דניאל, אני יודע מי אתה, אפילו יצא לנו להפגש פנים מול פנים ולפני שארגנתי את נסיעת המבחן המדוברת פניתי אליך בפרטי, חזרת אלי רק אחרי כמה ימים ובינתיים כבר דיברתי עם הסוכן המקומי (בזמנו רשמתי לך במי מדובר). האופנוע היה אופנוע שהסוכן סיפק לי לצורך הנסיעה, אין לי מושג אם מדובר באופנוע הדגמות שלכם או לא וזה לחלוטין לא רלוונטי לעצם העניין.
לגבי שאר הדברים, אני חושב שהייתי מאוזן ואפילו זהיר במה שרשמתי (כשגם אין לנו מידע לגבי אותו אחד שהחזיק שניים שהיו תקינים - אולי הוא זקן גריאטרי? אולי הוא קולגה?). אתה יכול לירות בשליח אבל מוניטין האמינות של היצרן בכלל ושל הכלים האלה בפרט הוא לא טוב ולא רק בפולגז או בלבנט. כמעט כל ביקורת מהעולם שקראתי התייחסה לזה.
הריקול המדובר בהונדה כלל החלפה של קראנקשאפטים. זה כמובן מאוד לא בסדר ומחייב בניה מחדש של המנוע אבל זה לא החלפה של המנוע. הוא גם היה בסמוך להשקת המנוע, לפני כמעט שלוש שנים ובינתיים יש שקט. יש הבדל משמעותי בין יצרן שמגלה ליקויים ומטפל בהם באופן יזום לבין יצרן שמודע לבעיות אבל מתנהל בשיטת מצליח (דוגמת הסיפור של דרזדנר).


ציטוט ההודעה בתגובה