
נכתב במקור על ידי
השושנים
בוא נפריד מחירי פרוייקט שיפוץ של אופנוע שלא נסע עד למצב של רכיבה יום יומית לבין כלי חדש
שמקבל טיפולים שוטפים ותיקון ליקויים.
אמנם אני רחוק מלהיות מומחה bmw אבל לשמחתי אני חיי בקרב אופנוענים אשר לחלקם הגדול
בימרים.
העניין שדווקא האופנועים הישנים מאד הרבה יותר אמינים מהמתקדמים עניין של שינוי גישה ותפיסה
בהנהלת החברה אי שם בסוף שנות השמונים.
הטווח המסוכן של האופנועים האלה הוא אמצע שנות האלפיים וסביבות ה-150 אלף ק"מ, למה?
כי זה טווח אורך חיים של חלק גדול מהרכיבים באופנוע, (את זה אומרים גם במפעל) עיין ברשימה של
טיפול מעל 100 אלף.
הבעיות הנוספות הן כמובן הקלאצ' הגיר מיסבים שונים גומיות אטמים. לפעמים בשביל חלק של 15$
צריך לבצע עבודה של 300$. בדוק כמה תעלה לך החלפת הגומייה של גל ההינע.
נסה לבדוק כמה עולים לך השסתומים של הגלגלים אלה שאתה ממלא אייתם אוויר. (לא כולל פירוק והחלפה)
יש כאן כמה מכונאים שעבדו על הבימרים במוסכים נחשבים, כולם מכירים אותם, ודווקא אלה שצרכים להיות
"השגרירים" למותג מספרים את האמת המרה.
תקלות אלקטרוניקה, חיישנים, גירים קורסים, גומיות שלא עומדות במבחן המזרח התיכון, ועוד ועוד. אין הכוונה
שהרעה החולה הזו לא פוגעת גם באופנועים אחרים, אבל השירות ב-bmw והחלקים יקרים להחריד.
כולי תיקווה שדווקא האופנועים שלכם יהיו אחרים, שתיהנו ותגדלו איתם אבל כמי שמכיר את העבר של החברה הזו
ואת דורות ההמשך אני די חושש מאופנועים שהם לא מספיק ישנים ולא די חדשים אלה תקועים באמצע....