תוצאות 1 עד 11 מ 11

אשכול: עזרה בבחירת אופנוע

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    3

    עזרה בבחירת אופנוע

    אני איש רגוע בן 50 שמחפש לקנות אופנוע שיסיע אותי מחדרה לתל אביב כי נמאס לי לנסוע ברכבת..
    30 שנה רישיון לאופנוע (ללא הגבלה)
    נוסעתי המון על קטנועים 250 , הפסקה ב 5 השנים האחרונות
    מתלבט ביער האפשרויות , עד 80K
    אם כבר קונה אז אשמח לטייל עימו בסופ"ש

    חושב על רכישה של חדש להרבה שנים כנראה
    BMW f 750GS
    NC750Xהונדה
    ימהה Tracer 700


    אשמח ואודה למחשבות ועצות מבינות, אפשרויות טובות אחרות.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    נוחות זה משהו סובייקטיבי ולכן כדאי שתנסה לקחת רכיבות מבחן. אני הייתי מוסיף את הויסטורם לרשימה

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אני בעלים של nc750x.
    כלי חביב ונוח למדי.
    חסכוני מאוד להחזקה ודלק.
    לרעתו קצת חלש למרות שלדעתי אם אתה מטפס מקטנועי 250 סמק אז אתה לא תרגיש את זה.

    ממליץ בחום.


    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ה-NC750 מיוצר להיות כלי תחבורה נוח, יציב, וחסכוני. אין לו המון כח או משהו שיפתיע אותך, מצד שני יש מספיק כח כדי לטייל בנוחות בזוג עם ארגזים בכל כביש בארץ.
    הבעיה שלו בעיקר נובעת מזה שזה לא כלי שהוא סופר מהנה. המנוע שלו חרישי ושקט,עיקר הכח נמצא בסל"ד נמוך והדבר הכי מלהיב בו הוא זה שהוא שותה דלק כמו קטנוע 250 סמ"ק.

    בזמנו אני קניתי אותו משתי סיבות, האחת היא התא אפסון הנוסף שנמצא איפה שבאופנוע קלאסי ממוקם מיכל הדלק.
    קסדת L שלי לא נכנסת בצורה נוחה אבל אני שומר שם את השרשרת, כפפות ומגני ברכיים כשאני לא רוכב. זה משהו שבזמנו היה בונוס מבחינתי ופשוט הפך לאחת התכונות הכי שימושיות באופנוע.


    הסיבה השניה זה שהוא אחד האופנועים היחידים שמגיעים בגרסה אוטומטית. (DCT)
    אני אישית, מוצא את זה שימושי כשאני מנסה להתרכז במה שהולך סביבי ולא בתפעול האופנוע.
    מצד שני, עדיין יש לך כפתורים על הכידון שמאפשרים לך להחליף הילוכים.


    למען ההגינות, אני מוכר את ה-NC750 האוטומטי שלי בדיוק בגלל שהוא טיפה יותר מדי "כלי תחבורה" מבחינתי.

    אם תיבת ההילוכים האוטומטים לא מעניינת אותך, יש לך גם את הויסטרום 650 החדש של סוזוקי שמגיע עם בקרת החלקה (שים לב שבדגמים קודמים הוא הגיע רק עם ABS).
    הוא גדול יותר ומעט מרווח יותר. אמנם אין לו תא אחסון מקדימה וצריכת הדלק שלו מעט גבוהה יותר אבל המנוע שלו הוא פשוט פנינה.
    יש לא מעט כלים ביד 2 עם מעל ל-100 אלף קמ והוא נחשב ללא פחות אמין מה-NC.

  5. #5
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אצלי, אגב, קסדת שואי s, נכנסת לתא הקדמי גם עם דיבורית קארדו מורכבת (g9x- אחת הגדולות). גם שואי nxr מידה m נכנסת, ואני די משוכנע שגם L, בתנאי שזאת לא קסדה נפתחת.

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אבל רגע,
    אני שם לב שאני עונה בשני שרשורים זהים לחלוטין שפתחת, וזה מיותר.
    בקש מהמנהלים שיאחדו שרשורים.

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2016
    הודעות
    399
    [QUOTE=dani11]
    אני בעשור יותר גדול ממך (לא בהכרח יתר מבוגר) התחלתי עם דו גלגלי לפני 4 שנים ומאז האהבה פורחת. נסעתי כשנה וחצי על הNC- כלי נהדר ובעיקר חסכוני. נסעתי לעבודה כ35 ק"מ לכוון. נוח, יציב, בזמנו כשקניתי כולם אמרו משעמם, לפני כ3 חודשים החלפתי ל-F750GS, ואז הבנתי למה אמרו שה-NC משעמם, התנהגות בסיבובים לא מי יודע מה, התאוצה, אין מה להשוות למה שהגרמנים יודעים לעשות. הטיפולים בBMW יותר זולים,צריכת הדלק- 24 ק"מ לליטר לעומת 33 בNC. חלקים לא חייבים לקנות בחברה, שם יורידו לך את המכנסיים. סבל, ארגז, מגן מנוע, משקף קדמי גבוה קניתי באבנוע ברבע מחיר. לדעתי ה80K מצדיקים את המכונה שאתה קונה.
    עדיין אם הגובה שלך מאפשר (מעל175,) הייתי בודק את הורסיס 1000, שנת 2018 ייכנס לך בתקציב.

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2019
    הודעות
    36
    . חלקים לא חייבים לקנות בחברה, שם יורידו לך את המכנסיים.

    אז איפה אתה קונה? אתה מדבר על חלקי חילוף של האופנוע? ואיפה מרכיב את החלפים במוסך מורשה של BMW? זה לא פוגע באחריות?

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    [QUOTE=kanter.m;143304]
    ציטוט נכתב במקור על ידי dani11
    אני בעשור יותר גדול ממך (לא בהכרח יתר מבוגר) התחלתי עם דו גלגלי לפני 4 שנים ומאז האהבה פורחת. נסעתי כשנה וחצי על הNC- כלי נהדר ובעיקר חסכוני. נסעתי לעבודה כ35 ק"מ לכוון. נוח, יציב, בזמנו כשקניתי כולם אמרו משעמם, לפני כ3 חודשים החלפתי ל-F750GS, ואז הבנתי למה אמרו שה-NC משעמם, התנהגות בסיבובים לא מי יודע מה, התאוצה, אין מה להשוות למה שהגרמנים יודעים לעשות. הטיפולים בBMW יותר זולים,צריכת הדלק- 24 ק"מ לליטר לעומת 33 בNC. חלקים לא חייבים לקנות בחברה, שם יורידו לך את המכנסיים. סבל, ארגז, מגן מנוע, משקף קדמי גבוה קניתי באבנוע ברבע מחיר. לדעתי ה80K מצדיקים את המכונה שאתה קונה.
    עדיין אם הגובה שלך מאפשר (מעל175,) הייתי בודק את הורסיס 1000, שנת 2018 ייכנס לך בתקציב.
    לדעתי הוורסיס 1000 עדיף על הבימר 750 בהכל. החזקתי 700gs כמעט שנה, באותו יום שעשיתי סיבוב על וורסיס 1000 הוא פורסם למכירה. עם זאת, לא התחברתי לעיצוב של הוורסיס (מבוגר מידי לטעמי) אז הלכתי על 4 בשורה אחר.

  10. #10
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2016
    הודעות
    30
    בתור אחד שרכב גם על ה NC וגם על הטרייסר - ה NC לגמרי כלי תחבורה שפוי, הגיוני...ואפשר אשכרה להירדם תוך כדי נסיעה. לא ממש מומלץ לנסיעות מונוטוניות על כביש החוף ולו רק אם בגלל זה.
    הטרייסר מאידך פחות הגיוני בגלל צריכת הדלק הגבוהה יותר (+אם אתה רוצה אחסון - צריך ארגז) ובהחלט פחות שפוי (כי אם תמשוך את המצערת תקבל בעיטה שתעיף אותך 20 קמ"ש קדימה תוך שניה, ולא משנה בכלל המהירות שאתה רוכב בה). אבל כל כך הרבה יותר כיפי לנהיגה, וואו.
    גם לטיולי סופ"ש הוא מעולה, חזרתי היום מטיול של כמה שעות לגלבוע - בערך שעה וחצי נסיעה לכיוון - ועם כל זה שאנשים שאינם מרופדים באופן טבעי אולי ירצו כרית רכה יותר לשבת עליה, היה גם נוח.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    חזרתי לרכב אחרי 30 שנה וכבעל NC750 אני שמח שבחרתי בו כדגם החזרה לרכיבה.
    כלי ידידותי, נוח מאוד ומהר מתרגלים אליו.
    בכבישים 4, 6 ושאר נסיעות מנהלתיות משייט ב 130, הילוך 6, 4,000 סל"ד, 30 ק"מ לליטר.
    בניגוד לאחרים, אני מסכים שחסר לו כוח ואולי גם אופי אבל הוא בהחלט מספק הנאה בכבישים שיש סיבה לחפש בהם הנאה- מפותלים עם עליות וירידות.
    אמנם אני יחליף את שלי (גיר רגיל) כי מתחשק לי לרדת לשטח וגם קצת יותר כוח אבל כאופנוע ראשון לאחר הפסקה- אחלה בחירה.

אשכולות דומים

  1. עזרה בבחירת אופנוע
    על ידי dani11 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 17-05-2019, 07:48
  2. עזרה בבחירת אופנוע ראשון
    על ידי avivx בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 06-05-2019, 15:34
  3. עזרה בבחירת אופנוע ראשון! 250 סמק
    על ידי Cohennoy בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 24-01-2019, 13:25
  4. עזרה בבחירת אופנוע דו"ש
    על ידי ofirl808 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 18-05-2016, 17:45
  5. עזרה בבחירת אופנוע שטח ראשון
    על ידי tomy669 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 20-03-2016, 21:56

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO