MT לבין הנייקדים היותר גדולים כמו ה- gsxs750, mt09 ו-z900
אם אתה מרוצה מהמחיר והכח שלו אז לך על זה, אבל שים לב שניתן למצוא את ה-gsxs עם 0 ק״מ במחיר נמוך מההונדה וגם אבניר מציעים הסרה של המגבלה.
אני לא חושב שאפשר להגביל את הג'יקסס750. המנוע שלו חזק מדי.
אני התעניינתי בגרסת ה CBR650R [עם הפריינג], אני חם על האופנוע ממש .
אני מתעיין בטרייסר 700 או ב CBR650R , אלא 2 סגנונות שונים .
האחד נוח לי כי החזה שלי ארוך ולא כואב לי איתו הגב בנוסף אני יודע שאני מתון איתו .
השני זה אהבת חיי.
אתה משווה לי את ההונדה לMT07?
למה שלא תשווה את ההונדה ל Z650? [מודל שבכלל אין בו מערכת אחת .. וכל המכלולים פשוטים].
את ההונדה ניתן להסיר או להגביל באופן חוקי הלוך ושוב דרך היבואן.
זאת אומרת קל למכור .
** ב MT07 לא ניתן להסיר הגבלה באופן חוקי , היבואן מסיר אחריות במידה ו"נתפסת" **
בהונדה טיפול כל 12 אלף קילומטר בכיף .. כל 6 אלף אולי מומלץ בגרסת הפריינג למי שאוהב להתגרזן.
להונדה יש לך מערכות רבות שב MT07 או Z650 לא שמעו עליהם בכלל...
בנוסף ברכיבה על ה CBR650R , הגעתי ל 120~ קמ"ש בפתיחה על הילוך ראשון.
שזה מאוד מכובד לאופנוע שמתיימר להיות אופנוע ספורט .. [מהירות סופיות עומדת על 245-255 תלוי ברוכב ].
בסביבות ה 1200 שקל ..
1000 שקל להוצאות רישוי מחדשות + מע"מ
ו 200 שקל בערך לעבודה.
זה התנאי שלהם , ניתן להגביל ולהסיר את האופנוע כפי רצונך חוקית דרכם .
בתנאי שיעודכן ברישיון רכב חדש , שהונפק מחדש [גניזת הישן]
MB Vito 3.2L V6
Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
אין לי אופנוע גוועלאד
גם הונדה התחילו עם הסרת המגבלה באופן חוקי?
אם נכון, כנראה שמשהו מתחיל לזוז אצל היבואנים.
אגב, שאלת לגבי עלות הסרת ההגבלה? בעופר אבניר יש עלות (לא יודע כמה).
רכשתי את הcb החדש. כלי מדהים ואין לדעתי כלל נק' להשוואה בינו לבין הmt. נוחות, אביזרי בטיחות ומנוע שנושם עד סל"ד בשמיים. שלא נדבר על 25 20 כוחות סוס נוספים
זה כלי שאפשר לנסוע איתו רגוע ככלי יום יומי. מתנהג מאוד צפוי כמו שהונדה יודעים
עד 8000 זה כלי מצויין. מעל מקבלים בעיטה יפה בישבן והוא פשוט רוצה לעוף
גילוי נאות: רוכב מרוצה ולא יותר
בועז
ועוד משהוא קטן
הוא הרבה יותר יפה
בועז
Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
MB Vito 3.2L V6
Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
אין לי אופנוע גוועלאד