אהלן חברים

אני כרגע משדרג את הWr250r שלי לטובת אופנוע כביש.
הציעו לי הצעה ממש טובה לגבי הכלים הנ״ל (זה מה שבתקציב ואין אפשרות ליד שניה).

ברמת העיקרון אני רוכב סופר מתחיל,
הרבה בבין-עירוני (חולון-נתב״ג זה המסלול היומי, עם נלווים),
והרבה בעיר.
*חשוב - האופנוע ישמש כתחליף למכונית, ז״א לעבודה בנתב״ג, נסיעות לאימונים וכו׳ וכו׳, הוא הולך לעבוד הרבה.

רכבתי על שניהם,
ולהלן הממצאים:
דיוק 390 - ויברציות יותר מורגשות, מומנט יותר מורגש (אולי האופנוע עצמו במצב יותר טוב מהארסי),
רוח עדיין מציקה בכביש מהיר (אחת מהסיבות שאני מחליף את הימאה), פחות מרגש אותי במראה.

ארסי 390 - התנוחה מכניסה למוד קרבי, מרגיש יותר בטוח בפניות, קשה לי לסובב את הראש בשביל לעבור נתיבים, כתפיים וצוואר מאומצים, אופנוע יפהפה.
איתו לא הספקתי לרכב בכביש מהיר, אבל בעיר הוא היה לי אחלה, ברמת העיקרון הדיוק הרגיש לי יותר עירוני בגלל התנוחת רכיבה.

יש לציין שבשניהם הרגשתי די צפוף ברגליים, אבל לא משהו קריטי שממש הפריע לי, כי הכל בהשוואה לwr שלי.
מה הייתם בוחרים?