ציטוט נכתב במקור על ידי John צפיה בהודעה
כל מערכת הקירור של האופנועים שלהם זאת תקלה אחת גדולה


אממ לא.. החליפו בגלל דור חדש שהורכב על מס' דגמים .
כמו מנועי ה 500 וה 650 החדשים


זה פשוט שקר , ידידי .
הונדה כל 12 , במוו כל 10+ , דוקאטי 10/12/15.
ביפניות דורשים להחליף כל 6 בגלל חזירות של יבואנים בעיקר ...
בKTM אני מבטיח לך אתה כל 3 תיהיה במוסך



להשלים את החוסר זה דרך מכובסת להגיד להחליף את האופנוע כי השוק האירופאי בעט אותו .
על הדרך העפנו גם הסינגל כי הוא זבל .
KTM השיקו סדרה 790 שעל הנייר היא טובה במיוחד בגרסאת האדוונצ'אר החדש.
אני ממליץ עליו לאנשים בזהירות רבה .
כי בגרסאת אדוונצ'ר לא רק המנוע הוחלף.
את גרסת הDUKE זה שהם החליפו שם את המנוע לא הולך לפתור את כל השאר...



אני ממש לא צריך שמישהו ימחא לי פה כפיים או סליחה על הביטוי "ילקק לי את התחת" על זה שאני "מלכלך" על KTM לגבי אמינות.
FULLGAZ וישראל זה נמלה קטנה בפלנטה שלנו .
בנתיים בצד שלי יש את כל העולם

תתחבאו מאחורי "סבתא שלי סיפרה לי" .
זה ההסבר היחידי שיש לKTM לגבי הבזיון שמתחולל עם הדגמים שלהם ועם התדירות שאנשים נפתרים מהם.
גוגל / פייסבוק / יוטיוב / מגזנים והכי גרוע ... הלקוחות שלכם לשעבר ... אומרים לכם אחרת
אפשר הסבר מה הבעיה במערכת הקירור בקטמ?
אני לא אומר זאת בציניות, באמת רוצה לדעת ועל הדרך נמאס שאתה זורק חצי משפט בלי שום הסבר טכני.

לגבי ה690 במפתיע הSMC690 כיכב ברשימת 10 הנמכרים בגרמניה שזה אומר אלפי יחידות, אני כותב במפתיע כי זה אופנוע נישתי עם קהל יעד מצומצם ועדיין המכירות הפתיעו.
אז עשה טובה ותבדוק מספרים לפני שאתה קובע שהאירופאים בעטו בו החוצה.