מערכת הקירור ב KTM לא שורדת את המזג האוויר הישראלי .
1.המאוורר משתגע גם בחורף כשהמנוע קר .
2.המנוע פולט חום לא נורמאלי
3.המערכת קירור לא מצליחה לקרר את המנוע והחום מנוע עולה [הרבה מעבר לחום התקין].
4.המון נזילות , פיצוצים בצנרת/רדיאטור .
ברגע שרכשתי את האופנוע והרגשתי את החום הלא נורמאלי מהמנוע ואז נאמר לי מהיובאן שככה זה וזה תקין.
היתי צריך להיפטר מהאופנוע ישר..
איך שהגיע הקיץ שפכתי מנוע , אשכרה שפיכת מנוע .
כשהיה חורף הלכתי ליבואן הוא אמר לי שהכל תקין , ואז תהפוצץ הראדיאטור והחליפו לי .
אחר כך הצנרת הלכה וגם אותה החליפו.
הגיע הקיץ והלך המנוע
החליפו לי מנוע ב "הפודיום" ...
אחר כך רכבתי ככה עוד איזה 18 אלף קילומטר ואז הלך לי ה TFT , החיישן דלק
והבוכנה דפקה את הצינלדר במנוע החדש .
לא החלפתי מנוע יותר.. מכרתי אותו ככה.
מעולם לא הלך לי מנוע באופנוע .. גם לא ב 70 אלף קילומטר.
פעם אחת בחיים הלך לי ב KTM ..
היה לי DUKE 200 שסבלתי ממנו קשה ואמרו שהוא דגם בעייתי .. אז נפתרתי ממנו הכי מהר שיכולתי.
אחר כך שידרגתי ל DUKE 390 משומש , כי אמרו לי "אל תדאג הדגם הבעייתי זה ה 200 ולא ה 390" .
נחש לבד איך הוא היה.....
מכרתי אותו והבאתי DUKE 390 מודל חדש יותר .
דווקא במודל החדש יותר [2016] היו לי הכי הרבה בעיות.
לאחי היה DUKE 690 והוא כל פעם סבל מבעיות חום מנוע עד שגם לו התפוצץ הצנרת [8K קילומטר]
הוא כיום עם DUKE 250 כי לטענתו זה נוח לו בעיר.
אבל גם שם התחילו הבעיות שוב ...
שוב לא מראה כמה דלק יש במיכל , שוב מערכת קירור עובדת על פול כוח כשקפוא בחוץ ומחליטה לא לעבוד כשחמסין בחוץ.
התחילו לו בעיות עכשיו של הזעה על המנוע ..
אני כבר יודע לאן זה מוביל .. כשיוצא הג'יפה של המנוע זה כי הבוכנה הרחיבה את הצילנדר כמו שקרה לי.
סתם בילבלו לי את השכל על אטימה שמטימה [המנוע אטום יפה].
לגבי ה SMC690 ,
אתה צודק.
הוא נמכר יחסית הרבה אבל זאת בעיקר בגלל שלא היה כנגדו מתחרה .
ולמען האמת הוא נמכר רק באזורים "הארים" בכמויות יפות [אוסטריה - גרמניה ].
רשימת הנמכרים של גרמניה זה לא רשימת השוק האירופאי , שים לב שההגדרה של "השוק האירופאי" ממזמן לא מדברת רק על "יבשת אירופה".
ומזכרוני הוא כיכב בעשרת הנמכרים לפי קטגוריות ולא לפי מס' מכירות .