אני התעניינתי בגרסת ה CBR650R [עם הפריינג], אני חם על האופנוע ממש .
אני מתעיין בטרייסר 700 או ב CBR650R , אלא 2 סגנונות שונים .
האחד נוח לי כי החזה שלי ארוך ולא כואב לי איתו הגב בנוסף אני יודע שאני מתון איתו .
השני זה אהבת חיי.

אתה משווה לי את ההונדה לMT07?
למה שלא תשווה את ההונדה ל Z650? [מודל שבכלל אין בו מערכת אחת .. וכל המכלולים פשוטים].

את ההונדה ניתן להסיר או להגביל באופן חוקי הלוך ושוב דרך היבואן.
זאת אומרת קל למכור .
** ב MT07 לא ניתן להסיר הגבלה באופן חוקי , היבואן מסיר אחריות במידה ו"נתפסת" **

בהונדה טיפול כל 12 אלף קילומטר בכיף .. כל 6 אלף אולי מומלץ בגרסת הפריינג למי שאוהב להתגרזן.
להונדה יש לך מערכות רבות שב MT07 או Z650 לא שמעו עליהם בכלל...

בנוסף ברכיבה על ה CBR650R , הגעתי ל 120~ קמ"ש בפתיחה על הילוך ראשון.
שזה מאוד מכובד לאופנוע שמתיימר להיות אופנוע ספורט .. [מהירות סופיות עומדת על 245-255 תלוי ברוכב ].


ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
לגבי הסרת המגבלה, שאלת במקרה מה העלות שהם לוקחים על זה?
בסביבות ה 1200 שקל ..
1000 שקל להוצאות רישוי מחדשות + מע"מ
ו 200 שקל בערך לעבודה.

זה התנאי שלהם , ניתן להגביל ולהסיר את האופנוע כפי רצונך חוקית דרכם .
בתנאי שיעודכן ברישיון רכב חדש , שהונפק מחדש [גניזת הישן]