תוצאות 1 עד 15 מ 99

אשכול: למה קרוזר זה לא בשבילי!

תצוגה בשכבות

  1. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של strelok89
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    בצפון הרחוק
    הודעות
    2,176
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    בוא נפריד מחירי פרוייקט שיפוץ של אופנוע שלא נסע עד למצב של רכיבה יום יומית לבין כלי חדש
    שמקבל טיפולים שוטפים ותיקון ליקויים.

    אמנם אני רחוק מלהיות מומחה bmw אבל לשמחתי אני חיי בקרב אופנוענים אשר לחלקם הגדול
    בימרים.

    העניין שדווקא האופנועים הישנים מאד הרבה יותר אמינים מהמתקדמים עניין של שינוי גישה ותפיסה
    בהנהלת החברה אי שם בסוף שנות השמונים.

    הטווח המסוכן של האופנועים האלה הוא אמצע שנות האלפיים וסביבות ה-150 אלף ק"מ, למה?

    כי זה טווח אורך חיים של חלק גדול מהרכיבים באופנוע, (את זה אומרים גם במפעל) עיין ברשימה של
    טיפול מעל 100 אלף.

    הבעיות הנוספות הן כמובן הקלאצ' הגיר מיסבים שונים גומיות אטמים. לפעמים בשביל חלק של 15$
    צריך לבצע עבודה של 300$. בדוק כמה תעלה לך החלפת הגומייה של גל ההינע.

    נסה לבדוק כמה עולים לך השסתומים של הגלגלים אלה שאתה ממלא אייתם אוויר. (לא כולל פירוק והחלפה)

    יש כאן כמה מכונאים שעבדו על הבימרים במוסכים נחשבים, כולם מכירים אותם, ודווקא אלה שצרכים להיות
    "השגרירים" למותג מספרים את האמת המרה.

    תקלות אלקטרוניקה, חיישנים, גירים קורסים, גומיות שלא עומדות במבחן המזרח התיכון, ועוד ועוד. אין הכוונה
    שהרעה החולה הזו לא פוגעת גם באופנועים אחרים, אבל השירות ב-bmw והחלקים יקרים להחריד.

    כולי תיקווה שדווקא האופנועים שלכם יהיו אחרים, שתיהנו ותגדלו איתם אבל כמי שמכיר את העבר של החברה הזו
    ואת דורות ההמשך אני די חושש מאופנועים שהם לא מספיק ישנים ולא די חדשים אלה תקועים באמצע....
    אם תמצא רשימת טיפולים שיש בה יותר מ 20 אלף ק"מ זו תהיה התקדמות.
    יש 5 רשימות:
    טיפול 10
    טיפול 10 ושנתי
    טיפול 20
    טיפול 20 ושנתי
    טיפול שנתי וזהו.

    החלפתי לפחות 6 וונטלים עלה לי 30 שקל לאחד.

    הקלאצ' שלי עשה 90 אלף וחי ובועט
    הגיר? אני מכיר אדם אחד שמת לו גיר בגלל המון ווילי עלה לו סביב ה 2000 תיקון.

    והגיר עשה 190 אלף.

    אני על 130 אלף ללא שום בעיות, חברים על 150 וצפונה אני ממש לא יודע על איזה תקלות אתה מדבר, גל הינע אין לנו יש לנו רצועה.
    האופנוע שלי שנת 2007
    של אישתי 2002 לאף אחד מאיתנו לא מתו חיישנים או בעיות חשמל כלשהם, למעט החלפת סוללות גיבוי באזעקה וקונקטור פנסים שרוף אצלי (50 שקל תיקון).
    ועוד חידוש צמת חשמל של הפנסים אצל אישתי עוד 100 שקל.

    ידידי אצלי האופנוע נוסע , כשקניתי את ה st שלי היה לו 41 אלף או 38 לא זוכר בידיוק היום אני על 129500 למעט טיפולים שוטפים, מאניפולדים, קלאצ' שהחלפתי לאחר הקניה קניתי עם אחד מת,שיפוץ מתלים שאני עושה יזום והחלפת מיסיבי היגוי אין לי כלום באופנוע.

    באמת שאני לא יודע על מה כבודו מדבר אגב יש לי 2 אופנועי f800st ו f650cs אני לא חווה בעיות כאלה, ההכי הרבה בעיות עושה לי הcs אבל קניתי אותו כאופנוע חצי פרויקט וידעתי מראש שלזה אני נכנס


    מאידך אני מכיר מעט מאוד יפנים שחיים לקילומטראזים כאלה, המעטים שאני מכיר ויודע מה באמת הולך בתחזוקה הם במצב נבלתי מתקדם מאוד וכל הזמן מתקלקלים. לחבר יש VFR800 שעבר 200 אלף הגיר דופק, הקלאצ' מת ,אוכל שמן , הרבה מאוד צרות יש לו שם "שמחכות להיתפוצץ" אז בוא נחזור לפרופורציות.

    רוב שוק הרכב עבר בשנות ה80 תפנית ותראה את זה גם ברכבים אם IBIZA FR חדשה תגיע ל 200 אלף מבלי לגעת במנוע או הגיר תברך ברוך שהחיינו.
    נערך לאחרונה על ידי strelok89; 06-10-2015 בשעה 09:07.

אשכולות דומים

  1. זהו,זה כבר יותר מידי בשבילי
    על ידי R86 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 10-06-2016, 10:20
  2. למה קרוזר זה כן בשבילי.
    על ידי השושנים בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 14-10-2015, 15:49

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO