עמוד 7 מתוך 8 ראשוןראשון ... 5678 אחרוןאחרון
תוצאות 91 עד 105 מ 115

אשכול: יש טעם לעשות היום רישיון לאופנוע? או שהכל כבר גם ככה עוד מעט יהיה רק חשמלי?

  1. #91
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    זה לא התפלפלות, מימן הוא לא מחצב ולכן יש שפע ממנו.
    https://he.m.wikipedia.org/wiki/%D7%...97%D7%A6%D7%91

    לגבי נצילות יש מספר אחד שאתה מתעלם ממנו
    קיבול אנרגיה, שם המימן שם בכיס הקטן את מצבר הליטיום.
    https://cleantechnica.com/2018/08/11...ology-rundown/
    רק שגם נפט וגם גז מוגדרים כמחצבים:
    https://ecowiki.org.il/wiki/%D7%93%D...A6%D7%91%D7%99
    אפשר להמשיך עם ההתפלפלויות הבלשניות האלה אבל הן לא משרתות שום מטרה עניינית - הטענה היתה ברורה.

    צפיפות האנרגיה היא פרמטר רלוונטי והיא הסיבה היחידה שמדברים על תאי דלק אבל היא לא קשורה לנצילות.
    גם כושר ההתלקחות המטריד של מימן הוא פרמטר רלוונטי שלא קשור לנצילות.
    גם מיכל גז שעומד בלחץ של 10,000PSI (לא טעות - https://owners.honda.com/vehicles/in...uel-Cell/specs) וצריך להיות מסוגל לשרוד כל תאונה אפשרית הוא פרמטר רלוונטי שלא קשור לנצילות.

  2. #92
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    רק שגם נפט וגם גז מוגדרים כמחצבים:
    https://ecowiki.org.il/wiki/%D7%93%D...A6%D7%91%D7%99
    אפשר להמשיך עם ההתפלפלויות הבלשניות האלה אבל הן לא משרתות שום מטרה עניינית - הטענה היתה ברורה.

    צפיפות האנרגיה היא פרמטר רלוונטי והיא הסיבה היחידה שמדברים על תאי דלק אבל היא לא קשורה לנצילות.
    גם כושר ההתלקחות המטריד של מימן הוא פרמטר רלוונטי שלא קשור לנצילות.
    גם מיכל גז שעומד בלחץ של 10,000PSI (לא טעות - https://owners.honda.com/vehicles/in...uel-Cell/specs) וצריך להיות מסוגל לשרוד כל תאונה אפשרית הוא פרמטר רלוונטי שלא קשור לנצילות.
    ומאיפה מגיעה הנפט והגז? מהאדמה לכן הם מחצבים, חמצן ומימן הם לא ולכן כל מה שמוגדר כמחצב ברוב המקרים יש פחות ממנו וזה הפואנטה כאן.
    אין כאן בלשנות או כל דבר אחר אלה הגדרה ברורה במילון.

    לגבי נצילות ברגע שרכב תא דלק קל יותר ובחורף מנצלים את החימום מתא הדלק שזה תוצר לוואי שלו ולא צריך משאבת חימום כמו ברכב חשמלי הנצילות עולה פלאים.

    לגבי בטיחות מכוון שיש כבר מכוניות תא דלק על הכביש שעומדות בכל התקנים וכנראה עברו כבר תאונה אחת או שתיים נראה שפתרו את הבעיה הזאת

  3. #93
    Member הסמל האישי של TT23
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    62
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    היודע לקחת סיבוב זה לא משהו שקשור לחשמל. זה פשוט משהו שכיף לעשות עם אופנוע.
    לחילופין לרחף בשטח מעל בורות שהיו שוברים כל ג'יפ ממוצע, ולצאת מסיבוב בדריפט על הגז אחרי שנכנסת אליו בדריפט על הברקס.
    או לרכב רגוע באיזו דרך הררית מהממת ולהינות מהשקט.
    אלו דברים שכיפים באופנוע ולא קשורים לרעש, או ריח. להיפך, יש מקומות שבהם היעדר הרעש מחבר אותך הרבה יותר לטבע שסביב.
    אחת התגובות הכי טובות שנכתבו כאן בשרשור, לדעתי. נתת לי (ואני בטוח שלעוד קוראים רבים אחרים) זווית הסתכלות אחרת על העתיד ה"מאיים", לכאורה, הזה.

    אגב, קצת מחזיר אותנו לקרקע - מה משך הזמן הממוצע שלוקח להוציא רישיון A1, בהנחה שאני עושה את מספר השיעורים המינימלי?

  4. #94
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    תלוי בעיקר בך ובמה הזמן המתנה היום לטסטים עם המערכת החדשה.
    את השיעורים אפשר לסיים בשבוע אבל זה לא יעזור אם אתה צריך לחכות חודשים ארוכים בין טסט לטסט.

  5. #95
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    היודע לקחת סיבוב זה לא משהו שקשור לחשמל. זה פשוט משהו שכיף לעשות עם אופנוע.
    לחילופין לרחף בשטח מעל בורות שהיו שוברים כל ג'יפ ממוצע, ולצאת מסיבוב בדריפט על הגז אחרי שנכנסת אליו בדריפט על הברקס.
    או לרכב רגוע באיזו דרך הררית מהממת ולהינות מהשקט.
    אלו דברים שכיפים באופנוע ולא קשורים לרעש, או ריח. להיפך, יש מקומות שבהם היעדר הרעש מחבר אותך הרבה יותר לטבע שסביב.
    מתנצל מראש אבל מסכים חלקית בלבד.

    אופנוע הוא כלי לא הגיוני, עם המון חסרונות אבל עם מקדם הנאה גבוה ביותר.
    זה מאין רכבת הרים ללא מסילה, אבל זו לא ההנאה היחידה.

    כמו בסקס, כולם אוהבים את התחושות אבל כל אחד מתגרה ממשהו אחר ולכל
    אחד יש את העדפות שלו.

    כמו שאתה יודע הייתה לי וספה ישנה 1969 ששיפצתי ורכבתי עליה 5 שנים יום יום
    הייתה לה הנדסת אנוש מחורבנת, מרעישה מסריחה איטית להחריד והיא הדגישה
    במדויק את כל החסרונות של דו"ג, ואהבתי אותה ואני אוהב אותה עד היום.

    דווקא הריח, הרעש והתחושות זה מה שחסר היום באופנועים שכולם דומים ונראים כמו
    שכפול גנטי מוצלח.

    עיקר העניין באופנועים זה המנוע, הצליל והתחושות שהוא משדר, אם תסרס אותם תקבל
    בעצם סוג של ריחוף אנמי שמצמצם את תפקידם של חלק מהחושים בחוויה הכללית.

    אגב גם נהיגה ברכב כשיש היום מליון גמדים שמתקנים טעויות נהיגה, מסרסים את החוויה
    המזוקקת של הגה מנוע גלגלים ודוושות. עד היום חווית הנהיגה הטובה ביותר שלי מתנקזת
    לשני רכבים שונים אבל דומים חיפושית באחה, ולוטוס סופר 7 וכן נהגתי על פורשה במסלול,
    ופארארי באיטליה. חוויה עוצמתית אבל לא משתווה לנהיגה אמיתית.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #96
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    מתנצל מראש אבל מסכים חלקית בלבד.
    אתה מאוד צודק פה, אבל לא בגלל שהצגת עובדות נכונות. קודם כל, רעיון של כלי תחבורה על שני גלגלים עם מנוע - הגיוני מאוד. לכן המציאו אותו. אבל לא זאת הנקודה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    כמו שאתה יודע הייתה לי וספה ישנה 1969 ששיפצתי ורכבתי עליה 5 שנים יום יום ... ואהבתי אותה ואני אוהב אותה עד היום.
    אהבת אותה למרות החסרונות, ולא בגלל. ועכשיו, כשאתה חושב על ווספה מסריחה ומרעישה - אתה לא חושב על "עלות-תועלת" או "חסרונות-יתרונות", אתה זוכר שאהבתה אותה מאוד.

    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    עיקר העניין באופנועים זה המנוע, הצליל והתחושות שהוא משדר, אם תסרס אותם תקבל
    בעצם סוג של ריחוף אנמי שמצמצם את תפקידם של חלק מהחושים בחוויה הכללית.
    מבין אותך, אבל לא יכול להזדהות. לא היית לא ווספה ישנה, אופנוע ראשון שלי לא הסריח וגם לא רעש כל כך. דור אחר.

  7. #97
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ומאיפה מגיעה הנפט והגז? מהאדמה לכן הם מחצבים, חמצן ומימן הם לא ולכן כל מה שמוגדר כמחצב ברוב המקרים יש פחות ממנו וזה הפואנטה כאן.
    אין כאן בלשנות או כל דבר אחר אלה הגדרה ברורה במילון.
    רק מה?

    ציטוט נכתב במקור על ידי JohnnyDough צפיה בהודעה
    אין לנו מרבצים של מימן זמין
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    מרבצים? מה זה אורניום? הרעיון הוא שהמימן לא ישונע אלה ייוצר בתחנת הדלק כי זה קל.
    בקיצור - ויכוח מקושקש לצרכי ויכוח.

  8. #98
    Member הסמל האישי של TT23
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    62
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    מתנצל מראש אבל מסכים חלקית בלבד.

    אופנוע הוא כלי לא הגיוני, עם המון חסרונות אבל עם מקדם הנאה גבוה ביותר.
    זה מאין רכבת הרים ללא מסילה, אבל זו לא ההנאה היחידה.

    כמו בסקס, כולם אוהבים את התחושות אבל כל אחד מתגרה ממשהו אחר ולכל
    אחד יש את העדפות שלו.

    כמו שאתה יודע הייתה לי וספה ישנה 1969 ששיפצתי ורכבתי עליה 5 שנים יום יום
    הייתה לה הנדסת אנוש מחורבנת, מרעישה מסריחה איטית להחריד והיא הדגישה
    במדויק את כל החסרונות של דו"ג, ואהבתי אותה ואני אוהב אותה עד היום.

    דווקא הריח, הרעש והתחושות זה מה שחסר היום באופנועים שכולם דומים ונראים כמו
    שכפול גנטי מוצלח.

    עיקר העניין באופנועים זה המנוע, הצליל והתחושות שהוא משדר, אם תסרס אותם תקבל
    בעצם סוג של ריחוף אנמי שמצמצם את תפקידם של חלק מהחושים בחוויה הכללית.

    אגב גם נהיגה ברכב כשיש היום מליון גמדים שמתקנים טעויות נהיגה, מסרסים את החוויה
    המזוקקת של הגה מנוע גלגלים ודוושות. עד היום חווית הנהיגה הטובה ביותר שלי מתנקזת
    לשני רכבים שונים אבל דומים חיפושית באחה, ולוטוס סופר 7 וכן נהגתי על פורשה במסלול,
    ופארארי באיטליה. חוויה עוצמתית אבל לא משתווה לנהיגה אמיתית.
    אני חושב שאופנוע זה הכלי שבו ניתן להרגיש חיבור אדם-מכונה-טבע בצורה הטובה ביותר.
    יש כאלה שרוצים את השקט, כדי להתמסר לטבע, ויש כאלה שמעדיפים את רעש המנוע כדי לזכור שהם קודם כל רוכבים על מכונה הנוסעת על שניים.
    הכל בסופו של דבר עניין של העדפה אישית. כמו כל דבר בחיים.

    העניין הוא שאני מצליח להעריך את מה שכתב הבחור, כי בין כה וכה, המנוע יוחלף במנוע אחר (חשמלי, מימן, השד יודע) ורכבים אוטונומיים יהיו.
    אני באופן אישי אהבתי את נקודת המבט השונה שהביא ואת היתרונות שבעתיד מעין זה שאנחנו מציירים כאן בשרשור.

    כל הדיון הזה מעלה לי רק שאלה אחת: כשהעתיד יתקדם ויגיע, מה יעשו כל חובבי ההגה? זה לא עשרות, לא מאות, לא אלפים ולא מאות אלפים.
    מדובר במליונים של בני אדם שנהנים מהחוויה הזאת של הגה-דוושות-כידון-רעש-מהירות-החלקה. איפה הם יוכלו לממש זאת?
    על הכביש אני מאמין שלא, אז בשטח? במסלולים מיוחדים? אני לא מאמין שהם יוותרו על זה.

  9. #99
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    אתה מאוד צודק פה, אבל לא בגלל שהצגת עובדות נכונות. קודם כל, רעיון של כלי תחבורה על שני גלגלים עם מנוע - הגיוני מאוד. לכן המציאו אותו. אבל לא זאת הנקודה.


    אהבת אותה למרות החסרונות, ולא בגלל. ועכשיו, כשאתה חושב על ווספה מסריחה ומרעישה - אתה לא חושב על "עלות-תועלת" או "חסרונות-יתרונות", אתה זוכר שאהבתה אותה מאוד.

    אהבתי בה הכל במיוחד הרעש והריח:





    מבין אותך, אבל לא יכול להזדהות. לא היית לא ווספה ישנה, אופנוע ראשון שלי לא הסריח וגם לא רעש כל כך. דור אחר.
    אין על סופי הווספה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #100
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    אופנוע זה דבר מסריח. ליטרלי.
    שושני מתגעגע להחלפת חיתולים כנראה. ולכן מביט בתקופה הזו כנוסלגיה.
    כשזה נאמר, אם אי פעם ארד נמוך לרמה של לוקי עם ההונדה - זה לעולם לא יהיה DCT
    פשוט לא מרגיש לי נכון

  11. #101
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    אופנוע זה דבר מסריח. ליטרלי.
    שושני מתגעגע להחלפת חיתולים כנראה. ולכן מביט בתקופה הזו כנוסלגיה.
    כשזה נאמר, אם אי פעם ארד נמוך לרמה של לוקי עם ההונדה - זה לעולם לא יהיה DCT
    פשוט לא מרגיש לי נכון
    רכיבת אופנוע היא חוויה חושית בניגוד לרכב שמנתק כמעט הכל מלבד חוש הראיה. הרעם מהאגזוז עושה לי טוב ומפלח תורי זחלנים ונברני סלולר שחוצים כביש עם האף במסך. בקרבה לטבע אני די מתבאס מהרעש. יכול להיות לפעמים נחמד אופנוע שקט. מהטסלה מתלהבים, ננסה ונראה.

  12. #102
    Member הסמל האישי של TT23
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    62
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    רכיבת אופנוע היא חוויה חושית בניגוד לרכב שמנתק כמעט הכל מלבד חוש הראיה. הרעם מהאגזוז עושה לי טוב ומפלח תורי זחלנים ונברני סלולר שחוצים כביש עם האף במסך. בקרבה לטבע אני די מתבאס מהרעש. יכול להיות לפעמים נחמד אופנוע שקט. מהטסלה מתלהבים, ננסה ונראה.
    על איזו טסלה אתה מדבר?

  13. #103
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    מכוניות, כי במכוניות ספורט הסאונד הוא חלק מהחבילה וטסלה הוכיחו שאפשר לוותר עליו.

  14. #104
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    מכוניות, כי במכוניות ספורט הסאונד הוא חלק מהחבילה וטסלה הוכיחו שאפשר לוותר עליו.
    קשה לתאר עד כמה טיפשי נראה סיאט עם חלונות שחורים ואגזוז שצועק לכל השכונה. כזה ״חבילה״ ?

    אני אגיד לך - אם מחר אופנוע חשמלי ייטען ב-3 דקות וייסע 300 קמ ב-150 קמ״ש - אופנועי בנזין יצטרפו לאחיהם רכבות קיטור במוזאון.

    כלי עם טעינה של חצי שעה שמספיקה ל-100 קמ בנסיעה רגוע ועולה 50000? מוזר שאנשים מוותרים ...



    Sent from my iPhone using Tapatalk

  15. #105
    Member הסמל האישי של TT23
    תאריך הצטרפות
    May 2019
    הודעות
    62
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    מכוניות, כי במכוניות ספורט הסאונד הוא חלק מהחבילה וטסלה הוכיחו שאפשר לוותר עליו.
    אני לא בטוח שכולם אוהבים את זה. כן, המומנט זמין מ-0 סל"ד. כן, היא מהירה מאוד. כן, היא טכנולוגית יותר מהרוב המוחלט של המכוניות היום.
    אני חושב שאם הייתה כאן בשורה של ממש, טסלה כבר הייתה משתלטת על שוק הרכב בארה"ב (ואולי גם בישראל..), אבל הקהל מצביע ברגליים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    קשה לתאר עד כמה טיפשי נראה סיאט עם חלונות שחורים ואגזוז שצועק לכל השכונה. כזה ״חבילה״ ?

    אני אגיד לך - אם מחר אופנוע חשמלי ייטען ב-3 דקות וייסע 300 קמ ב-150 קמ״ש - אופנועי בנזין יצטרפו לאחיהם רכבות קיטור במוזאון.

    כלי עם טעינה של חצי שעה שמספיקה ל-100 קמ בנסיעה רגוע ועולה 50000? מוזר שאנשים מוותרים ...

    Sent from my iPhone using Tapatalk
    להוציא מקרים חריגים כמו סיאט מחוסרת אגזוז, אתה יכול למצוא קשר ישיר בין הרעש למידת ההנאה.
    כל חובב הגה יעדיף V8 בשרני על מנוע חשמלי.

אשכולות דומים

  1. תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 04-09-2018, 12:28
  2. רישיון לאופנוע - ..
    על ידי Natan בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 02-05-2017, 18:56
  3. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30-04-2016, 10:42
  4. תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 24-04-2016, 13:23
  5. תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 02-07-2015, 09:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO