מאז שפרץ בסערה בשנת 1995 ועד היום, הקוואסאקי ZX-6R, או נינג'ה 600, תמיד הקפיד על הקרביות שלו ועל הייחודיות שלו; קבלו את סיפורו בתמונות של הנינג'ה 600 לאורך 25 שנים.
http://fullgaz.co.il/%D7%A7%D7%95%D7...4%D7%95%D7%A8/
![]()
מאז שפרץ בסערה בשנת 1995 ועד היום, הקוואסאקי ZX-6R, או נינג'ה 600, תמיד הקפיד על הקרביות שלו ועל הייחודיות שלו; קבלו את סיפורו בתמונות של הנינג'ה 600 לאורך 25 שנים.
http://fullgaz.co.il/%D7%A7%D7%95%D7...4%D7%95%D7%A8/
![]()
עהעלתם לי געגועים ל98'... איזה כלי זה היה! המוות של הקטגוריה התחיל לתת אותותיו כבר בתחילת העשור הנוכחי כשמרוצי החימוש נרגעו והפסיקו לשחרר כל שנתיים דגם חדש (מי יכול לעמוד בקצב כזה, פשוט מטורף)
תכלס, עם כל הנוסטלגיה, ה600 (לדעתי כמובן) קטגוריה מיותרת לכביש הציבורי עם ההיצע של הכלים היום.
מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
שוקן 16 תל אביב
אני מכיר אקזמפלר שמור במיוחד משנת 97
דגם 2003, שבמבחן שלו בפול גז השתתפתי דאז, היה לטעמי היפה מכולם![]()
בעל חברה לכתיבת תוכן ופרסום דיגיטלי יוצר דופן ברשתות החברתיות.
אנליסט שוק (נותן שירות לעופר אבניר).
הכרובלוג
יום מסלול - המדריך המלא