עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 59

אשכול: חוות דעת CB650R החדש

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי dice צפיה בהודעה
    ועוד משהוא קטן

    הוא הרבה יותר יפה

    בועז

    Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
    וואלה יפיוף אחי אבל הארגז לא הורס טיפה מהיופי שלו?
    וגם המשקף היה הכרחי?
    הבנתי שהוא בנוי בצורה מאוד אווירודינמית והישיבה עליו כפופה יחסית לנייקד ככה שהרוח לא כל כך מפריעה
    שבנייקדים אחרים סביב ה130 כבר הצוואר מתחיל להיתלש

  2. #17
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי dudybou צפיה בהודעה
    אופי קצת שונה לשני האופנועים.. (עד כמה שקראתי על ה-650)

    תן רקע - מה אופי הרכיבה שלך, מה השימוש שהכלי צפוי לעבור..
    רוב השבוע הכלי ישמש ליום יום, נסיעות בעיר, פה ושם נסיעות בינעירוניות
    בסופשים מתכנן טיולים ארוכים, מחפש כלי פאן ומהנה
    שיחזיק יופי גם בנסיעות לאילת פה ושם ולא ישבור לי את הגוף

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2018
    הודעות
    63
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    וואלה יפיוף אחי אבל הארגז לא הורס טיפה מהיופי שלו?
    וגם המשקף היה הכרחי?
    הבנתי שהוא בנוי בצורה מאוד אווירודינמית והישיבה עליו כפופה יחסית לנייקד ככה שהרוח לא כל כך מפריעה
    שבנייקדים אחרים סביב ה130 כבר הצוואר מתחיל להיתלש
    זה הרכב שלי ליום יום. לכן אני חייס ארגז
    אם אני מטייל זה נשלף בשניה
    ולגבי המשקף, אווירודינמי או לא, מעל 130/40 זה לא נעים ואפילו מלחמה ככל שעולים במהירות
    וכאחד שבא מאדוונצ'ר הרוח הפריעה לי

    בועז

    Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2018
    הודעות
    63
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    אפשר הסבר על בקרת החלקה ואיך משתמשים בה?
    ראיתי שיש באופנוע מתג במיוחד בשביל זה בכידון
    בקרת החלקה עובדת על החיישני abs
    כאשר המערכת מזהה הפרש מהירויות בין הגלגלים היא מפחיתה מהכח מנוע (בדיוק כמו ברכב)
    בתור רוכב לא ספורטיבי המערכת הזו לדעתי מצילה חיים
    אם בסיבוב הגלגל האחורי יחליק מאיזושהי סיבה
    המערכת תשמור שלא תאבד את הגלגל האחורי.
    גם בפתיחת מצערת מלאה האופנוע לא יעלה לווילי מפתיע
    לי המערכת לא מציקה כי היא מכויילת להתערב רק במקרי קיצון
    פעם אחת בפתיחה ברמזור זה הציל אותי מהחלקה בטוחה על מעבר חציה רטוב (כניראה איזה אוטובוס עם מזגן)
    ע"י לחיצה של 3 שניות על המתג בכידון ניתן לבטל אותה
    אישית לא מצאתי צורך לנתק אותה

    בועז

    Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    אפשר הסבר על בקרת החלקה ואיך משתמשים בה?
    ראיתי שיש באופנוע מתג במיוחד בשביל זה בכידון
    https://www.youtube.com/watch?v=xu2zW6PJQ_o
    זה הסבר של KTM אבל זה ההסבר הכי נקי שמצאתי.

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי dice צפיה בהודעה
    ועוד משהוא קטן

    הוא הרבה יותר יפה

    בועז

    Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
    אם אפשר - שאלה. איפה קניתה מגן רוח?

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2018
    הודעות
    63
    Ebay

    Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    אחלה! זה סכום הגיוני וסביר.
    היו פה שמועות שאבניר רוצים על זה משהו כמו 7000 שקל...
    המחיר נע בין 1410 שקלים בעבור אופנועי אפריליה, הוסקוורנה ומוטו גוצי ומגיע עד ל-7510 שקלים ל-2 דגמים של סוזוקי בהם יש להחליף מחשב כדי להסיר הגבלה (יבואן לא "צורב" מחשבים מחדש)
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של כRובי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    על הגז
    הודעות
    851
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    מצד אחד כלי מטורף חזק מאוד, מבית הונדה, מכלולים אולי הכי טובים בקטגוריה, נראה מדהים.
    איך אומרים בארץ נהדרת? "בוא.."
    קודם תחליט לאיזו קטגוריה הוא שייך, אח"כ נראה שבאותה קטגוריה יש אופנועים עם מכלולים טובים עוד יותר ובאופן משמעותי.
    בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
    אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).

    הכרובלוג
    יום מסלול - המדריך המלא

  10. #25
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    131
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    איך אומרים בארץ נהדרת? "בוא.."
    קודם תחליט לאיזו קטגוריה הוא שייך, אח"כ נראה שבאותה קטגוריה יש אופנועים עם מכלולים טובים עוד יותר ובאופן משמעותי.
    אני מביא אותו כרגע כ-A1 אז מבחינתי הוא נכנס לקטגוריית הנייקדים של A1.

  11. #26
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2019
    הודעות
    48
    ציטוט נכתב במקור על ידי כRובי צפיה בהודעה
    איך אומרים בארץ נהדרת? "בוא.."
    קודם תחליט לאיזו קטגוריה הוא שייך, אח"כ נראה שבאותה קטגוריה יש אופנועים עם מכלולים טובים עוד יותר ובאופן משמעותי.
    בוא.. נניח שהוא בקטגוריה של נייקד לא מוגבלים. מי עדיף עליו?
    אני סימנתי את ה XSR900 (שיותר חזק) ואת הבמוו F800R (שניהם יותר גדולים וחזקים)..

  12. #27
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2018
    הודעות
    63
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tamir159 צפיה בהודעה
    בוא.. נניח שהוא בקטגוריה של נייקד לא מוגבלים. מי עדיף עליו?
    אני סימנתי את ה XSR900 (שיותר חזק) ואת הבמוו F800R (שניהם יותר גדולים וחזקים)..
    במחיר הם ממש לא באותה קטגוריה עם הCB

  13. #28
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2019
    הודעות
    48
    ציטוט נכתב במקור על ידי dice צפיה בהודעה
    במחיר הם ממש לא באותה קטגוריה עם הCB
    אתה צודק. הימאהה יקר ב 17 אלף. הבמוו לעומתו ב 10 בלבד. זאת בדיוק הדילמה לדעתי, כי ה cb בהחלט כלי נראה מוצלח ביותר. יחד עם זאת, תוספת לא בשמיים מקבלים את הבמוו ועוד קצת הימאהה (שאגב, להבנתי בתמורה למחיר הוא מוצלח עוד יותר). כלומר, ה cb, על אף היותו מוצלח, מרגיש יקר קצת. או מה אני מפספס?

  14. #29
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי dice צפיה בהודעה
    במחיר הם ממש לא באותה קטגוריה עם הCB
    בשום דבר הם לא באותה קטגוריה.

  15. #30
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    100
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tamir159 צפיה בהודעה
    או מה אני מפספס?
    מה שאתה מפספס זה מה שמתחולל בפורום הזה.... פימפום מידע שיקרי לגבי יצרניות מסוימות לטובת יצרניות אחרות .
    או במילה אחרת יבואנים שמטיילים פה בפורום ומפיצים מידע שיקרי ועצות אחיתופל.

    ה CB650 הוא נייקיד רטורו יש לו יותר מערכות מלשאר המתחרים.
    יש אנשים מסוימים שטוענים שלאופנוע הזה או לאחרים אין קטגוריה , ולבתי שימוש שלהם יש קטגוריה .
    זה הבל הבלים .

    CB650R:
    אופנוע נייקיד רטרו
    מנוע 4 צילנדר .
    כ"ס סוס במקור על 120 כ"ס [הוגבל ל 95 כ"ס מבחינת תקנות אירופה למען שיוכל להיות מוגבל ל 47 כ"ס ]
    מרווח טיפולים של 12 קילומטר .
    צריכת דלק נמוכה .
    אמינות גבוהה מאוד.

    ההגבלה היא לא פיזית אלא מפה שצורבה במחשב .
    2 המפות צרובות מראש בדגם .
    MB Vito 3.2L V6
    Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
    אין לי אופנוע גוועלאד

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: הונדה CB650R בהשקה עולמית
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-02-2019, 10:26
  2. תמונות של הR6 החדש
    על ידי Lestoren בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 19-04-2017, 21:45
  3. ה-yamaha R6 החדש
    על ידי מצמץ בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 17-10-2016, 22:57
  4. הרכש החדש שלי - קסדה
    על ידי ktm690smc בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 30-11-2015, 20:57
  5. Ninja 300 או r3 החדש
    על ידי Gabikanner בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 13-07-2015, 00:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO