בקרת החלקה עובדת על החיישני abs
כאשר המערכת מזהה הפרש מהירויות בין הגלגלים היא מפחיתה מהכח מנוע (בדיוק כמו ברכב)
בתור רוכב לא ספורטיבי המערכת הזו לדעתי מצילה חיים
אם בסיבוב הגלגל האחורי יחליק מאיזושהי סיבה
המערכת תשמור שלא תאבד את הגלגל האחורי.
גם בפתיחת מצערת מלאה האופנוע לא יעלה לווילי מפתיע
לי המערכת לא מציקה כי היא מכויילת להתערב רק במקרי קיצון
פעם אחת בפתיחה ברמזור זה הציל אותי מהחלקה בטוחה על מעבר חציה רטוב (כניראה איזה אוטובוס עם מזגן)
ע"י לחיצה של 3 שניות על המתג בכידון ניתן לבטל אותה
אישית לא מצאתי צורך לנתק אותה
בועז
Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
https://www.youtube.com/watch?v=xu2zW6PJQ_o
זה הסבר של KTM אבל זה ההסבר הכי נקי שמצאתי.
Ebay
Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא
אתה צודק. הימאהה יקר ב 17 אלף. הבמוו לעומתו ב 10 בלבד. זאת בדיוק הדילמה לדעתי, כי ה cb בהחלט כלי נראה מוצלח ביותר. יחד עם זאת, תוספת לא בשמיים מקבלים את הבמוו ועוד קצת הימאהה (שאגב, להבנתי בתמורה למחיר הוא מוצלח עוד יותר). כלומר, ה cb, על אף היותו מוצלח, מרגיש יקר קצת. או מה אני מפספס?
מה שאתה מפספס זה מה שמתחולל בפורום הזה.... פימפום מידע שיקרי לגבי יצרניות מסוימות לטובת יצרניות אחרות .
או במילה אחרת יבואנים שמטיילים פה בפורום ומפיצים מידע שיקרי ועצות אחיתופל.
ה CB650 הוא נייקיד רטורו יש לו יותר מערכות מלשאר המתחרים.
יש אנשים מסוימים שטוענים שלאופנוע הזה או לאחרים אין קטגוריה , ולבתי שימוש שלהם יש קטגוריה .
זה הבל הבלים .
CB650R:
אופנוע נייקיד רטרו
מנוע 4 צילנדר .
כ"ס סוס במקור על 120 כ"ס [הוגבל ל 95 כ"ס מבחינת תקנות אירופה למען שיוכל להיות מוגבל ל 47 כ"ס ]
מרווח טיפולים של 12 קילומטר .
צריכת דלק נמוכה .
אמינות גבוהה מאוד.
ההגבלה היא לא פיזית אלא מפה שצורבה במחשב .
2 המפות צרובות מראש בדגם .
MB Vito 3.2L V6
Skoda Kodiaq TDI 2.0L 4x4
אין לי אופנוע גוועלאד