ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
הרבה פעמים יצרנים נותנים ראשי תיבות שונים לאותו רכיב.

מנוע הצעדים משפיע רק בתחום שבו המצערת סגורה.
טורים גבוהים בנסיעה יכולים להעיד על החלקה בוריאטור ואם החגורה מחליקה מסיבה כלשהי,זה יכול לגרום לתופעות משונות בניתוק והשילוב שלו.

כן,כשהוא לא בנסיעה.
הכוונה בלהוציא את החגורה היא לשחזר את את הניתוק (לתת גז ואז לעזוב) ולהבין האם הבעיה קשורה לניהול המנוע האם הוריאטור גורם לזה.
כי הוא יכול.
אהלן
אז עשיתי טיפול גדול לפני כיומיים שבמסגרתו מן הסתם הוחלפה הרצועה- ובעיית הטורים הגבוהים נפתרה. לפי מה שהבחור אומר הרצועה הייתה לא מקורית ורחבה מידי, מה שגרם למנוע לרוץ "על פארש" ולא להעביר כוח בצורה טובה.
מה שכן- בעיית הצניחת טורים עדיין לא נפתרה. הכלי רץ מעולה, עד הרגע שאני בולם, הטורים יורדים ל-2.5 ושם, תמיד באותה נקודה בדיוק, יש צניחה חדה של הסל"ד עד למצב שהוא כמעט משתנק, ושתי שניות אחר כך מתייצב חזרה לסרק.

הייתי משוכנע שזה קשור להחלקה של הרצועה וברע שתוחלף ייפתר..אבל לא כך הדבר. למישהו יש רעיון?