תוצאות 1 עד 7 מ 7

אשכול: s3 125 - צניחת טורים

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2018
    הודעות
    42

    s3 125 - צניחת טורים

    אהלן כולם,
    תקלה שמלווה אותי כבר תקופה ארוכה בכלי: הוא נוסע מצוין, מניע בנגיעה בכל מצב והטורים יציבים לחלוטין. הבעיה מתחילה כשאני בולם ברמזור נניח, הטורים יורדים בהדרגה עד ל-3.5 ושם, תמיד תמיד באותה נקודה בדיוק (נראה לי כשהוריאטור אחורי מתנתק מהציר הנעה של הגלגל), יש צניחה של הסל"ד למתחת לסרק (איזור ה-1.5) ולאחר כשניה זה מתאפס חזרה לסרק. בעבר זה גם הגיע למצב שהמנוע היה נכבה ומתקשה מאוד להניע, אבל לאחרונה זה כבר לא קורה בכלל.
    חשבתי אולי הבעיה בחיישן ISA, אבל אני באמת לא יודע מספיק על המערכת כדי להבין אם זה הגיוני.

    אשמח לדעתכם.

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    תנסה להוציא את הרצועת הנעה ולבדוק אם התקלה חוזרת זה יכול להיות מהוריאטור (תשחזר את המצב כשוריאטור מחוץ למשוואה).
    ISC* זה מנוע צעדים לא חיישן.
    אם המנוע רץ עגול בסרק הוא תקין.

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2018
    הודעות
    42
    האמת שלא ציינתי, אבל הטורים שלו בנסיעה מאוד גבוהים, עד כדי שבמצב מצערת פתוחה עד הסוף הטורים יוצאים מהסקאלה. מרגיש כאילו אין מספיק התנגדות שם.
    הכוונה היא להוציא את הרצועה ולבדוק אם המצב זהה כשהוא לא בנסיעה?
    התכוונתי לISA- idle speed actuartor.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    הרבה פעמים יצרנים נותנים ראשי תיבות שונים לאותו רכיב.

    מנוע הצעדים משפיע רק בתחום שבו המצערת סגורה.
    טורים גבוהים בנסיעה יכולים להעיד על החלקה בוריאטור ואם החגורה מחליקה מסיבה כלשהי,זה יכול לגרום לתופעות משונות בניתוק והשילוב שלו.

    כן,כשהוא לא בנסיעה.
    הכוונה בלהוציא את החגורה היא לשחזר את את הניתוק (לתת גז ואז לעזוב) ולהבין האם הבעיה קשורה לניהול המנוע האם הוריאטור גורם לזה.
    כי הוא יכול.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 04-05-2019 בשעה 10:29.

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2018
    הודעות
    42
    תודה.
    האמת שאחרי שקראתי את התגובה שלך די השתכנעתי שזה עניין בוריאטור. אני ממש יכול להרגיש את הניתוק/החלקה כשזה קורה, זה מרגיש כמו כשלוחצים על הקלאץ ברכב. האמת שבנסיעה במהירות מסויימת מתחילות לפעמים קפיצות כאלה בכלי, כאילו משהו שם באמת לא תפוס טוב.
    אין לי את הידע והכלים לעשות את העבודה הזאת. נתאר למוסך את הבעיה ונקווה שהוא יבין.

  6. #6
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Dec 2018
    הודעות
    42
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    הרבה פעמים יצרנים נותנים ראשי תיבות שונים לאותו רכיב.

    מנוע הצעדים משפיע רק בתחום שבו המצערת סגורה.
    טורים גבוהים בנסיעה יכולים להעיד על החלקה בוריאטור ואם החגורה מחליקה מסיבה כלשהי,זה יכול לגרום לתופעות משונות בניתוק והשילוב שלו.

    כן,כשהוא לא בנסיעה.
    הכוונה בלהוציא את החגורה היא לשחזר את את הניתוק (לתת גז ואז לעזוב) ולהבין האם הבעיה קשורה לניהול המנוע האם הוריאטור גורם לזה.
    כי הוא יכול.
    אהלן
    אז עשיתי טיפול גדול לפני כיומיים שבמסגרתו מן הסתם הוחלפה הרצועה- ובעיית הטורים הגבוהים נפתרה. לפי מה שהבחור אומר הרצועה הייתה לא מקורית ורחבה מידי, מה שגרם למנוע לרוץ "על פארש" ולא להעביר כוח בצורה טובה.
    מה שכן- בעיית הצניחת טורים עדיין לא נפתרה. הכלי רץ מעולה, עד הרגע שאני בולם, הטורים יורדים ל-2.5 ושם, תמיד באותה נקודה בדיוק, יש צניחה חדה של הסל"ד עד למצב שהוא כמעט משתנק, ושתי שניות אחר כך מתייצב חזרה לסרק.

    הייתי משוכנע שזה קשור להחלקה של הרצועה וברע שתוחלף ייפתר..אבל לא כך הדבר. למישהו יש רעיון?

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2016
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    182
    כתבתי את זה בשרשור אחר. מקווה שיעזור גם לך. היה לי S3 125 ובכל טיפול הקפדתי לבקש מהמכונאי לשייף את הקלאץ' האחורי כדי למנוע רעידות בתחילת נסיעה ולהחליף פילטר דלק.

    החלפת פילטר היא מה שהקטנוע כנראה צריך, ואולי גם בדיקה שאין סתימות או לכלוך. מעבר לזה גם בדיקה של הפלאג.

    שני הדברים האלו תמיד מנעו צרות בקטנוע שלי.

    יכול להמליץ על ערן רובין ממוסך מוטוטק במסגר 53 שטיפל לי בקטנוע היטב במשך שנתיים (עד ששדרגתי).

    בהצלחה.

    Sent from my Mi A1 using Tapatalk
    It's not about the speed. It's about the ride!

אשכולות דומים

  1. R1 2004 טורים גבוהים
    על ידי ILYA בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 12-02-2018, 19:52
  2. KTM ENDURO 690 תקוע על טורים
    על ידי PushTheThrottle בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 08-07-2017, 11:40
  3. dr 650 אין מד טורים אני רוצה איך עושים זאת
    על ידי RRR בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 28-03-2016, 14:32
  4. ויראגו 500 95 טורים לא סדירים בסרק
    על ידי arima בפורום פורום טכני
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 26-12-2015, 17:48
  5. קימקו ניו דינק טורים גבוהים
    על ידי guyg בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 12-08-2015, 15:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO