1. בגאסגאס הספר מבקש 2%, וזה מה שאני שמתי. יש כאלה ששמים פחות (כמו המוכר נגיד), וזה כנראה בסדר כי אתה לא תפתח אותו כמו שעושים במירוצים.
אני לא ראיתי סיבה לשים פחות ממה שהספר ממליץ, קצת שמן שמטפטף מקצה הסעפת עוד לא הרג אף אחד. ערבב שמן איכותי ב2% והכל יהיה טוב.
2. ענו לך. בשטח משתמשים בפילטר ספוג רב פעמי שצריך שימון. תסתכל ביוטיוב
3. כשקונים אופנוע כדאי באמת לעשות יישור קו, שכולל כמו שכתבת החלפת נוזלים (נוזל קירור ושמן גיר). אתה יודע מתי עשו טיפולים אחרים? מתי החליפו בוכנה?
מומלץ להחליף נוזלי ברקסים וקלאץ', להחליף לפלאג חדש (בנוסף לספייר שתשים בתיק) ובעדיפות שנייה גם שיפוץ בולמים שכנראה לא עשו כבר שנים.
4. כאמור לא צריך לנער, אתה יכול לתדלק ולשפוך שמן למיכל, זה מתערבב מהר מאד. לא רק שלא צריך לחכות שתי דקות, בדו"פ זה ממש לא מומלץ. כמו שאמרו - תניע ותתחיל מיד לרכב רגוע, כשלאט לאט ב3-5 דקות הראשונות תרכב פחות רגוע. אחרי חמש דקות תרכב כרגיל.
5. לא עלית עלייה של 40-50 מעלות. כאמור מאד מומלץ לא לעצור באמצע עלייה. כתלות בסוג האדמה ובצמיג לפעמים יהיה אפשר להמשיך מהמקום ולפעמים לא. לרוב מומלץ להסתובב, לרדת ולנסות שוב מהתחלה. כשתלמד לשלוט בקלאץ' ובכח בצורה יותר טובה אולי תצליח לצאת מהמקום באמצע עליה, כרגע עם 300 דו"פ אין לך סיכוי. רד ונסה שוב.