עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 36

אשכול: שאלות לאחר קנייה - גאס גאס 2T (כ"ע)

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727

    שאלות לאחר קנייה - גאס גאס 2T (כ"ע)

    אהלן התחדשתי בגאסגאס דופ 2 פעימות
    אופנוע שטח ראשון לאחר נינגה 300 ובאמת כמו שאמרתם חזק מידי למתחילים.
    קצת מפחיד וחזק לי מידי אבל אני אתרגל .
    קצת שאלות
    1. בספר רכב רשום 2 אחוז שמן . זה לכל ליטר דלק?
    זאת אומרת עכשיו אני ממלא ליטר אז 2 אחוז מיזה אני שם 20 מ״ל/סמ״ק שמן.
    למה המוכר אמר לי שהוא שם רק 17 סמ״ק לכל ליטר?
    2. קיבלתי מהמוכר המון ספריים. כרגע אני לא זוכר את כולם אבל קיבלתי קופסא של שימון פילטר אוויר.
    מי שמע על כזה דבר באופנועי כביש? אף אחד.
    מה זה? נשמע לי מאוד מוזר לשמן פילטר אוויר...
    3. עכשיו לאחר הקניה חשבתי להחליף נוזל קירור שמן גיר לשמן את השרשרת ולקנות עוד פלאג שיהיה בצד.
    מה עוד כדאי לעשות?
    4. צריך להקפיד על כמה דברים לפני רכיבה?
    לנער תא דלק שיתערבב ? האם לחכות שיתחמם 2 דקות על מנת לתת לשמן גיר זמן להתחמם? עוד משו?
    אני ממש חדש בקטע והאופנוע ממש מוזר לי
    5. עצרתי באמצע עליה (נגיד 50 -40 מעלות?) בשטח. ניסיתי לחזור לנסוע אבל הגלגל האחורי לא הפסיק לפרפר. ממש כאילו זה הנינגה 300..
    זה רגיל או שמדובר בצמיג גמור?

    תודה וזה שאלות של טירון שאני מאמין שמדריך קצר ל2 פעימות יפתור בקלות.. האמת שאני מאמין שיש בפורום אבל חיפשתי בחיפוש ואני לא מוצא.
    תודה

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    1.המוכר לא אמר לך 17%. הוא אמר לך 1.7%. וכן- 1.7% לכל ליטר (או לכל כמות- זה באחוזים, אתה יודע).
    2.פילטר אויר מנקים, מייבשים ומשמנים. יש מליון הסברים וסרטונים ברשת.
    3.את הפלאג הנוסף קח איתך לרכיבות. עם מפתח מתאים כמובן.
    4.תדליק וסע. תשתדל לרכב על כל קשת הסלד. דו"פים לא אוהבים להתקע הרבה על סל"ד מסוים.
    5.לא עוצרים עם אופנוע שטח באמצע עלייה.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    מכינים את התערובת שמן דלק לפני הרכיבה.
    לא צריך לחכות 2 דקות בעמידה.
    תניע וסע,עם מעט גז ותגביר בהדרגה.
    בשום מצב אל תעמיס עם הגז על מנוע קר!
    חמם בהדרגה ברכיבה ולא בעמידה.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    תודה חברה .
    הכל הובהר.
    רק התערובת דלק לא הבנתי,
    1.7 אחוז או 2 אחוז?

