ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
אין לי ניסיון עם המנוע הזה אבל לא רשמת לפי מה קבעת שהבעיה בצילינדר ולא בבלוק או בראש.
לפי הבניה של המנוע היצרן מתכנן שתחליף את הצילינדר כחלק מהטיפולים.
אז אם הבעיה בצילינדרים פשוט תחליף אותם.
נעשה מנוע אצל הבעלים הקודמים ומאז לא הונע, נראה שנעשה להם שטח רואים שהם חלקים וישרים ללא מכות (יקח לבדיקה בכל מקרה), אטם הראש חדש, בבלוק מה יש לבדוק?, בוכנות חדשות ובכל זה נכנס שמן לצילינדר הקידמי, אני מהמר שזה מהחריר שעובר דרך האטם ראש ומשם למנוע, השמן אם טיפה טיפה של מים, כנראה זלג דרך הרינגים כי היה כמות מים על הבוכנה, הצילינדר פה שקוע בבלוק ולפי מה שהבנתי אם יש צורך עושים לראש שטח והצילינדר מחליפים, אני חושד רק בצילינדר הקד כי באחורי האגזוז יבש ממים ושמן, והצילינדר הוחלף לפי הבנתי אצל הבעלים הקודמים, בצילינדר הקד נראה שיש מכות קלות בשטח, כאילו הכניסו אותו למקום אם פטיש גומי. האם יש דרך לבדוק את האחורי שהמנוע בחוץ אבל בלי לפתוח אותו שוב? לחץ הפוך לא כלכך רלוונטי כי אין רדיאטור.