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי Tilbalisti צפיה בהודעה
    תודה חברה .
    הכל הובהר.
    רק התערובת דלק לא הבנתי,
    1.7 אחוז או 2 אחוז?
    בספר כתוב (אם אני לא טועה) 1.7. אם תשים 2% לא יקרה כלום.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של doutsh
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    651
    1. בגאסגאס הספר מבקש 2%, וזה מה שאני שמתי. יש כאלה ששמים פחות (כמו המוכר נגיד), וזה כנראה בסדר כי אתה לא תפתח אותו כמו שעושים במירוצים.
    אני לא ראיתי סיבה לשים פחות ממה שהספר ממליץ, קצת שמן שמטפטף מקצה הסעפת עוד לא הרג אף אחד. ערבב שמן איכותי ב2% והכל יהיה טוב.
    2. ענו לך. בשטח משתמשים בפילטר ספוג רב פעמי שצריך שימון. תסתכל ביוטיוב
    3. כשקונים אופנוע כדאי באמת לעשות יישור קו, שכולל כמו שכתבת החלפת נוזלים (נוזל קירור ושמן גיר). אתה יודע מתי עשו טיפולים אחרים? מתי החליפו בוכנה?
    מומלץ להחליף נוזלי ברקסים וקלאץ', להחליף לפלאג חדש (בנוסף לספייר שתשים בתיק) ובעדיפות שנייה גם שיפוץ בולמים שכנראה לא עשו כבר שנים.
    4. כאמור לא צריך לנער, אתה יכול לתדלק ולשפוך שמן למיכל, זה מתערבב מהר מאד. לא רק שלא צריך לחכות שתי דקות, בדו"פ זה ממש לא מומלץ. כמו שאמרו - תניע ותתחיל מיד לרכב רגוע, כשלאט לאט ב3-5 דקות הראשונות תרכב פחות רגוע. אחרי חמש דקות תרכב כרגיל.
    5. לא עלית עלייה של 40-50 מעלות. כאמור מאד מומלץ לא לעצור באמצע עלייה. כתלות בסוג האדמה ובצמיג לפעמים יהיה אפשר להמשיך מהמקום ולפעמים לא. לרוב מומלץ להסתובב, לרדת ולנסות שוב מהתחלה. כשתלמד לשלוט בקלאץ' ובכח בצורה יותר טובה אולי תצליח לצאת מהמקום באמצע עליה, כרגע עם 300 דו"פ אין לך סיכוי. רד ונסה שוב.

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    קנה לך לפחות 2 פלגים.
    אם בספר רשום 2%, זה מה שקובע. 2% זה 2 סמ"ק (2 מיליליטר) לכל ליטר דלק. אתה יכול לקנות צילינדר עם שנתות של סמ"ק/מיליטרים ומיכל דלק של 10 ליטר ולשמור על היחס בין שמן לדלק.
    פילטר אוויר של אופנוע שטח חשוף להרבה אבק. השימון מגדיל את יכולת הסינון. תקפיד לנקות את הפילטר מידי כמה רכיבות (חפש בגוגל).
    כמו שנאמר, לא עוצרים באמצע עליה. אנחנו נכנסים לתקופה היבשה עם אחיזה פחות טובה. בכלל, תתרגל להרבה פרפורים (גם בלב...)

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    רק ש 2% מליטר זה 20 מיליליטר, ולא 2.
    2 מיליליטר הם 0.2%

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של SM26
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    687
    בנוסף לכל האמור פה, בבקשה להבא שים לב לנושא של כותרת השירשור
    ערכתי לך למשהו יותר אינפורמטיבי
    בברכה,
    SM26

    אופנוע, זה בטח הדבר הנכון. יותר טוב מהכל.
    אני רוצה להיות מובטל ומסטול ושיכור וערום ושזוף, עם זיקפה ומילים וקוביות בבטן וגב חלק וחיבוק מאחורה, על אופנוע, בדרך אל הים, בשקיעה, עם זיפים וחיוך.

  10. #10
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218
    מזל טוב על רכישת הכלי!
    כולם כבר רשמו את רוב הדברים לתחזוקה הנדרשת,
    עוד שני דברים חשובים,
    לפני או אחרי כל רכיבה מומלץ לעבור על כל הברגים ולחזק אותם!
    מניסיון אישי, עפה לי לא מזמן רגלית הילוכים באמצע ירידה של הר, ולפעמים עפים חלקים אחרים-אז מומלץ!
    דבר שני, כדאי מאוד להוריד סעפת פליטה ולתת מבט על מצב הבוכנה והצילינדר,
    אם רואים פסי שימון אז סבבה, אבל אם אתה מתחיל לראות פסים אנכיים וכדומה, אז מצב הבוכנה כבר לא טוב.
    אלא אם ידוע לך בבירור מתי בוצעה החלפת הבוכנה האחרונה.
    השטח מלא בהפתעות, תרכב ותהנה

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    צודק מאוד

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    היי תודה רבה לכולם עזרתם ממש והבנתי ואני מרגיש גם שהיום אני השתפרתי במלא וככה גם הכיף מהכלי פי 2. סוף סוף אני נותן פול גז ולא מפחד לאט לאט אני לומד אותו עוד ועוד.
    דרך אגב היום הצלחתי לקפוץ ממש ממש קיר של 70 סנטימטר! באתי אליו בתנופה של 20-30 קמש הייתי בטוח שאני הולך להתהפך והאופנוע הדהים אותי שעבר את זה בלי להרגיש בכלל!
    ועידן -למזלי שילמתי לחבר שיגיע איתי לראות את הכלי והוא פתח סעפת ובדק הכל. ובוכנה הוחלפה מלפני 40 שעות.


    יש כמה בעיה באופנוע שאני רוצה להתייעץ כדי להגיע לפיתרון הטוב ביותר -
    יש בעיה בהפרדה של הקלאץ. לפעמים הוא לא מפריד בכלל לפעמים מפריד אבל תמיד גם אם הוא מפריד זה לא עד הסוף לגמרי.
    וזה בגלל שבמשאבה למעלה יש נזילה של שמן והבנתי שאני צריך להחליף לקיט שיפוץ הזה והכל יסתדר-
    https://www.ebay.com/itm/BT27722208-...frcectupt=true

    וראיתי אותו גם במטרו בסביבות ה270 שקל..
    ולא הבנתי למה זה כזה יקר?
    יש דגמים לא של גאסגאס ב12 שקל!
    האם זה יכול להתאים ולעשות את העבודה?
    https://www.ebay.com/itm/12-7mm-Moto...4AAOSwcE9bTVY9


    או

    https://www.ebay.com/itm/Motor-Clutc...frcectupt=true

  13. #13
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218
    שמחים לעזור!
    כעיקרון בעלות אפסית כזאת הייתי מנסה את הקיטים ששלחת,
    במידה ולא יעזור תבדוק הלאה,
    ואם יש לך כח לפרק את המכסה של הקלאצ', תשכיב את האופנוע או תנקז שמן ותבדוק ע"י לחיצה אם קיימת הפרדה של הדיסקיות
    ומה המצב שלהם, אולי הם גמורות אולי זה ניקוז אויר..
    לבדיקתך!

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Tilbalisti
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    727
    אני די בטוח שזה אוויר כי הגומיה קרועה שם ובכלל זה לא אטום...
    ואיפה הדיסקיות נמצאות שאני אסתכל לבדוק?
    והזמנתי כבר את הקיט.. שיהיה - אני מתייעץ שלא אחכה לו סתם חודש ובסוף לשווא כי אני מעדיף בנתיים לא לינסוע סתם שוחק את הגיר

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218
    יש כיסוי בצד ימין של הבלוק מנוע שם נמצאים רפידות הקלאצ',
    ועדיף להמתין למרות האטרף שיש לך לנסוע שזה אחלה!
    רק חבל להרוס רכיבים שיעלו הרבה כסף בהמשך בשביל המתנה של מס' ימים..
    לאט לאט אחי

אשכולות דומים

  1. כמה שאלות לגבי התחלת החיים העצמאיים לאחר הצבא.
    על ידי RaceForHappines בפורום אוף טופיק
    תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 04-02-2019, 21:27
  2. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 14-09-2017, 21:27
  3. תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 11-10-2016, 00:30
  4. לקראת קנייה של אופנוע mt 09, כמה שאלות
    על ידי Hamuds בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 28-07-2016, 12:07
  5. (כ"ע) כמה שאלות בנושא בדיקה לפני קנייה
    על ידי Busy בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 31-05-2016, 10:39

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO